Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@04:28:51 GMT

مهمترین رویدادهای ورزشی خراسان رضوی در هفته‌ای که گذشت

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۳۲۳۵۰

مهمترین رویدادهای ورزشی خراسان رضوی در هفته‌ای که گذشت

دیدار تیم‌های فوتبال پدیده و پرسپولیس از هفته نوزدهم مسابقات لیگ برتر با نتیجه مساوی یک بر یک در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد به پایان رسید.

در این دیدار در نیمه نخست این مسابقه علی نعمتی برای تیم پدیده گلزنی کرد و میلاد سرلک از تیم پرسپولیس در نیمه دوم گل تساوی تیم مهمان را به ثمر رساند.

آغاز مسابقات فوتبال بانوان

رییس هیات فوتبال تربت‌حیدریه گفت: مسابقه‌های گروه سوم لیگ دسته یک فوتبال بانوان کشور نوزدهم فروردین در ورزشگاه آزادی تربت‌حیدریه آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصطفی یوسفی افزود: در این مسابقات که تا ۲۲ فروردین ادامه خواهد داشت، تیم‌های شاهین تربت‌حیدریه، سایپای مشهد، سرخپوشان اترک بجنورد، کیان نیشابور و آذرخش شهریار حضور دارند.  

کسب چهار نشان در مسابقات کشوری کشتی 

دبیر هیات کشتی خراسان رضوی گفت: کشتی گیران آزاد و فرنگی نوجوان استان در مسابقات انتخابی تیم ملی چهار نشان رنگارنگ کسب کردند.

خسرو علیزاده افزود: در کشتی فرنگی که در سنندج برگزار شد امیررضا برزنونی در وزن ۴۸ و علی حسین آبادی در وزن ۶۵ کیلوگرم به مقام دوم دست یافتند.

وی ادامه داد: در کشتی آزاد که در رامسر برگزار شد نیز مجید باقری در وزن ۸۰ کیلوگرم بر سکوی نخست ایستاد و ابوالفضل باقری در وزن ۵۱ کیلوگرم به مقام سوم دست یافت.

شکست تیم فوتسال فرش آرا

تیم فوتسال فرش آرای مشهد در هفته چهارم مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر فوتسال روز هجدهم فروردین در سالن ورزشی شهید بهشتی مشهد میزبان تیم کراپ الوند بود.

نیمه نخست این مسابقه با گل امین مجیدی پور به سود تیم میزبان پایان یافت. در نیمه دوم این مسابقه بهزاد عظیمی گل مساوی تیم مهمان را به ثمر رساند و علی عابدین نیز گل پیروزی تیم کراپ را وارد دروازه تیم فرش آرا کرد.

شکست تیم فوتسال مقداد مشهد

تیم فوتسال مقداد مشهد پانزدهم فروردین در هفته ششم مسابقات لیگ دسته اول فوتسال کشور در سالن ورزشی دانشگاه آزاد مشهد میزبان تیم نفت امیدیه بود که در پایان با نتیجه ۶ بر سه مغلوب مهمان خود شد.

تعطیلی فعالیت‌های ورزشی در مشهد

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی روز هفدهم فروردین گفت: با توجه به اینکه مشهد از نظر شیوع کرونا در وضعیت قرمز قرار گرفته، براساس دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد مقابله با کرونای استان، تمامی فعالیت‌های ورزشی در مشهد به مدت ۲ هفته تعطیل است.

فرزاد فتاحی افزود: این تعطیلی به تمامی ورزشگاه‌ها و باشگاه‌های مشهد ابلاغ شده و از هجدهم فروردین گروه‌های بازرسی تعطیلی این مراکز را رصد کرده و با هرگونه تخلفات برخورد خواهند نمود.

برچسب‌ها فوتبال مشهد فوتسال کشتی فرنگی تربت حیدریه کشتی آزاد بانوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال مشهد فوتسال فوتبال مشهد فوتسال کشتی فرنگی تربت حیدریه کشتی آزاد بانوان اخبار کنکور تربت حیدریه تیم فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۲۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز واکسیناسیون زائران حج تمتع ۱۴۰۳ در خراسان رضوی 

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  نماینده مرکز پزشکی حج در خراسان رضوی گفت: امسال بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع واکسن مننژیت را دریافت می‌کنند.   دکتر محمد رضا واحدی جو افزود:  واکسیناسیون از  امروز پنجم اردیبهشت ماه آغاز شد و تا یک هفته ادامه دارد و در ابتدا زائران مشهدی و مدینه اول واکسن مننژیت را دریافت می‌کنند.   وی گفت: شهرستان‌های سبزوار، نیشابور، تربت حیدریه، تربت جام، قوچان، خواف، تایباد سرخس، فریمان، نیشابور، بجستان نمایندگان گروه پزشکی حج واکسیناسیون را انجام می‌دهند.

دیگر خبرها

  • شناسه یکتا مهمترین راهکار برای مقابله با عوامل اقتصاد پنهان
  • بازگشایی جاده تربت جام -صالح آباد
  • آغاز مسابقات کشوری کشتی با چوخه گرماب
  • جاده تربت جام -صالح آباد خراسان رضوی بازگشایی شد
  • بازگشایی جاده تربت جام -صالح آباد خراسان رضوی
  • انسداد جاده تربت جام- صالح آباد بر اثر وقوع سیل
  • سیلاب جاده تربت جام - صالح آباد در خراسان رضوی را مسدود کرد
  • راه اندازی بزرگترین میدان عرضه دام‌ زنده در شرق خراسان رضوی
  • آغاز واکسیناسیون زائران حج تمتع ۱۴۰۳ در خراسان رضوی 
  • دمای هوای خراسان رضوی خنک می‌شود