Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@13:03:47 GMT

تدوين نقشه راه توسعه محلات با مشارکت شوراياران

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۳۳۵۸۳

تدوين نقشه راه توسعه محلات با مشارکت شوراياران

خبرگزاری آریا- شهردار منطقه 5 در نخستین نشست با هیئت رئیسه شورایاری منطقه 5 در سال جدید گفت: توسعه محلات با مشارکت شورایاران رقم خواهد خورد.
به گزارش خبرگزاری آریا از تهران، در این نشست ضمن مرور فعالیت ها و اقدامات سال گذشته، درباره برنامه های سال جدید و انتظارات دو طرف مباحثی مطرح شد.
اعضای هیئت رئیسه شورایاری با قدردانی از خدمات یک سال گذشته مدیریت شهری منطقه، به  ظرفیت های موجود در کارگروه های تخصصی اشاره و اعلام کردند برای همکاری و تعامل با مدیریت شهری در یک مسیر منطقی آمادگی لازم وجود داشته  و با توجه به شرایط کرونایی موجود که به نوعی اقتصاد کشور را هم تحت تاثیر قرار داده است شورایاران با مشارکت و همکاری بیشتر از هر گونه کمک به مدیریت شهری استقبال خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمود کلهری شهردار منطقه5 نیر با قدردانی از حضور موثر شورایاران در میدان کار و فعالیت، و شناسایی مشکلات و نارسایی های موجود گفت: انتظار از کارگروه های تخصصی شورایاری ورود کارشناسانه به مسائل و موضوعات پیچیده و دشوار منطقه مانند شناسایی ایرادات موجود در طرح تفصیلی و ارائه راهکارهای علمی و کاربردی است.
وی به تشریح فرآیند برنامه تنظیمی سال 1400 منطقه که طی ابلاغیه ای و در  پنج گام اصولی تهیه شده پرداخت و اذعان داشت:  برنامه مزبور که در مرحله نهایی است پس از اخذ نظرات کارگروه‌های تخصصی شورایاری قطعی و به عنوان نقشه راه 1400 با بهره مندی از همه امکانات و ظرفیت‌ها برای اجرای آن اقدام خواهد شد.
به گزارش آریا، در ادامه این نشست ضمن طرح برخی مشکلات محلات و وجود اشکالاتی در هماهنگی های انجام شده در سال گذشته، پیشنهادهایی برای رفع موارد مطروحه ارائه شد که شهردار منطقه دستور رفع ایرادات و ضرورت هماهنگی مطلوب را صادر کرد.انتهای پیام/ح.ابویسانی

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تدوین نقشه راه توسعه محلات مشارکت شورایاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۳۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نابسامانی جمع آوری زباله در منطقه مسکونی مهر رازی کرمانشاه

به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، توسعه آپارتمان نشینی و افزایش جمعیت در کلانشهرها مستمر است و این مسئله در حوزه مدیریت شهری به ویژه رفت و روب همچنین جمع آوری و انتقال زباله، کار شهرداری ها را در این بخش سخت کرده است. به گزارش تصویری یکی از شهروندان در منطقه مسکن مهر رازی کرمانشاه سطل‌های مکانیزه مملو از زباله است و چند روزی است که کار جمع اوری و انتقال آن به کندی صورت می‌گیرد و می‌توان گفت مدیریت شهری در این بخش به نوعی غافلگیر شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

متن پیام شهروند خبرنگار ما:
حدود ۱۰ روز است که زباله های بلوار مسکن مهر رازی ۲ جمع آوری نشده که باعث به وجود آمدن مشکلاتی اعم از بوی بد ، جمع شدن سگ های ولگرد ، آلودگی محیط و ... شده است.

دیگر خبرها

  • تعاون به عنوان رکن مهم مشارکت مردم، مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است
  • مولدسازی دارایی‌ها سیاستی کارآمد برای حل مشکلات محلات کم‌برخوردار ارومیه
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها
  • مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است
  • اراک با مدیریت تعاملی به سمت توسعه و تعالی پیش می‌رود
  • تصویب قانون مدیریت واحد شهری بزرگ‌ترین خدمت به مردم و شورا/ قطار شهری، پروژه ملی است
  • دولت اجرای قانون مدیریت واحد شهری را تا تحقق کامل دنبال کند
  • نابسامانی جمع آوری زباله در منطقه مسکونی مهر رازی کرمانشاه
  • توجه مدیریت شهری به توسعه زیرساختی شهر چالوس
  • ضرورت تدوین دستورالعمل واحد فعالیت محیط زیستی در سطح محلات