Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرلشکر باقری گفت: تلاش زیادی می‌کنند که مذاکراتی طولانی، بی‌فایده و همراه مطالبات جدید را با جمهوری اسلامی ایران رقم بزنند درحالیکه مشی راهبردی ما صرفاً برداشتن کامل تحریم‌ها است.

به گزارش مشرق، سرلشگر محمد باقری در بیست و پنجمین همایش سراسری فرماندهان، معاونان، رؤسا و مدیران نیروی انتظامی با بیان اینکه مقام معظم رهبری، سال ۱۴۰۰ را مانند چند سال اخیر، سالی در حوزه اقتصاد تعریف کردند و شعار "تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها" را به‌عنوان شعار سال ابلاغ فرمودند، اظهار کرد: نیروی انتظامی در عملی شدن این شعار، چه از نظر ایجاد امنیت به عنوان بستر آرام و مطمئن برای فعالیتهای تولیدی و اقتصادی، چه از جهت مقابله جدی با قاچاق کالا در مرزها، مبادی ورودی و در سراسر کشور و چه از جهت اقدام و برخورد با مفاسد اقتصادی و متهمان این حوزه، مسئولیت سنگین و بی‌بدیلی را برعهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

بیشتر بخوانید: سرلشکر باقری: صیادشیرازی از پرچمداران وحدت و هم‌افزایی ارتش و سپاه بود

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه در سالهای اخیر تمام فعالیتهای مذکور در نیروی انتظامی رشد چشمگیری داشته است، گفت: ان‌شاءالله امسال نیز شاهد رشد بیشتر این مجموعه فعالیتها باشیم. 

وی افزود: سال ۱۴۰۰ را در شرایطی آغاز کردیم که به حمدالله با درایت و مدیریت عالی فرمانده معظم کل قوا و همراهی بی‌نظیر ملت شریف، تهدیدات دشمن بی‌اثر شد، بازدارندگی دفاعی کشور پاسخ داد و امنیت قابل قبول و مناسبی در کشور برقرار بود.

باقری خاطرنشان کرد: دشمنی که اینقدر شاخ و شانه کشید و تهدید کرد، خود، صحنه را با فضاحت ترک کرد و از حکومت آمریکای جائر ساقط شد و دولت دیگری بر سر کار آمد، فشارهای حداکثری دشمن شکست خورد اما دولتی که سرکار آمده نیز، به غیر از وعده و فریب چیزی را به همراه نیاورده است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: بر اساس تجربه‌ تاریخی، در دوره‌های که دولت "دموکرات" در امریکا بر سر کار است، پنجه فولادین داخل یک دستکش مخملین فرو می‌رود و حرفهای زیبایی می‌زنند اما دائماً در حال توطئه‌چینی، تحریک و ایجاد ناامنی در کشور ما هستند و وعده‌های توخالی در امور مربوط به توسعه گشایشهای اقتصادی و رفع تحریمها می‌دهند همچنان که تا به حال در این چند ماه، چنین بوده و شاهد بودیم غیر از صحبت کردن و قول دادن، اتفاقی روی نداده است؛ تلاش زیادی می‌کنند برای اینکه مذاکراتی طولانی، بی‌فایده و به همراه ادعاها و مطالبات جدید را با جمهوری اسلامی ایران رقم بزنند در حالیکه مشی راهبردی جمهوری اسلامی ایران، همانگونه که مقام معظم رهبری ترسیم و تدوین کردند، صرفاً برداشتن کامل تحریمهایی است که به هر عنوان علیه جمهوری اسلامی ایران روا داشتند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح متذکر شد: تلاش زیادی می‌کنند برای اینکه مذاکراتی طولانی، بی‌فایده و به همراه ادعاها و مطالبات جدید را با جمهوری اسلامی ایران رقم بزنند درحالیکه مشی راهبردی جمهوری اسلامی ایران صرفاً برداشتن کامل تحریمهایی است که به هر عنوان علیه جمهوری اسلامی ایران روا داشتند.

وی متذکر شد: چنانچه تحریمها به طور کامل برداشته و به طور دقیق در عمل راستی‌آزمایی شود، آنگاه ایران همانگونه که همیشه بر وعده‌های خود صادق و عامل بوده، به تعدات هسته‌ای خود باز می‌گردد.

