Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/ایلام رئیس ستاد انتخابات استان ایلام از ثبت نام تعداد ۵۸۹ نفر در شوراهای روستا تا پایان روز چهارم خبر داد.

«معروف بسطامی» در گفت و گو با ایسنا،  اظهار کرد: فردا یکشنبه ۲۲ فروردین ، آخرین مهلت ثبت نام در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی روستاها خواهد بود و متقاضیان حتی الامکان برای ثبت نام از روشهای غیر حضوری استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تاکنون تعداد ۵۸۹ نفر ثبت نام کرده‌اند که ۹۱ درصد مرد و ۹ درصد نیز زنان هستند، تصریح کرد: از نظر تحصیلات بیشترین آمار با تعداد ۲۳۵ نفر مربوط به دارندگان مدارک تحصیلی ابتدایی و کمترین آمار نیز ۱۴ نفر با مدرک کارشناسی ارشد هستند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام ادامه داد: از نظر سنی بیشترین مشارکت مربوط به سنین ۳۶ تا ۴۰ سال با تعداد ۱۳۴ نفر و کمترین نیز بین سنین ۷۱ تا ۷۵ سال با تعداد ۳ نفر است و  گروه شغلی آزاد با تعداد ۳۵۰ نفر تا این لحظه بیشترین تعداد داوطلبان را دارا بوده‌اند.

بسطامی با اشاره به اینکه داوطلبانی که  دارای سابقه شورا هستند ۱۳۰ نفر (۲۲ درصد) و مابقی یعنی  ۴۵۹ نفر(۷۸ درصد) بدون سابقه شورا هستند، گفت: در این دوره ۳۵۹ روستای دارای شورای سه نفره و ۱۶ روستای دارای شورای ۵ نفره خواهند شد و در مجموع ۱۱۵۷ کرسی اصلی و ۷۶۶ کرسی علی‌البدل برای شورای ششم روستاهای استان پیش بینی شده است .

وی از افراد تحصیکرده، با انگیزه و علاقه مند به عمران و آبادانی کشور و استان دعوت کرد تا داوطلب شرکت در این انتخابات شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی منطقه ایلام انتخابات 1400 ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۲۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰مبتلا به تب مالت در دیشموک/سه روستا دچار اپیدمی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، منصور تقوی ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: تعداد مبتلایان این بیماری در منطقه سیر صعودی گرفته است و با وجود اقدامات پیشگیرانه و درمانی انجام گرفته در منطقه، اقدامات کافی نبوده است.

وی بیان داشت: باید در راستای جلوگیری از بحرانی شدن وضعیت بیماری در منطقه، اقدامات تکمیلی عاجل برای واکسینه کردن دام‌ها انجام شود.

تقوی تصریح کرد: این بیماری در دام زنده هیچ علائم مشخصی ندارد و تنها از راه آزمایش خون مشخص می‌شود که نیازمند دستگاه‌های آزمایشگاهی و نیروی مجرب است.

وی با بیان اینکه ۹۰۰ رأس دام در دیشموک خون گیری شدند، گفت: از این تعداد ۶۱ رأس دام مبتلا تشخیص داده شدند که ۵۶ رأس آن مبتلای قطعی بودند که معدوم شدند.

تقوی افزود: مرحله دوم پایش مردم در روستاها، پس از جواب آزمایش‌ها انجام و تیم سلامت شبکه بهداشت شهرستان کهگیلویه به سرپرستی پزشک متخصص بیماری‌های عفونی به همراه دارویار و داروهای مورد نیاز به روستا اعزام شدند و علاوه بر دارو برای بیماران، آموزش‌های لازم همچون عدم استفاده از شیر و فرآورده‌های لبنی و گوشت خام به اهالی روستا ارائه شد.

کد خبر 6098456

دیگر خبرها

  • فردا؛ آخرین زمان ثبت‌نام نمایندگان نامزدها در سامانه «داوطلب»/ این مهلت تمدید نخواهد شد
  • ۴۰مبتلا به تب مالت در دیشموک/سه روستا دچار اپیدمی هستند
  • فردا آخرین مهلت دریافت مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ است
  • ۸۲ درصد میانگین بارندگی استان بوشهر تحقق یافت
  • فردا، مهلت پایانی مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ
  • ارسال فایل ۱۰۳ هزار تن گندم خریداری شده به بانک کشاورزی ایلام
  • آمادگی برای برگزاری دور دوم انتخابات/ مردم ۳ حوزه منتظر روز جمعه
  • طرح ملی جهاد آبرسانی امیدبخش روستا‌های تشنه خراسان شمالی
  • طرح ملی جهادآبرسانی امیدبخش روستا‌های تشنه خراسان شمالی
  • ‍ نشست ستاد بحران ایلام برای روستای سیل‌زده «تختان» دهلران‌