Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، به نقل از سنا، به اطلاع آن دسته از سهامداران غیر مستقیم سهام عدالت و همچنین سایر افرادی که سهام این شرکت ها را از بازار سرمایه خریداری کرده‌اند و دارای سهام در یکی از شرکتهای سرمایه گذاری استانی هستند، می‌رساند بر اساس آخرین تصمیمات و مصوبات شورای عالی بورس و اوراق بهادار، برگزاری مجامع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکتهای سرمایه گذاری استانها با دستور انتخاب اعضای هیئت مدیره به صورت الکترونیکی در نیمه دوم اردیبهشت سال جاری تا نیمه اول خرداد ماه در تمامی استانها برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهت شرکت در این انتخابات که بزرگترین مشارکت جمعی هموطنان در فعالیت های اقتصادی می‌باشد لازم است سهامداران مشمول نسبت به ثبت نام در سامانه جامع اطلاعات مشتریان(سجام) به آدرس www.sejam.ir اقدام کنند.

امید است با اهتمام کامل نسبت به مشارکت و حضور در این مجامع زمینه انتخاب مدیران دلسوز و کارآمد و پاسخگو، برای صیانت و ارتقای ارزش داراییهای مالی آن شرکتها فراهم آید. بدیهی است استفاده از حق رای و حضور حداکثری سهامداران در مجمع زمینه را برای مدیریت صحیح و ارتقای بهره وری دارایی های سهامداران فراهم خواهد کرد.

این مجامع صرفاً به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه الکترونیکی یکسانی برگزار می گردد که مشخصات و آدرس آن متعاقبا اعلام خواهد شد. لذا از کلیه مشمولین سهام عدالت به روش غیر مستقیم (سهامداران شرکتهای سرمایه گذاری استانی سهام عدالت) دعوت به عمل می آید جهت تعیین سرنوشت مدیریت دارایی های خود در تاریخ هایی که متعاقباً اطلاع رسانی می‌شود، مشارکت نمایند.

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: سهام عدالت بازار سرمایه بورس اوراق بهادار شرکتهای سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۰۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود و خروج سهامداران درصدی ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، روز معاملاتی گذشته برخی سهامداران درصدی (عمده) به شرکت‌ها ورود و برخی از شرکت‌ها خارج شدند. در این مطلب قصد داریم به معرفی این ورود و خروج‌ها بپردازیم. نکته مهم ورود و خروج سهامداران درصدی این بود که در روز معاملاتی گذشته بانک سپه از فهرست سهامداران عمده چند نماد از جمله فاذر خارج شد.  ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000Iyx

دیگر خبرها

  • کدام خودروی سایپا 700 میلیون تومان شد؟
  • ورود و خروج سهامداران درصدی ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس
  • ۲۳ درصد درآمد بودجه از سودِ سهام روی دوش بانک مرکزی
  • افزایش سه برابری برگزاری مجامع الکترونیک در بازار سرمایه
  • فراهم شدن تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد
  • ورود و خروج سهامداران درصدی ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جزئیات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • خبرخوش برای سهامداران عدالت/تا این تاریخ سود را پرداخت می‌کنیم
  • برگزاری رویداد استانی اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم