Web Analytics Made Easy - Statcounter

به دنبال انتشار ویدیویی از یک خودروی حمل شیر در فضای مجازی، رییس پلیس فتای تهران بزرگ توضیحاتی را در این خصوص ارائه و از دستگیری سه تن در رابطه با این موضوع خبر داد.

سرهنگ داود معظمی گودرزی در گفت‌وگو با ایسنا، دراین باره گفت: پس از انتشار ویدویی از یک خودروی حمل لبنیات در فضای مجازی که در آن افرادی مشغول ترکیب آب با محتویات شیر داخل ظروف بودند، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس فتا قرار گرفت و در جریان آن ساعاتی بعد سرنخ هایی از این افراد به دست آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در جریان تحقیقات اولیه مشخص شد هر ۳ نفر از عوامل توزیع شیر در سطح شهر تهران بودند، گفت: این افراد با حکم قضایی بازداشت و در جریان اظهارات خود مدعی شدند که  تمام بطری های شیر محصولات مرجوعی و تاریخ گذشته بوده و آنان قصد داشته اند با اضافه کردن اب به آنها و افزایش تعداد بطری ها از شرکت تولید این محصولات سوءاستفاده کنند و قصدی برای فروش آن به مردم نداشتند.

 گودرزی با بیان اینکه در تحقیقات انجام شده مشخص شد که هیچکدام از این بطری های پر شده در بین شهروندان توزیع نشده بود، گفت: تحقیقات تکمیلی در این خصوص همچنان ادامه دارد.

لینک کوتاه: asriran.com/003GXB

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۱۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت بی‌نظیر یک مرد در صید مار کبرا با بطری پر بازدید شد (فیلم)

مهارت بی‌نظیر یک مرد در صید مار کبرا با بطریکلیپ شگفت انگیزی در شبکه اجتماعی ایکس منتشر شده که در آن مردی در هند یک مار کبرا را با مهارت در بطری قرار داد.

ایندین تایمز نوشت: مهارت و اعتماد به نفس شگفت انگیز این مرد توجه عموم را برانگیخت و این ویدئو در عرض ۱۰ روز بیش از ۱۹.۸ میلیون بازدید داشت و کاربران ضمن تحسین به او لقب "اسطوره" دادند.

این روزنامه خاطرنشان کرد که این کار برای بسیاری دشوار است، اما مرد با سهولت و مهارت از عهده آن برآمد و مهارت خود را در برخورد با مار‌ها نشان داد و موفق شد مار کبرا را متقاعد کند که وارد بطری شود.

با وجود تلاش مار برای حمله به مرد، وی آرام و ثابت ماند. به تدریج سر مار را به سمت بطری و سپس دم آن هدایت کرد و درب آن را بست.

این تصاویر نگرانی برخی بینندگان را برانگیخت، زیرا بسیاری باور نمی‌کردند که این عملیات شگفت‌انگیز چقدر روان و آسان انجام شده است و این مرد را طوری توصیف کردند که گویی مخفیانه با مار کبرا برای انجام آنچه می‌خواهد ارتباط برقرار کرده است.

 

 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مزرعه پرورش ۱۰۰ هزار مار کبرا در ویتنام؛ نحوه آماده سازی مار‌ها برای فروش (فیلم)

دیگر خبرها

  • پایداری جریان تامین و توزیع آب شرب شهر‌ها و روستا‌های استان یزد
  • حبس و جزای نقدی بیش از ۷۴ میلیارد ریالی دو متهم پرونده اخلال در نظام توزیع دارویی آذربایجان غربی
  • بازداشت شرور تیرانداز در فرحزاد
  • مهارت بی‌نظیر یک مرد در صید مار کبرا با بطری پر بازدید شد (فیلم)
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | این بزرگراه شرق تهران را از دست کامیون های سنگین خلاص می کند
  • کشف جسد مرد جوان در قهوه‌خانه‌ای در جنوب تهران
  • جشنواره تحقیقات برتر پیوند سلول‌های بنیادی خونساز برگزار می‌شود
  • فیلم/ بازداشت ۷۰ زورگیر و سارق موبایل در تهران
  • فیلم| بازداشت ۷۴ زورگیر و سارق موبایل در تهران
  • بازداشت قاچاقچی حرفه‌ای موادمخدر در بزرگراه آزادگان تهران