Web Analytics Made Easy - Statcounter

ولورهمپتون برتری دیرهنگامی را در لندن به دست آورد تا طلسم پیروز نشدن‌های این تیم شکسته شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فولام و ولورهمپتون در نخستین دیدار از هفته سی‌ویکم لیگ برتر انگلیس، جمعه شب در ورزشگاه کراون کاتج لندن به مصاف هم رفتند که این مسابقه با پیروزی یک بر صفر ولورهمپتون همراه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آداما ترائوره با گل دیرهنگام خود در دقیقه 3+90، پیروزی را برای گرگ‌ها به ارمغان آورد. ولورهمپتون در دقیقه 1+45 هم صاحب یک ضربه پنالتی شد که ویلیان ژوزه آن را هدر داد.

این نتیجه، تعداد شکست‌های پیاپی فولام را به عدد چهار رساند و باعث شد این تیم با 26 امتیاز، در رتبه هجدهم جدول و در جمع قعرنشینان باقی بماند. ولورهمپتون نیز که در پنج دیدار قبلی خود در کسب پیروزی بازمانده بود، با 38 امتیاز به رده دوازدهم جدول لیگ جزیره صعود کرد.

برنامه سایر دیدارهای هفته سی‌ویکم لیگ برتر انگلیس در زیر آمده است:

شنبه 21 فروردین
منچسترسیتی - لیدز یونایتد، ساعت 16
لیورپول - استون‌ویلا، ساعت 18:30
کریستال پالاس - چلسی، ساعت 21

یکشنبه 22 فروردین
برنلی - نیوکاسل، ساعت 15:30
وستهام یونایتد - لسترسیتی، ساعت 17:35
تاتنهام - منچستریونایتد، ساعت 20
شفیلد یونایتد - آرسنال، ساعت 22:30

دوشنبه 23 فروردین
وست‌برومویچ - ساوتهمپتون، ساعت 21:30
برایتون - اورتون، ساعت 23:45

جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۱۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی چلسی و استون ویلا از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین

پخش زنده بازی چلسی و استون ویلا در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از ساعت ۲۲:۳۰ امروز آغاز و از شبکه ورزش و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های چلسی و استون ویلا امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز چلسی و استون ویلا

لیگ برتر انگلیس (استون ویلا - چلسی) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش ‌

کد خبر 748356

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی منچسترسیتی و ناتینگهام فارست از تلویزیون+ شبکه ۳ و آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی تاتنهام و آرسنال‌ از تلویزیون+ شبکه ۳ و آنلاین
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • سرمربی باسابقه لیگ برتر انگلیس: خداراشکر که یورگن کلوپ رفت!
  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و استون ویلا از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و برنلی از تلویزیون+ شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • سیتی شماره دو با گواردیولای شماره دو: صعود!
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و وستهام + پخش آنلاین
  • لسترسیتی به لیگ برتر انگلیس بازگشت
  • ساعت پخش بازی منچستریونایتد و برنلی امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