باقری با بیان اینکه سال ۱۴۰۰ طلیعه یک قرن جدید است، گفت: در این قرن باید به مسائل با نگاه بلندمدت بنگریم و برنامه‌ریزی کنیم، با نیم‌نگاهی عمیق و دوربرد، با بررسی احتمالات و سناریوهای محتمل، برای تمام ابعاد مأموریتها آماده کنیم.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه "امنیت" پایه و رکن اساسی تمام برنامه‌های کشور است، خاطرنشان کرد: برنامه، طرح و تجهیز کارگاه در نیروی انتظامی باید به نحوی باشد که بستر آرام و مطمئن برای تمام فعالیتهای کشور آماده شود.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا پلیس ستاد کل نیروهای مسلح نیروی انتظامی مقام معظم رهبری سرلشگر باقری آمریکا جمهوری اسلامی ایران رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تلاش زیادی می کنند ایران رقم بزنند نیروی انتظامی بی فایده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۴۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگرانی آمریکا از تقویت همکاری‌های تهران و اسلام‌آباد

وزارت امور خارجه آمریکا نگران از تصمیم اسلام‌آباد برای افزایش حجم همکاری‌های اقتصادی با تهران، بار دیگر به تهدید ناکارآمد اعمال تحریم‌ها علیه ایران متوسل شد.

به گزارش مشرق، تارنمای وزارت امور خارجه آمریکا نوشت که ودانت پاتل سخنگوی دستگاه دیپلماسی آمریکا در نشست خبری دیشب (چهارم اردیبهشت) در پاسخ به سوالی در مورد ساخت بخش پاکستانی خط لوله گاز صلح میان ایران و پاکستان گفت که واشنگتن به همه کشورها اطلاع می دهد که خطر تحریم را در مراودات تجاری با تهران مد نظر داشته باشند.

در جریان نشست خبری دیشب، خبرنگاری از پاتل پرسید: در جریان سفر رئیس جمهوری ایران به پاکستان، ۲ کشور هشت تفاهمنامه امضا و توافق کردند که تجارت دوجانبه را به ۱۰ میلیارد دلار افزایش دهند. یکی از سخنگویان دولت پاکستان نیز گفت که اسلام‌آباد نیازی به معافیت تحریمی آمریکا برای ساخت بخش پاکستانی خط لوله انتقال گاز ندارد. ایالات متحده چه نظری در مورد این توافق ها و اظهارات دارد؟

سخنگوی دستگاه دیپلماسی آمریکا در پاسخ، ضمن اشاره به استقلال پاکستان در سیاست خارجی خود، گفت: ما به طور کلی خطر احتمالی تحریم ها را به هر طرفی که مراودات تجاری با ایران را مد نظر دارد، اطلاع می دهیم.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران پیشتر با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس از هدف ‌گذاری افزایش حجم تجارت رسمی ایران و پاکستان به ۱۰ میلیارد دلار و امضای هشت سند همکاری مشترک بین دو کشور خبر داده بود.

حسین امیرعبداللهیان ادامه داد:‌ بررسی موضوعات مختلف اعم از تجارت، انرژی، ترانزیت، علم و فناوری، فرهنگی، گردشگری سلامت و ‌زیارت، همکاری‌ های مرزی، مبارزه با مواد مخدر و تروریسم، امنیتی و قضایی، میان هیات ‌های عالی رتبه جمهوری اسلامی پاکستان و جمهوری اسلامی ایران انجام گرفت.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران در پایان سفر رسمی خود به پاکستان و پس از دیدار با مقام‌ های بلندپایه این کشور و همچنین بازدید از شهرهای لاهور و کراچی، ساعاتی پیش عازم سریلانکا شد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق موجب شادی عدالت‌خواهان جهان شد
  • جهاد اسلامی: برپایی دولت فلسطینی بر اساس توافق اسلو یک فریب بزرگ است
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • رهبر معظم انقلاب: هدف از تحریم، در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است تا از خطوط استعماری و استکباری تبعیت کند/ بعضی انشاءالله خیرخواهانه توصیه می‌کنند که با آمریکا {کنار بیاییم}؛ یک چیزی می‌گویم گوش کنید، توقعات این‌ها تمامی ندارد
  • نگرانی آمریکا از تقویت همکاری‌های تهران و اسلام‌آباد
  • دستاوردهای عملیات وعده صادق
  • تنبیهِ متجاوز؛ از طوفان شن تا وعده صادق
  • ایران؛ ظهور یک ابر قدرت در عرصه بین الملل
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران نیستیم
  • «عملیات وعده صادق» از نگاه شخصیت‌های سیاسی ترکیه