Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@16:10:47 GMT

بی‌‌توجهی به اماکن متبرکه آسیب‌دیده از زلزله‌ سی‌سخت+تصاویر و فیلم

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۳۱۰۵۴

بی‌‌توجهی به اماکن متبرکه آسیب‌دیده از زلزله‌ سی‌سخت+تصاویر و فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت، اماکن متبرکه و زیارتی شهر سی‌سخت در حادثه زلزله ۲۹بهمن ۹۹ دور از چشم مسئولان قرار گرفته است.

به گزارش فارس، اماکن متبرکه و زیارتی شهر سی‌سخت همانند هزاران ساختمان تخریبی زلزله دچار حادثه واقع گردید و خسارات فراوانی پیدا کرده است که متاسفانه تاکنون هیچ کدام از مسئولان و دستگاه‌ها برای بازسازی و مرمت این اماکن متبرکه از جمله امام زاده سید محمد(ع) سی‌سخت اقدامی انجام نداده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بیت‌الله محرابی رئیس هیأت امنای امام زاده سید محمد(ع) شهر سی سخت در گفت‌وگو با فارس گفت: تاکنون نامه نگاری های زیادی از سوی هیأت امنا امام زاده به سازمان اوقاف و استانداری انجام داده‌ایم ولی متاسفانه هیچ اقدامی صورت نگرفته است که می‌طلبد مسئولان مربوطه نسبت به تعمیر و بازسازی این اماکن اقدام کنند چرا که مردم ارادت خاصی به امام زادگان و اماکن متبرکه دارند. 

محرابی اظهار داشت: در زلزله اخیر علاوه بر خسارات بسیار زیاد به صحن و ساختمان امام‌زاده، دیوارهای محوطه این بقعه متبرکه دچار خسارات فراوانی شده است که با توجه به نبود اعتبار کافی ساخت و بازسازی از عهده هیأت امنای امام‌زاده خارج است و می‌طلبد که استاندار، نماینده ولی فقیه در استان و سازمان اوقاف نسبت به تأمین اعتبار برای بازسازی این امام‌زاده اقدام کنند.

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: زلزله خسارات سازمان اوقاف استانداری اماکن متبرکه امام زاده سی سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۱۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نقشه برداری واحدهای آسیب دیده از حریق امامزاده ابراهیم

حامد دائمی در گفت و گو با خبرنگار مهر در تشریح آخرین اقدامات آتش سوزی واحدهای مسکونی و تجاری منطقه امامزاده ابراهیم (ع) شفت اظهار کرد: نقشه برداری واحدهای آسیب دیده از حریق امامزاده ابراهیم (ع) از امروز آغاز شده است.

وی با بیان اینکه از صبح امروز دو اکیپ نقشه برداری در امامزاده ابراهیم (ع) مستقر شدند، افزود: نقشه برداری واحدهای آسیب دیده در حادثه آتش سوزی به دلیل تعیین حدود اربعه مالکین و جلوگیری از تداخل به زمین های همجوار انجام می شود.

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان با تاکید بر اینکه پس از اتمام نقشه برداری این بنیاد نسبت به آواربرداری اقدام می‌شود، تصریح کرد: این عملیات که از امروز آغاز شده بین یک هفته تا ۱۰ روز طول می‌کشد.

کد خبر 6097275

دیگر خبرها

  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • بازدید معاونان بنیاد مسکن از منطقه آسیب دیده امامزاده ابراهیم(ع)
  • کارگروه چابک و اثرگذار برای کاهش نرخ بیکاری
  • تعمیر و تعویض لوله‌های آب آشامیدنی روستای مرزانک
  • خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان
  • آغاز نقشه برداری واحدهای آسیب دیده از حریق امامزاده ابراهیم
  • توزیع اقلام اساسی بین ۱۳۴ خانوار آسیب دیده در امامزاده ابراهیم
  • توزیع اقلام‌ اساسی بین خانوارهای حادثه دیده آتش‌سوزی روستای امام زاده ابراهیم
  • برگزاری مراسم ویژه شهادت امام جعفرصادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • ۳۰۰ بقعه متبرکه استان میزبان عزاداران امام جعفر صادق (ع)