Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-28@23:36:59 GMT

دستگیری پدران عروس و داماد دزفولی به خاطر وضعیت قرمز

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۳۰۳۵۶

دستگیری پدران عروس و داماد دزفولی به خاطر وضعیت قرمز

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی شهرستان دزفول با اشاره به ممنوعیت برگزاری مراسم گفت: پدران یک عروس و داماد که اقدام به برگزاری مراسم عروسی کرده بودند به علت بی توجهی به مصوبات ستاد کرونا دستگیر شدند . سرهنگ روح اله گراوندی افزود: این جشن عروسی شب گذشته در حوزه کلانتری ۱۴ دزفول برگزار شد که برابر مصوبات ستاد مقابله با کرونا ماموران انتظامی وارد عمل شدند و حسب دستور دادستان شهرستان دزفول، این مراسم را تعطیل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پدران داماد و عروس توسط ماموران انتظامی دستگیر و تحویل مرجع قضایی داده شدند.

فرمانده انتظامی دزفول بیان کرد: با وجود تذکراتی که پیش از تعطیلی مراسم و دستگیری پدران عروس و داماد به آنها داده شده بود ولی با بی‌توجهی به این تذکرات، مصوبات ستاد کرونا را نقض کردند.

وی افزود: نیروی انتظامی هیچ مماشاتی با ناقضان پروتکل‌های بهداشتی ندارد و با متخلفات برخورد قانونی می‌کند.

شهرستان دزفول در وضعیت قرمز کرونا قرار دارد و ظرفیت بیمارستان بزرگ این شهرستان تکمیل است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا کرونا کرونا دستگیر بیمارستان اخبار حوادث جرم دزفول دستگیر غیر اخلاقی عروس و داماد سهام عدالت قیمت خودرو کرونا ایران کرونا عکس قتل کرونا ویروس آسیب های اجتماعی زن معتاد زنان بی خانمان بی خانمان ها ریحانه پارسا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۰۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری قاتلی که هفته گذشته در پوشش زباله‌گرد در شهرستان سلسله مرتکب قتل شده بود، خبر داد.

سردار یحیی الهی امروز، هشتم اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران، بیان کرد: در پی کسب خبری مبنی بر قتل یک شهروند ۳۲ ساله در شهرستان سلسله موضوع به صورت ویژه در دستور پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی اظهار کرد: در تحقیقات پلیسی مشخص شد قاتل با برنامه‌ریزی از پیش طراحی شده مقتول را تحت نظر داشته و سرانجام در روز حادثه با لباس مبدل زباله‌گردی وی را در جلوی منزل خود با استفاده از تاریکی شب و خالی بودن کوچه از تردد با شلیک گلوله به قتل می‌رساند و سریعا از محل متواری می‌شود.

سردار الهی اضافه کرد: ماموران پس هماهنگی قضایی، با اقدامات میدانی و شیوه و شگردهای خاص پلیسی وی را کمتر از یک هفته شناسایی و طی یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لرستان، با بیان اینکه متهم علت قتل را اختلافات شخصی عنوان گفت: متهم جهت سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه خوزستان
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین
  • انتخاب معلم دزفولی به عنوان معلم نمونه کشوری
  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی در لرستان
  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • دستگیری قاتل در پوشش زباله گرد در لرستان
  • دستگیری سارق کالا و احشام در یاسوج
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت