Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر با یادآوری اینکه کمیته بین المللی پارالمپیک (IPC) زمانی را برای معرفی فهرست بلند و ابتدایی اعضای کاروان ورزش کشورهای مختلف برای حضور در بازی‌های پارالمپیک توکیو مشخص کرده است، گفت: تا پایان دهه اول اردیبهشت ماه فرصت داریم تا حداکثر ورزشکارانی که در رشته‌های مختلف شانس حضور در بازی‌های پارالمپیک را دارند به IPC معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس در این بازه زمانی اسامی ورزشکارانی که احتمال حضورشان در این بازی‌ها وجود دارد نهایی و اعلام رسمی می‌کنیم.

وی ادامه داد: فهرست نهایی کاروان اعزامی به بازی‌های پارالمپیک توکیو از همین لیست بلند مشخص خواهد شد. برای تعیین نهایی ورزشکاران اعزامی رکوردهای روز آنها و کلاس بندی پزشکی‌شان را در نظر خواهیم داشت.

سرپرست کاروان ورزش ایران در پارالمپیک توکیو با یادآوری اینکه پیش از این ستاد بازی‌های پارالمپیک اعزام ٥٠ ورزشکار و ٢٠ مربی در ١٠ رشته به بازی‌های توکیو را تصویب کرده بود، خاطرنشان کرد: البته به واسطه حضور دوومیدانی کاران در مسابقات بین المللی فزاع و سهمیه‌های جدیدی که IPC در این رشته به ایران اختصاص داده است، تعداد ورزشکاران و همراهان فنی این فهرست به ترتیب به حدود ۶۰ و ۲۷ نفر افزایش یافته است. در هر صورت اینکه رشته‌های مصوب در این رشته و ورزشکاران و مربیان مصوب در هر یک از آنها ملاک اعزام هستند مگر اینکه کسب سهمیه‌های جدید یا تغییر و افت رکوردها ترکیب موردنظر را دستخوش تغییر کند.

وی خاطرنشان کرد: تیراندازان هم در مسابقات امارات شرکت داشتند. رکوردهای آنها هم در تصمیم نهایی برای تعیین کننده است.

رضایی گفت: برای جودوکاران هم اعزام‌هایی پیش بینی شده است. این اعزام‌ها باید انجام شود تا از نظر کلاس بندی تاییدیه لازم برای اعزام را بگیرند. در هر صورت اینکه تا به امروز در ترکیب تعیین شده برای اعزام به توکیو تغییری ایجاد نشده اما پیش از اعلام فهرست ابتدایی (فهرست بلند) و فهرست نهایی دو فاکتور رکوردها و کلاس بندی را در نظر خواهیم داشت و بر اساس آن تصمیم گیری می‌کنیم.

کد خبر 5184470

منبع: مهر

کلیدواژه: پارالمپیک دوومیدانی کاروان ورزش ایران بازیهای پارالمپیک 2020 توکیو هادی رضایی فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران کشتی فرنگی کشتی آزاد فدراسیون فوتبال جودو کسب سهمیه المپیک شهاب الدین عزیزی خادم تیم فوتبال فولاد خوزستان ویروس کرونا مهدی طارمی بازی های پارالمپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۲۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاهی از معرفی هفته مشاغل در آران وبیدگل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ معاون آموزشی آموزش و پرورش آران و بیدگل، ۵۱ درصد از دانش آموزان این شهرستان را مشغول به تحصیل در رشته‌های فنی وحرفه‌ای دانست وگفت: این نمایشگاه به منظور آماده‌سازی دانش‌آموزان برای انتخاب آگاهانه رشته تحصیلی در دوره متوسطه دوم بر اساس استعداد، توانایی، علاقه و نیاز‌های جامعه و آشناسازی آنان با رشته‌های تحصیلی و مشاغل راه اندازی شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


مرتضی جمشیدی افزود: این رویداد در قالب ۱۴ غرفه دستاورد‌های هنرجویان هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و در رشته‌های فتو گرافیک، خیاطی، معماری و حسابداری و کامپیوتررا روایت می‌کند.
این نمایشگاه تا فردا از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ در محل هنرستان امام خامنه‌ای برای بازدید دانش آموزان دایر است.

دیگر خبرها

  • روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی و بازار کار
  • ورزشکاران پاراکانو در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • فهرست شورای ائتلاف با شروع زمان تبلیغات منتشر می‌شود
  • معرفی ۳۰ رشته صنایع دستی فارس در اکسپو تهران
  • برگشت به عقب گلبال در مسیر پارالمپیک
  • برگشت به عقب گلبال در مسیر پارالمپیک/وضعیت اعزام دوباره پیچیده شد
  • نمایشگاهی از معرفی هفته مشاغل در آران وبیدگل
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس
  • آکادمی پارالمپیک، مرجع اعلام وضعیت مصدومان والیبال نشسته
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس/سید طلا با تاکتیک نوین