Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر شعبانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: در حادثه نخست که در محور مرودشت به ارسنجان محدوده روستای کره تاوی به وقوع پیوست، برخورد سه دستگاه پراید ۸ مصدوم برجای گذاشت که مصدومان سریعا با چهار دستگاه آمبولانس به بیمارستان شهید مطهری مرودشت انتقال داده شدند.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان مرودشت افزود: در حادثه دلخراشی که در محدوده روستای شهرک ولیعصر (عج) به وقوع پیوست، متاسفانه برخورد دو دستگاه موتور سیکلت ۳ مصدوم و ۲ فوتی در صحنه داشت که با اعلام به مرکز اورژانس ۱۱۵ مرودشت، سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند که ۳ مصدوم به علت شدت جراحت به بیمارستان انتقال داده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شعبانی در تشریح حادثه سوم ادامه داد: در حادثه سوم که در محور مرودشت به درودزن محدوده روستای زرگران به وقوع پیوست بر اثر واژگونی خودرو پراید یک نفر مصدوم شد، که مصدوم حادثه، توسط یک دستگاه آمبولانس به بیمارستان شهید مطهری مرودشت انتقال داده شدند.

رئیس مرکز اورژانس شهرستان مرودشت از همه همشهریان درخواست کرد که هنگام رانندگی دقت لازم را داشته که شاهد چنین اتفاق‌های ناگواری نباشیم.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اورژانس مرودشت سانحه رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۱۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ کشته و مصدوم در تصادف محور مرگنلر-چایپاره

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: برخورد دو دستگاه سواری پژو ۲۰۶ و آردی در محور مرگنلر - چایپاره سه مصدوم و یک نفر فوتی برجای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حمید محبوبی صبح امروز _جمعه، هفتم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران و در رابطه حادثه تصادف در محور بین‌المللی ماکو به چایپاره اظهار کرد: بامداد امروز در محور مرگنلر به چایپاره، دو دستگاه سواری پژو ۲۰۶ و آردی با هم برخورد و از جاده منحرف شدند.

وی افزود: پس از اطلاع به مرکز هلال احمر، نجاتگران پایگاه امداد و نجات مرگنلر شوط بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: این حادثه ۳ مصدوم و ۱ فوتی داشت که بعد از رهاسازی و انجام اقدامات اولیه مصدومین به مرکز درمانی منتقل و فوتی حادثه تحویل مراجع ذی صلاح شد.

کد خبر 748032

دیگر خبرها

  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم
  • ۴ کشته و مصدوم در تصادف محور مرگنلر-چایپاره
  • سقوط مرد ۴۵ ساله در آبشار لوه/ اعزام ۸امدادگر به محل حادثه
  • ۱ دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل آتش‌سوزی انبارها در شهرری اعزام شد
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • سوانح شهری خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • برخورد شبانه اتوبوس با تریلر در محور مهریز با ۱۰ زخمی
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب