Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدحسین امامی میبدی روزشنبه در حاشیه انتخاب اعضای هیات بازرسی انتخابات شهرستان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بدون اشاره به تعداد تشکل های سیاسی دارای مجوز افزود: حضور باشکوه مردم باعث عزت و اقتدار بیشتر ایران اسلامی می شود و  بر اساس فرامین رهبر معظم انقلاب، رای مردم نزد مسوولان امانت و حق الناس است و باید با تمامی توان از این امانت نگهداری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس هیات اجرایی انتخابات شهرستان ابرکوه با بیان اینکه باید قدردان همراهی همیشگی مردم در صحنه های مختلف بود که همواره  همیار مسوولان و خدمتگزاران نظام بوده و هستند، خاطر نشان کرد: انتخابات پیش رو بزرگترین رویداد سیاسی، اجتماعی و فرهنگی است.

فرماندار ابرکوه یادآور شد: مردم در استمرار و سربلندی نظام نقشی اثرگذار دارند و دراین راستا باید با حضور حداکثری آحاد ملت مشروعیت نظام مردم سالار ایران را بار دیگر به جهانیان نشان داد.

وی همچنین ادامه داد: طبق مقررات اعضای هیات بازرسی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای شهر و روستا سال ۱۴۰۰ معرفی و فعالیت های خود را در این شهرستان آغاز کردند.

امامی میبدی افزود: بر این اساس عباس مهری معاون فرمانداری ابرکوه به‌ عنوان رییس ، علی محمد هوشمند و مسعود گلستانی به ‌عنوان دبیر و اعضای هیات بازرسی انتخابات ابرکوه تعیین شدند.

وی ادامه داد: طبق روز شمار انتخابات و مقررات از قبل اعضای هیات اجرایی و نظارت انتخاب و وظایف قانونی خود را با دقت و هماهنگی در شهرستان انجام می‌دهند و تاکنون نشست های  متعددی برای برگزاری انتخاباتی هرچه بهتر برگزار شد.

فرماندار و رییس هیات اجرایی انتخابات ابرکوه اظهار کرد: تمامی امور از طرف هیات‌های اجرایی، بازرسی و نظارت در چارچوب مقررات و ایجاد زمینه مناسب برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رای در انتخابات پیش ‌رو تا برگزاری انتخابات انجام و همکاری و هماهنگی لازم در این مورد وجود دارد.

امامی میبدی یادآور شد: از وظایف مهم دست‌اندرکاران انتخابات است که زمینه ‌ساز مشارکت مردم در این حماسه ملی و سیاسی و سرنوشت‌ ساز باشند و انجام امور طبق مقررات موجب اعتمادآفرینی و امیدبخشی است و این رویه و روحیه در شهرستان اعمال می‌شود.

وی با بیان اینکه  تاکنون ۵۵ نفر برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر در این شهرستان ثبت نام کرده اندگفت: ۳۶ نفر برای انتخابات شورای شهر ابرکوه و ۱۹ نفر شهر مهردشت  داوطلب شدند.

وی خاطرنشان کرد: برای عضویت در شورای شهر ابرکوه ۳۶ نفر( چهار زن و ۳۲ مرد) و مهردشت ۱۹ تن  (یک نفر زن و ۱۸ نفر مرد) ثبت نام قطعی کردند.

امامی  تاکید کرد: در ۲ بخش مرکزی و بهمن ۲ هیات اجرایی که اعضای آن از معتمدمان آن مناطق هستند، تشکیل شد که شامل  هشت نفر هیات اجرایی شهر و ۹ نفر برای انتخابات ریاست جمهوری است.

فرماندار ابرکوه تصریح کرد: شهرستان ابرکوه دارای ۲ شورای شهر پنج نفری و ۳۴ شورای اسلامی روستایی بخش مرکزی و بخش بهمن دردهستان اسفندار ، مهرآباد ، فراغه و تیرجرد است .

انتخابات شورای های روستایی و تیره های عشایری از ۱۶ فروردین ماه جاری آغاز شد و تا ساعت ۱۸ فردا (یکشنبه) ادامه دارد که ۶ روز گذشته هزار و  ۷۶نفر ثبت نام کردند. 

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خردادماه سال ۱۴۰۰ همزمان با انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری برگزار می‌شود  .

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری ابرکوه در ۱۴۰کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ وحدت ملی احزاب و انتخابات مشارکت انتخاباتی ابرکوه مشارکت های مردمی پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ وحدت ملی احزاب و انتخابات انتخابات ۱۴۰۰ وحدت ملی احزاب و انتخابات مشارکت انتخاباتی ابرکوه مشارکت های مردمی اخبار کنکور هیات اجرایی اعضای هیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۳۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است

به گزارش خبرنگار مهر، سید جلیل میر عظیمی بعد از ظهر یک شنبه در نشست با فرماندار رشت به تشریح اهداف و برنامه‌های این مجموعه پرداخت و اظهار کرد: خدمات رسانی کانون پرورش فکری در بستر بیش از ۶۰ عنوان فعالیت فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و پژوهشی انجام می‌شود.

میرعظیمی در ادامه به نیروهای انسانی کانون اشاره و با متعهد و توانمند توصیف‌کردن آنان افزود: موفقیت مربیان و اعضای مراکز فرهنگی هنری این نهاد در رقابت‌های بین المللی، کشوری و استانی، بیان‌گر این توانمندی‌ها است.

این مسئول فرهنگی با بیان اینکه که تربیت نسلی هنرمند، مؤمن و در تراز انقلاب، نیازمند تلاش هم زمان فعالان فرهنگی و توجه مسؤولان و تصمیم‌گیران است، اضافه کرد: برای پیشبرد اهداف، حمایت‌های بی‌دریغ معنوی و اختصاص منابع مالی مناسب ضرورت دارد.

وی با ناکافی خواندن منابع مالی تخصیص یافته به مراکز فرهنگی هنری ۶ گانه کانون رشت طی ۲ سال گذشته گفت: ابعاد فعالیت‌های کانون پرورش فکری بر لزوم حمایت هر چه بیشتر از این مجموعه تاکید دارد.

میرعظیمی در ادامه صحبت‌های خود به برخی فعالیت‌های کانون در مراکز فرهنگی هنری و در سطح شهرستان اشاره و از حضور مؤثر این مجموعه در نمایشگاه هفته دفاع‌مقدس و حضور مستمر همکاران کانون در نمایشگاه «شهر باران، شهر قرآن» در ماه مبارک رمضان سال ۱۴۰۳ سخن‌به‌میان‌آورد.

وی افزود: معرفی کانون استان گیلان به عنوان دبیر کمیته کودک و نوجوان کنگره سرداران، امیران و ۸ هزار شهید استان گیلان و گشایش دبیرخانه این این کمیته در مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ شهرستان رشت، بخشی از فعالیت‌های مؤثر کانون در عرصه فرهنگ به‌شمارمی رود.

میرعظیمی نقش کانون را در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و مقابله با تهدیدهای فضای مجازی متوجه نسل کودک و نوجوان با اهمیت خواند و ضمن تشریح برنامه‌های این مجموعه برای همراه سازی خانواده‌ها با فعالیت‌های مربیان کانون ادامه‌داد: برای توفیق فرهنگی، ورود خانواده‌ها به این عرصه ضروری است.

مدیرکل کانون استان گیلان هم‌چنین، از برپایی کارگاه‌های فرزندپروری و مهارت‌آموزی در مراکز فرهنگی هنری کانون صحبت‌کرد و این فعالیت‌ها را بخشی از حرکت‌های تأثیرگذار کانون در توان‌مندسازی نسل کودک و نوجوان دانست.

وی بر لزوم حمایت مسؤولان از تکمیل ساختمان در حال احداث کانون شهرستان خمام و از راه‌اندازی مرکز فرهنگی هنری کانون در مسکن مهر شهرستان رشت اشاره کرد و گفت: در پایان از فرماندار برای بازدید از مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان دعوت کرد.

کد خبر 6097391

دیگر خبرها

  • عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند
  • احزاب آذربایجان‌ شرقی لیست‌های انتخاباتی خود را اعلام کردند
  • راه حل رفع مشکلات حضور آگاهانه در انتخابات است‌
  • دبیران احزاب در رقابت انتخاباتی کمیسیون ماده ۱۰ حضور دارند
  • حضور پرشکوه مردم در آزمون بزرگ انتخابات
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • جلسات محسن رضایی با احزاب و جریان‌های انقلاب
  • دستاوردهای هیات اقتصادی هرمزگان به کشور چین
  • دعوت علما و روحانیون اهل سنت از مردم گنبدکاووس برای حضور پر شور در مرحله دوم انتخابات