Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@08:36:23 GMT

عرضه خودروهای جدید تسلا به تاخیر افتاد

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۳۲۱۷۰

عرضه خودروهای جدید تسلا به تاخیر افتاد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدتی است که خرید و فروش محصولات شرکت تسلا به واسطه مدیرعامل این شرکت یعنی ایلان ماسک با افزایش چشمگیری رو به رو شده است. اما ظاهرا ایلان ماسک در شرکت خود با مشکلاتی مواجه شده است که خبر از تاخیر در عرضه برخی از خودروهای خریداری شده توسط خریداران این شرکت می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اطلاعاتی که به تازگی از سوی برخی خریداران منتشر شده است، شرکت تسلا به آن‌ها اعلام کرده که تاریخ تحویل خودروهای آن‌ها حدود دو ماه به تاخیر افتاده است.

تسلا در ماه مارس خبر از ساخته شدن خودروهای جدید این شرکت یعنی سری S و X در ماه مارس داده بود اما بر اساس موجود این شرکت هیچ خودرویی را تا پایان این ماه تولید نکرده است. علاوه بر این باید گفت تصاویری که از این دو خودرو در اینترنت مشاهده می‌شوند همگی نمونه‌های پیش تولید شده از دو خودرو تسلا S و X هستند و هنوز هیچ کدام از این دو خودرو در دسترس خریداران قرار نگرفته‌اند.

سکوت شرکت تسلا درباره تاخیر در عرضه خودروهای جدیدش

هنوز شرکت تسلا در این رابطه خبری را اعلام نکرده است و مشخص نیست که این تاخیر به دلیل کمبود قطعات مورد نیاز برای ساخت خودرو به وجود آمده است یا تسلا مجبور به تغییر شیوه طراحی این خودروها شده است. از طرفی هم ممکن است خودرو برخی از افراد سریع‌تر از این زمان به دستشان برسد و تسلا بتواند تعداد محدودی از این خودروها را تولید کند.

با این حال هنوز تعداد زیادی از خریداران سردرگم هستند و نمی‌دانند شرکت تسلا چه زمانی خودروهای آن‌ها را به دستشان خواهند رساند؛ برای کسب اطلاعات بیشتر باید منتظر اعلام رسمی شرکت تسلا در این باره ماند.

بیشتر بخوانید

حقایقی از خودروها که شاید برایتان جالب و حیرت‌انگیز باشد

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ایلان ماسک خودرو تسلا شرکت تسلا خودرو لوکس شرکت تسلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۲۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور پررنگ چری در نمایشگاه خودرو پکن (فیلم)

عصر ایران؛ مسعود طاهری - حضور پررنگ چری، یکی از بزرگترین خودروسازان چینی، در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن که با شعار "عصر جدید، خودروهای جدید" برگزار شد، بار دیگر بر جایگاه این شرکت به عنوان یکی از بازیگران اصلی در صنعت خودرو جهان تأکید کرد.

چری در این نمایشگاه از جدیدترین دستاوردها، نوآوری‌ها و برنامه‌های آینده خود برای بازارهای داخلی و جهانی رونمایی کرد و گام بلندی در مسیر تبدیل شدن به برندی جهانی برداشت.

در میان انبوه خودروهای رونمایی شده در نمایشگاه پکن 2024، غرفه چری به وضوح خودنمایی می‌کرد. این شرکت با تمرکز بر عرضه خودروهای نوآورانه و پاک، توجه بازدیدکنندگان و کارشناسان را به خود جلب کرد.

از جمله محصولات شاخص چری در این نمایشگاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تیگو 9: بر روی پلتفرم جدید T2X چری ساخته شده است. این پلتفرم با تمرکز بر هوش و اتصال به اینترنت، تحولات جدیدی را در صنعت خودرو رقم می‌زند. T2X با ادغام فناوری‌های پیشرفته در بخش‌های مختلف، از جمله سیستم تعلیق، شاسی، سیستم چهار چرخ متحرک و فرمان، هندلینگ و پایداری خودرو را به طور قابل توجهی ارتقا می‌دهد.

اکسید EXLANTiX: کانسپت لوکس و برقی چری که نمایانگر تعهد این شرکت به ارائه تجربه‌ای منحصر به فرد از رانندگی لوکس و پایدار به مشتریان است. این خودرو با بهره‌گیری از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا، به عنوان پرچمدار برند اکسید، لوکس و پایداری را به طور همزمان به ارمغان می‌آورد.

امودا C7: کراس‌اوور جدید چری با طراحی اسپرت و جوان‌پسند که به دنبال جذب مشتریان در این رده سنی است. این خودرو با ظاهری عامه‌پسند و امکانات رفاهی مناسب، می‌تواند سهم بازار چری را در میان جوانان افزایش دهد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حضور پررنگ چری در نمایشگاه خودرو پکن (فیلم)
  • ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
  • سود شرکت ایلان ماسک نصف شد​
  • خودروی برقی پریمیوم «اکسید»، لوکس‌تر و پیشرفته‌تر از تسلا
  • سود شرکت ایلان ماسک نصف شد
  • دپوی ۱۳ هزار خودرو در گمرکات
  • دپوی ۱۳ هزار خودرو در گمرکات/ ۵۵۰۰ خودروی برقی وارد شد
  • واردات ۵۵۰۰ خودروی برقی/ اولین عرضه خودروهای برقی در روزهای آینده
  • جدیدترین خودروی تسلا هم قیمت چینی‌های بازار ایران عرضه شد/ عکس
  • رقیب تسلا موبایل هوش مصنوعی عرضه کرد