Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در ادامه مسابقات هفته بیستم یکشنبه دو مسابقه دیگر برگزار می شود. که نتیجه هر دو دیدار برای تیم های قعرنشین جدول اهمیت ویژه ای دارد. 

نگاهی به این دو مسابقه می اندازیم؛

ماشین سازی تبریز- آلومینیوم اراک؛ بازگشت منصوریان به تبریز

ماشین سازی بعد از 19 هفته فقط 9 امتیاز گرفته و در قعرجدول جا خوش کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم قدیمی و ریشه دار تبریزی روزگار بدی را سپری می کند  و در این فصل فقط سه چهار بار سرمربی خود را تغییر داده است. آخرین سرمربی انتخاب شده برای ماشین سازی علیرضا اکبرپور است. پیشکسوت خوشنام فوتبال تبریزی که سابقه بازی در تیم استقلال را هم دارد. با این حال او کار بسیار سختی برای بقا تیم در لیگ برتر دارد. ماشین سازان این هفته میزبان تیم آلومینیوم اراک با سرمربیگری علیرضا منصوریان است. منصوریان که لیگ بیستم را با سرمربیگری تراکتور تبریز آغاز کرد حالا دوباره به تبریز سفر می کند و این مرتبه با تیم جدیدش.

آلومینیوم با حضور منصوریان هم نتیجه خوبی گرفته و مس رفسنجان را شکست داده و با فولاد خوزستان هم مساوی کرده است و حالا به دنبال یک پیروزی دیگر است. آلومینیوم در صورت شکست ماشین سازی 30 امتیازی می شود و به رده چهارم جدول صعود خواهد کرد. رتبه ای که خیلی ها انتظارش را هم نداشتند زیرا آلومینیوم اولین فصل حضورش را در لیگ برتر تجربه می کند. ماشین سازی با داشتن ضعیف ترین خط دفاع و کسب کمتر از نیم امتیاز در هر مسابقه بعید است بتواند آلومینیوم را شکست بدهد. آلومینیوم در بازی رفت با سرمربیگری رسول خطیبی هم 4 بر یک ماشین سازی را شکست داده بود.

مس رفسنجان -سایپا؛ شام آخر ابراهیم صادقی؟

سایپا از 7 مسابقه اخیر خود فقط 2 امتیاز کسب کرده و این سیر نزولی باعث نگرانی و اعتراض مدیران باشگاه سایپا به ابراهیم صادقی سرمربی تیم شده است. به طوریکه در رسانه ها اعلام شد این مسابقه در واقع فرصت آخر ابراهیم صادقی است و اگر نتواند پیروز شود مجبور است جای خود را به مربی دیگری بدهد. به همین دلیل شاید سایپا در این مسابقه خارج از خانه انتحاری بازی کندو  به دنبال برد باشد البته نارنجی پوشان با 10 گل زده بدترین و ضعیف ترین خط حمله لیگ را هم در اختیار دارند ولی سرمربی تیم مدام از بازی مالکانه در هفت مسابقه دیگر که نتیجه نگرفت سخن می گفت!

مس رفسنجان که اولین فصل حضورش را در لیگ برتر تجربه می کند شرایط متفاوتی دارد. این تیم 25 امتیازی در رده نهم است اما سایپا با 18 امتیاز در رده چهاردهم قرار دارد و اگر نتواند در این بازی هم پیروز شود تبدیل به یکی از نامزدهای سقوط به لیگ یک خواهد شد. شاگردان محمد ربیعی در 4 بازی اخیر بردی نداشته اند و با یک شکست و سه تساوی کار خود را دنبال کرده اند که در این مسابقه قطعا به دنبال سه امتیاز خواهند بود.بازی رفت دو تیم با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.

اسامی داوران هفته بیستم لیگ برتر:

*یکشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۰


شهرخودرو مشهد- ذوب آهن


عبدالنبی پورخلف- علی میرزابیگی – رحیم حاجی پور- پیمان فرخی مهر


ناظر: حیدر شکور


مس رفسنجان - سایپا


امیر عرب براقی – محمد علی پورمتقی – رحیم حاجیلو – حسین زیاری         


ناظر: ابوطالب طاهریان


ماشین سازی – آلومینیوم اراک


سید مهدی مرجان زاده – جعفر مهاجر – امین زاهدی – رضوان سرشار        


ناظر: مسعود مرادی                


*دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۰


پیکان – گل گهر سیرجان              


میثم حیدری – براتعلی مولوی – ایوب غلام زاده – سعید رحیمی مقدم      


ناظر: محسن ترکی      


سپاهان- نفت مسجد سلیمان


کوپال ناظمی – فرزاد بهرامی – محمد عطایی – سید رضا مهدوی  


ناظر: علیرضا کهوری
انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر تبریز آلومینیوم ورزشی سایپا مس رفسنجان هفته بیستم ابراهیم صادقی ماشین سازی مس رفسنجان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۱۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدی‌ترین تمرین سپاهان پیش از بازگشت به جام پرامید

به گزارش "ورزش‌سه"، فرصت‌سوزی‌های پیاپی سپاهان در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا طی سه ماه اخیر سبب شد تا قهرمانی در آسیا با وجود نمایش‌های تحسین‌برانگیزی که تیم مورایس مقابل الهلال داشت، از بین برود. از سوی دیگر در همین دوره پنج شکست پیاپی هم در لیگ برتر از راه رسید تا وقتی سپاهان در شروع سال جدید در آبادان شکست خورد، تا حد زیادی امید به قهرمانی این تیم در لیگ برتر هم بر باد رفته باشد.

در جام حذفی اما شرایط متفاوت است. سپاهان در همان روزهای پر فراز و نشیب هم توانست در اولین بازی جام حذفی که دیدار معوقه برابر شمس آذر بود عملکرد قابل قبولی داشته باشد و با سه گل این تیم را در ورزشگاه خانگی بدرقه کرد.

حالا و پس از چند هفته دومین دیدار مرحله حذفی از راه رسیده است؛ جایی که قرعه با سپاهان مهربان بود و آنها اگرچه باید خارج از خانه بازی کنند، اما به مصاف یک تیم دسته اولی می‌روند که طی سال‌های اخیر شرایط خوبی از نظر مالی نداشته و امسال هم با سیاوش اکبرپور احوال بغرنجی دارد و در نیمه دوم جدول رده بندی جای گرفته است.

با این حال بازی در اهواز هیچ وقت برای مدعیان فوتبال ایران از استقلال و پرسپولیس گرفته تا سپاهان آسان نبوده و مورایس در آخرین تمرین به مرور کارهای تاکتیکی پرداخت و بازیکنان هم تمرین پرفشاری را پشت سر گذاشتند تا آماده یک مسابقه سخت و طاقت‌فرسا در اهواز شوند که طبق آخرین اخبار قرار است در ورزشگاه فولاد آره‌نا برگزار شود.

سپاهان پس از فرصت سوزی در لیگ برتر و آسیا حالا با تمام توان به جام حذفی پا می‌گذارد و مورایس بتواند هواداران ناراحت تیمش را با قهرمانی در این جام خوشحال کند.

دیگر خبرها

  • تن‌هاخ: انعطاف پذیری خوبی برای بازگشت به بازی نشان دادیم
  • پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود زنان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد!
  • جدی‌ترین تمرین سپاهان پیش از بازگشت به جام پرامید
  • ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • تکلیف حضور هواداران در بازی پرسپولیس- آلومینیوم مشخص شد | توضیح در مورد حکم محرومیت
  • تیم هورسان رامسر انصراف داد/ سایپا به لیگ برتر والیبال بازگشت