Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی حکمی رحمان همت پور رئیس هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی استان به عنوان رئیس منطقه پنج کشور و عضو شورای راهبردی فدراسیون ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی کشور منصوب شد.

به خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد خبر داد و گفت:طی حکمی به امضای رئیس فدراسیون ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی کشور ،رحمان همت پور رئیس هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی استان به عنوان رئیس منطقه پنج کشور و عضو شورای راهبردی فدراسیون ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی کشور منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرمان حاتمی ،مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد ضمن تبریک این انتصاب اظهار داشت:در حکم ابلاغ رحمان همت پور بعنوان رئیس منطقه پنج و عضوشورای راهبردی فدراسیون روستایی وبازیهای بومی و محلی کشور که به امضای محمد تقی امیری خراسانی رئیس فدراسیون رسیده آمده است :   جناب آقای رحمان همت پور نظر به تعهد ،توانایی‌ها و سوابق ارزنده جنابعالی ، به موجب این حکم به عنوان رئیس منطقه ۵ کشور و عضو شورای راهبردی فدراسیون ورزش های روستایی و بازی های بومی محلی جمهوری اسلامی ایران منصوب می شوید.   بنابراین انتظار دارد با طراحی و برنامه ریزی برای تدوین و اجرای برنامه های فدراسیون ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی و اهداف و ماموریت های مشروحه ذیل را به نحو مطلوبی محقق کنید. برگزاری جلسات منظم منطقه ۵ با حضور استان‌های فارس ،بوشهر ،کهگیلویه و بویراحمد ،خوزستان ،چهارمحال و بختیاری تمرکز بر روی اهداف و برنامه‌های فدراسیون در راستای رشد و تعالی ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی در استان‌های مذکور ارتباط مناسب و مداوم با فدراسیون و استان‌های مذکور ارایه طرح و برنامه برنامه های مناسب در راستای پیشبرد اهداف عالیه امید است با اتکال به نیروی لایزال الهی و بهره گیری از کلیه امکانات و ظرفیت‌های موجود در راه خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران و اعتلای ورزش روستایی ،عشایری ،سنتی و بازی های بومی محلی موفق و موید باشید.   محمد تقی امیری خراسانی

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بومی محلی رئیس منطقه پنج بومی محلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۴۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین جشنواره بازی‌های بومی محلی میناب در روستای گورزانگ برگزار شد

ایسنا/هرمزگان دومین جشنواره بازی‌های بومی محلی میناب به مناسبت گرامیداشت روز ملی خلیج‌فارس به میزبانی روستای گورزانگ برگزار شد.

دومین جشنواره بازی‌های بومی محلی میناب به مناسبت گرامیداشت روز ملی خلیج‌فارس به میزبانی روستای گورزانگ در دو رشته بازی درا و بازی رمازا با حضور شش تیم از شهرستان میناب و به مدت سه روز برگزار شد.

محمد خوشصوت دبیر اجرایی این جشنواره در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در هرمزگان اظهار کرد: هدف از برگزاری این رویداد فرهنگی ورزشی، در کنار ایجاد نشاط اجتماعی و حفظ سنت های گذشته، گرامیداشت ۱۰ اردیبهشت ماه روز ملی خلیج فارس است.

وی افزود: دومین جشنواره بازی‌های بومی محلی به همت دهیاری و شورای اسلامی روستای گورزانگ و با همکاری جمعی از فرهنگ دوستان برگزار شد.

بازی رمازا به شماره ۱۱۰۴ بازی درا به شماره ۸۴ و بازی رحمونی به شماره ۱۰۹۶ همگی در سال ۱۳۹۴ در فهرست میراث معنوی کشور به نام میناب به ثبت رسیده‌اند.

بازی‌های دومین جشنواره بازی‌های بومی محلی در دو گروه سه تیمی برگزار شد که در هر رشته تیم اول هر گروه به فینال راه پیدا کرد.

از گروه یک، رشته رمازا تیم شهباز و از گروه دو تیم سایپا به مرحله نهایی راه پیدا کردند که پس از برگزاری فینال تیم سایپا قهرمان شد.

و در رشته درا هم از گروه یک، تیم روستای رکن آباد و از گروه دو، تیم سایپا گورزانگ به فینال راه یافتند که در نهایت تیم سایپا موفق شد عنوان  قهرمانی را از آن خود کند.

در میناب بیش از ۳۰۰ نوع بازی بومی محلی وجود دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رئیس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • تلاش فدراسیون کبدی برای ادامه همکاری با «مازندرانی»
  • دومین جشنواره بازی‌های بومی محلی میناب در روستای گورزانگ برگزار شد
  • رقابت عشایر در رشته های بومی و محلی جشنواره بین المللی کوچ عشایر
  • جشنواره توانمندی‌های بومی، محلی و ورزشیِ روستاییان در اسلام آباد مغان
  • جشنواره بازی‌های بومی محلی در میناب
  • جشنواره بازی های بومی محلی در میناب
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • جشنواره بازیهای بومی و غذاهای سنتی در گرمی
  • منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد