Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان با اشاره به بازدید از بلوار ساحلی شرق بندرعباس، افزود: این بلوار به طول ۲۴ کیلومتر، دارای لاین های مختلف تندرو، کندرو، محل دوچرخه سواری، پیاده روی، فضای سبز، نور و در مجموع بلوار متفاوتی در سطح کشور است.

فریدون همتی صبح امروز(۲۱ فروردین ماه) در خصوص جزئیات بازدید از پروژه های عمرانی در حال اتمام شهر بندرعباس، تصریح کرد: تمامی تلاش ها در حال انجام است تا فاز اول این بلوار هرچه زودتر به بهره‌برداری برسد و فازهای بعدی آن نیز شامل تکمیل پارک ها و بوستان های همجوار این بلوار است که زمین های آن در حال تخصیص است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: چشم انداز بعدی این پروژه احداث جاده ساحلی از بندرعباس تا بندر تیاب شهرستان میناب است که بخشی از آن از تیاب تا حسنلنگی برای سال جاری در دستور کار تخصیص منابع قرار دارد.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: بلوار ساحلی شرق بندرعباس پروژه‌ای بزرگ و کم نظیر است که تنها فاز اول آن با اعتبار و هزینه‌ای بالغ بر ۱۰۰۰میلیارد تومان در حال اجراست.

همتی با بیان اینکه این بلوار با یک کار جدید و مبتکرانه موجب دسترسی مردم به سواحل زیبای شرق بندرعباس می‌شود، اظهار کرد: چهار پیمانکار در چهار قطعه این پروژه مشغول کار هستند و منابع و اعتبارات گوناگون برای آن تامین شده است و طی ماه‌های آینده با تخصیص منابع جدید تلاش می‌کنیم این پروژه بزرگ و کم نظیر آماده بهره‌برداری شود.

وی اضافه کرد: علاوه بر مزیت‌های گردشگری، اجرای پروژه بلوار ساحلی شرقی بندرعباس موجب تامین امنیت این منطقه می‌شود.

استاندار هرمزگان بیان کرد: با توجه به اینکه سواحل شرق بندرعباس از مناطقی بود که قاچاق از طریق آن صورت می گرفت، ایجاد این بلوار با نور و روشنایی مناسب و همچنین دسترسی و تردد مردم و مجموعه فعالیت هایی که در آن صورت خواهد گرفت، موجب برچیده شدن قاچاق از این منطقه می‌شود و هم اکنون نیز در این زمینه تاثیرگذار بوده است و بر این اساس بود که شورای تامین استان نسبت به این موضوع ورود کرد و به شهرداری بندرعباس تکلیف شد که برای اجرای این پروژه اقدام کند.

استاندار هرمزگان همچنین از صدور دستورات جدید جهت سرعت گرفتن روند اجرا و تکمیل پروژه بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی بندرعباس، خبر داد.

دکتر فریدون همتی پس از بازدید از پروژه‌های بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی و بلوار ساحلی شرق بندرعباس، عنوان کرد: حجم گسترده‌ای از اقدامات به طور شبانه‌روزی در پروژه بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی بندرعباس در حال انجام است. 

وی ادامه داد: تمامی تلاش ها در این راستا است که این پروژه مهم و بزرگ، تا پایان تیرماه سال جاری آماده بهره‌برداری شود و در بازدید امروز نیز دستورات جدیدی جهت سرعت گرفتن روند اجرا و تکمیل این بیمارستان صادر شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی استاندار هرمزگان بلوار ساحلی شرق شرق بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۳۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ‌زنی پارک دادا و کاکا در بندرعباس

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، شهردار بندرعباس، اعضای شورای شهر، معاون درمان دانشگاه و جمعی دیگر از مسئولان در این مراسم حضور داشتند.

باتوجه به اهمیت مسئله فرزندآوری و جوانی جمعیت، شهرداری بندرعباس اقدام به احداث پارک «دادا و کاکا» در بندرعباس می‌کند.

این پارک در چهارراه پگاه و در زمینی به مساحت ۱۳هزار و ۵۰۵ متر مربع احداث می‌شود.

«داد و کاکا»؛ نماد فرهنگی فرزندآوری و جوانی جمعیت هرمزگان، با هدف تأثیرگذاری بر مخاطبان کودک و نوجوان و مطالبه آن‌ها از پدر و مادر برای داشتن دادا (خواهر) و کاکا (برادر)، مقابله با آسیب‌های «تک فرزندی» و فرهنگسازی و ترویج جوانی جمعیت و فرزندآوری طراحی و ساخته شدند.

ایده و اجرای این کار ارزشمند به همت کمیته رسانه قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان (مدیریت روابط عمومی دانشگاه) انجام شده است.

لازم به ذکر است در مراسم رونمایی از این عروسک‌ها، شهردار بندرعباس قول احداث پارکی به این عنوان را داده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • استاندار البرز از پروژه ادامه بلوار ماهان بازدید کرد
  • تعیین تکلیف رینگ شهری یزد بعد از ۲۵ سال
  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس کشف شد
  • طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 
  • توسعه و گردشگری از اهداف اصلی شهرداری بندرعباس است
  • اعلام برنامه های روز ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • باز شدن گره‌های چند دهه شهر یزد در شورای ششم
  • آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس
  • کلنگ‌زنی پارک دادا و کاکا در بندرعباس