Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@08:37:52 GMT

۳ هزار فقره انشعاب برق در مریوان نصب شد

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۳۱۳۱۵

۳ هزار فقره انشعاب برق در مریوان نصب شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مرتضی محبتی مدیر شرکت توزیع نیروی برق مریوان اظهار داشت: شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مریوان در سال ۱۳۹۹ با نصب سه هزار و ۸۸۹ فقره انشعاب برق در بخش‌های مختلف رتبه اول استان کردستان را در زمینه نصب و فروش انشعاب برق کسب کرد.

او افزود: در حوزه شهری سه هزار و ۶۸ فقره انشعاب، در حوزه روستایی ۶۳۸ فقره انشعاب، در بخش دیماندی ۲۳ فقره انشعاب و در بخش خارج از محدوده ۱۶۰ فقره انشعاب نصب شده است که در مجموع سه هزار و ۸۸۹ فقره انشعاب تا پایان سال ۱۳۹۹ توسط این مدیریت به فروش رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مریوان یادآور شد: با نصب این تعداد انشعاب تعداد مشترکان برق در این شهرستان به مرز بیش از ۸۰ هزار مشترک رسیده است که آمار بسیار بالایی است.

او با بیان اینکه بیشترین انشعاب در بخش خانگی به تعداد ۶۷ هزار و ۶۴۴ مشترک است گفت: در بخش عمومی هزار و ۹۲۹ مشترک، در بخش کشاورزی ۸۴۹ مشترک، در بخش صنعتی ۱۸۸ مشترک، در بخش سایر مصارف هشت هزار و ۸۰۱ مشترک و در بخش روشنایی معابر ۲۷۰ مشترک از این نعمت انرژی خدادادی برخوردار هستند.

محبتی بیشترین مصرف انرژی برق را در بخش خانگی با بیش از ۵۷ درصد بیان کرد و افزود: در بخش عمومی هفت درصد، دربخش کشاورزی ۲۰ درصد، در بخش صنعتی ۶ درصد، در بخش سایر مصارف هشت درصد و در بخش روشنایی معابر ۲ درصد از مصرف برق در این شهرستان را شاهد بودیم.

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان مریوان در پایان از جمع آوری انشعاب‌های برق غیرمجاز در شهرستان خبر داد و گفت: در سال ۱۳۹۹ تعداد ۴۱۳ فقره انشعاب غیر مجاز شناسایی و جمع آوری شده است.

او یادآور شد: تعداد ۶۰۰ انشعاب غیر دائم مطابق مقررات به مشترکان واگذار شده است که سهم بسزایی در کاهش تلفات داشته و همچنین رضایتمندی عموم شهروندان را در بر داشته است.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برق رسانی وزارت نیرو توزیع نیروی برق فقره انشعاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۱۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن گرجیان ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره در سطح شهرستان بویراحمد موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری ۱۱ این شهرستان قرار گرفت.

وی بیان داشت: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و با انجام گشت زنی‌های هدفمند یک سارق را شناسایی و دستگیر کردند.

گرجیان افزود: متهم در بازجویی‌های اولیه به ۱۵ فقره سرقت اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره در سطح شهرستان بویراحمد اعتراف کرد.

کد خبر 6092140

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین
  • سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین دستگیر شد
  • واگذاری بیش از ۹ هزار فقره انشعاب آب در استان مرکزی
  • شناسایی بیش از ۳۱۰۰ فقره انشعاب غیر مجاز آب در مازندران
  • جانمایی نامناسب مدارس در گرگان مشکل ساز شده است
  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد
  • باند سارقان اسپیلت در زابل منهدم شد
  • باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید
  • سارق اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره دستگیر شد
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان