Web Analytics Made Easy - Statcounter

با خطای پنالتی شجاع، الریان پیروزی را از دست داد.

الریان و الخور در هفته آخر لیگ ستارگان قطر به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید.

به گزارش طرفداری؛ در ابتدا فرانک کوم برای الریان گلزنی کرد و در ادامه در دقیقه 76 براهیمی از روی نقطه پنالتی کار را به تساوی کشاند. پنالتی الخور روی خطای شجاع خلیل زاده روی مهاجم الخور گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خلیل زاده در این بازی 90 دقیقه بازی کرد.

با این نتیجه الریان با 35 امتیاز سوم ماند و الخور نیز با 17 امتیاز یازدهم ماند.

اخبار داغ 

اولین اعلام نتایج پروژه بزرگ تیم منتخب و برترین های قرن ورزش ایران (19 فروردین 1400) علی دایی: با علی کریمی قهر نبودم که بخواهم آشتی کنم ریحانه پارسا از تجاوز یک کارگردان در ۱۶ سالگی اش گفت داور ال کلاسیکو عوض شد؛ خیل مانزانو به جای متئو لاهوز سوت می زند ورود جیمی جامپ برهنه به زمین / عکس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۱۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود نفس‌گیر تیم ملی فوتسال به فینال در ضیافت پنالتی‌ها

آفتاب‌‌نیوز :

دیدار تیم ملی فوتسال ایران و ازبکستان در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا از ساعت ۱۷:۳۰ روز جمعه در تایلند برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری ۵ بر ۴ ایران در ضربات پنالتی به پایان رسید.

شاگردان شمسایی موفق شدند روی یک ضدحمله سریع روی حرکت سالار آقاپور با گل به خودی عادلوف گل اول را به ثمر برساند. در ادامه ازبکستان موفق شد روی یک ضربه شروع مجدد توسط جورائف گل تساوی را به ثمر برساند.

ازبک‌ها قبل از پایان نیمه اول روی یک کار تیمی توسط زیانوف گل دوم را وارد دروازه ایران کردند و نیمه اول با برتری ۲ بر یک ازبکستان به پایان رسید.

فشار حملات ایران در نیمه دوم جواب داد و بازهم زیانوف به اشتباه دروازه ازبکستان را باز کرد تا همه چیز به تساوی کشیده شود. یوزهای ایرانی در ادامه موفق شدند به خوبی از اخراج عادلوف استفاده کنند و توسط بهروز عظیمی گل سوم را به ثمر برسانند.

بازهم دروازه ایران در این رقابت‌ها خیلی راحت باز شد. زیانوف موفق شد به راحتی در این دیدار دبل کند و یک‌بار دیگر همه چیز به تساوی کشیده شد تا تکلیف برنده این دیدار در وقت‌های اضافی یا ضربات پنالتی مشخص شود.

در همان ابتدای وقت‌های اضافی اول ایران صاحب یک ضربه پنالتی از روی نقطه دوم شد که المورودف دروازه‌بان ازبک‌ها بازی درخشان خودش را با مهار ضربه سالار آقاپور تکمیل کرد. در نهایت این دیدار به ضیافت پنالتی‌ها کشیده شد و یوزهای ایرانی موفق شدند با درخشش باقر محمدی با نتیجه ۵ بر ۴ به برتری دست پیدا کنند و راهی فینال شوند.

قبل از این دیدار نیز تیم‌های ملی تایلند و تاجیکستان مقابل یکدیگر قرار گرفتند که این دیدار بعد از تساوی ۳ بر ۳ به ضربات پنالتی کشیده شد و در نهایت تایلند میزبان موفق شد با نتیجه ۶ بر ۵ به برتری دست پیدا کند و راهی فینال شود. با این تفاسیر تیم ملی فوتسال ایران باید در فینال مقابل تایلند قرار بگیرد.

تیم‌های ازبکستان و تاجیکستان نیز دیدار رده‌بندی را برگزار می‌کنند.

تیم‌های افغانستان و قرقیزستان نیز با برتری مقابل عراق و ویتنام موفق شدند رتبه پنجم مشترک را بدست بیاورند. با توجه به اینکه جام جهانی در ازبکستان برگزار می‌شود و با توجه به حضور ازبکستان در بین چهار تیم پایانی این دو تیم این شانس را خواهند داشت تا در دیدار رودرو چهارمین سهمیه آسیا را در جام جهانی کسب کنند.

فینال جام‌ ملت‌های آسیا روز یکشنبه برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ادامه درخشش قایدی با گلزنی برابر النصر
  • نقی معمولی، ستاره میدان اراک!
  • صعود نفس‌گیر تیم ملی فوتسال به فینال در ضیافت پنالتی‌ها
  • ایران فینالیست جام ملت‌های فوتسال آسیا شد/ رستگاری در ضربات پنالتی
  • تیم ملی فوتسال ایران راهی فینال شد/ پیروزی سخت در ضربات پنالتی
  • اولین فینالیست جام ملت‌های آسیا مشخص شد
  • چهارمین شلیک جلال به قلب دروازه پیکان
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • توقف قطار تهران گرگان بر اثر سیلاب