Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهاد مجیدی ، سرانجام راضی به بخشش محمد دانشگر نشد و این بازیکن باید دیدار های لیگ قهرمانان آسیا را به جای عربستان ، در خانه تماشا کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمد دانشگر حدود یک ماه است که از حضور در تمرین استقلال منع شده است اما در این بین شایعات زیادی به راه افتاده است که نام این بازیکن برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا در لیست این تیم قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال چه این خبر درست باشد و چه نباشد محمد دانشگر شانس بسیار کمی برای سفر به عربستان دارد و فعلا مجیدی به این بازیکن اجازه بازگشت نداده است. نکته مهم این است که دانشگر تا امروز در تمرین استقلال شرکت نکرده و به طور قطع از فرم ایده آل به دور است.
با این شرایط مرادمند، یزدانی و غلامی مدافعان وسط اصلی استقلال خواهند بود و در صورت نیاز محمد نادری هم می تواند در این پست برای آبی ها بازی کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: محمد دانشگر استقلال اخبار استقلال استقلال فرهاد مجیدی لیگ برتر محمد دانشگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۰۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور/ انگیزه مطهری برای درخشش

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال استقلال تهران و تراکتور در هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر باید روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در ورزشگاه یادگار امام رو در روی هم قرار بگیرند.

استقلال با ۵۳ و تراکتور با ۴۰ امتیاز به ترتیب در رده های اول و چهارم جدول قرار دارند و پیروزی در این بازی برای هر دو تیم بسیار مهم و حیاتی خواهد بود. در بین بازیکنان دو تیم سه بازیکن از تراکتور و دو بازیکن از استقلال سابقه پوشیدن پیراهن تیم مقابل را دارند.

در تیم تراکتور، محمد نادری، امیرحسین حسین زاده و امیر ارسلان مطهری سابقه حضور در استقلال را دارند و در تیم استقلال هم پیمان بابایی و میلاد فخرالدینی سابقه عضویت در تراکتور را داشته اند.

مطهری که در نیم فصل و در حالی که مایل به جدایی از استقلال نبود، راهی تراکتور شد و اگر در این بازی به کار گرفته شود می تواند کیفیت خود را به رخ کادر فنی استقلال نشان دهد. البته مطهری از زمان حضور خود در تراکتور یک بازی کامل برای سرخ های تبریزی به میدان نرفته است و در مجموع تنها ۶۸ دقیقه برای این تیم بازی کرده است که نه گل و نه پاس گل داشته است.

این بازی از ساعت ۱۷ و با قضاوت پیام حیدری برگزار می شود.

کد خبر 6092318

دیگر خبرها

  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • بازیکن محبوب اوسمار به بازی بزرگ رسید
  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور؛ انگیزه مطهری برای درخشش
  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور/ انگیزه مطهری برای درخشش
  • آمادگی کابوس پرسپولیس برای حضور در ال‌کلاسیکو
  • لیورپول محمد صلاح را در لیست فروش گذاشت
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • رسمی؛ لیست نهایی تیم ملی والیبال اعلام شد
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • جای خالی نام تراکتور در لیست قربانیان روزبه