Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-29@19:39:41 GMT

خط و نشان سرمربی العین برای فولادی‌ها

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۳۱۲۸۲

خط و نشان سرمربی العین برای فولادی‌ها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال فولاد فردا(شنبه) از ساعت 20:20 به وقت تهران در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا به مصاف العین امارات می رود.

پدرو امانوئل سرمربی العین در نشست خبری این بازی گفت: بازی با فولاد اهمیت زیادی برای ما دارد چون در مهمترین رقابت آسیایی حضور داریم. بدون شک قبل از سوت بازی هر دو تیم شانس مساوی برای پیروزی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیلی خوب می دانیم رقیب ایرانی ما تیم خوبی است. می دانیم در بازی فردا از ما انتظار برد دارند و هدف ما در بازی فردا پیروزی و راه یابی به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا است.

وی درباره وضعیت بد تیم العین در این فصل، گفت: بدون شک امور به شکلی که می خواستیم در این فصل پیش نرفته است. البته مسئله لیگ قهرمانان آسیا متفاوت است و اهمیت زیادی برای ما دارد. این بازی برای ما و باشگاه اهمیت بازید دارد و از زمانیکه من با العین قرارداد امضا کردم، این تیم یکی از بزرگترین تیم های آسیا بوده و در این بازی تمام تلاش خود را می کنیم و با 100 درصد توان وارد زمین می شویم تا بتوانیم به پیروزی برسیم.

سرمربی پرتغالی در واکنش به حرف های سرمربی فولاد در زمینه اینکه در این مرحله تیم فوق العاده ای وجود ندارد، گفت: صحبتی درباره حرف های سرمربی فولاد ندارم. خیلی خوب می دانم که از ما در این بازی چه انتظار می رود. در این مرحله تنها یک فرصت وجود دارد و آن پیروزی است در غیر این صورت شما باید از این رقابت ها خداحافظی کنید. پس با کمال احترام به رقیب ما به دنبال برد هستیم.

بیشتر بخوانید: دومین طلای فرنگی کاران ایران در آسیا

253 251

کد خبر 1503136

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه فولاد خوزستان لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۱۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی ایران (5) 3-3 (4) ازبکستان (نیمه نهایی جام ملت های فوتسال آسیا - 2024)

تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی مقابل ازبکستان به فینال جام ملت های فوتسال آسیا راه یافت.

 

تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی مقابل ازبکستان به فینال جام ملت های فوتسال آسیا راه یافت. دو تیم در وقت های معمول بازی به نتیجه تساوی 3-3 رسیده بودند اما ملی پوشان کشورمان در ضربات پنالتی حریف خود را شکست داده و به دیدار نهایی این رقابت های راه یافتند.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور
  • بازار‌های صادراتی خود را در کشور‌های اروپایی توسعه می‌دهیم
  • بالاتر از فرگوسن، مورینیو و کلوپ؛ رکورد تاریخی گواردیولا در لیگ برتر انگلیس!
  • آرتتا: رایا فوق العاده بود؛ بازی طوری پیش رفت که بیش از حد انتظارمان عقب نشستیم
  • ساکا: نشان دادیم که از فصل گذشته درس گرفته‌ایم؛ منچسترسیتی بی نقص نیست
  • سعید عزت‌اللهی فینالیست آسیا را شکست داد!
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل العین در حضور 82 دقیقه‌ای عزت اللهی
  • پیروزی بزرگ تیم عزت‌اللهی برابر العین کرسپو
  • العین؛ تعبیر تدریجی یک رؤیا
  • خلاصه بازی ایران (5) 3-3 (4) ازبکستان (نیمه نهایی جام ملت های فوتسال آسیا - 2024)