Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@03:39:16 GMT

ثبت نام ۳۶۴۷ داوطلب برای انتخابات شورای روستاها در فارس

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۳۴۷۱۹

ثبت نام ۳۶۴۷ داوطلب برای انتخابات شورای روستاها در فارس

ایسنا/فارس معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: سه هزار و ۴۶۷ نفر برای انتخابات شورای روستاها در استان اقدام به نام‌نویسی کردند.

سبد احمد احمدی‌زاده بیان کرد: از ابتدای آغاز ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی روستا در این استان (دوشنبه ۱۶ فروردین) تا ساعت ۱۸ پنجشنبه نوزدهم، سه هزار و ۴۶۷ نفر اقدام به نام‌نویسی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از استانداری فارس احمدی زاده افزود: از این تعداد سه هزار و۲۳۵ نفر آقا و ۲۳۲ نفر خانم هستند و بیشترین افراد نیز با یک هزار و ۹۴۲ نفر دارای شغل آزاد هستند.

رئیس ستاد انتخابات فارس ادامه داد: سن ۲۵۵ نفر از داوطلبانی که اقدام به نام‌نویسی کرده‌اند زیر ۳۰ سال و سن ۱۴ نفر نیز ۷۵ سال به بالا بوده است.

احمدی‌زاده اظهار کرد: از لحاظ تحصیلی نیز یک هزار و ۶۵۵ نفر دارای تحصیلات ابتدایی، ۱۶ نفر حوزوی، ۲ نفر دکترا و مابقی نیز دارای مدارک تحصیلی دیپلم، لیسانس و فوق لیسانس هستند.

او بیان کرد: از مجموع ۲۶۵ نفری که در سه روز نخست اقدام به نام‌نویسی کرده‌اند ۹۸ نفر مربوط به شهرستان شیراز است که از این میان ۹۰ نفر آقا و هشت نفر از خانم‌ها هستند.

معاون استاندار فارس، استقبال از شیوه غیر حضوری و مکانیزه ثبت نام در این دوره را خوب ارزیابی کرد و گفت: از مجموع کل افرادی که اقدام به نام نویسی کرده‌اند یک هزار و ۱۷۶ نفر به شکل غیر حضوری و بدون مراجعه به بخشداری مراحل ثبت نام خود را انجام داده‌اند.

احمدی‌زاده اضافه کرد: ۱۹۲ نفر از ثبت نام‌های انجام شده نیز مربوط به شهرستان شیراز است که از این تعداد ۱۷۶ نفر آقا و ۱۶ نفر خانم و بیشترین افراد نیز با ۹۹ نفر دارای شغل آزاد هستند.

او ادامه داد: سن ۱۲ نفر از داوطلبانی که اقدام به ثبت نام کرده‌اند زیر ۳۰ سال و سن ۶ نفر نیز بین ۶۶ تا ۷۰ سال بوده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و رئیس ستاد انتخابات فارس افزود: از لحاظ تحصیلی نیز ۳۷ نفر دارای تحصیلات ابتدایی، پنج نفر کارشناسی ارشد، ۲ نفر حوزوی و مابقی نیز دارای سایر مدارک تحصیلی هستند.

۲ هزار و ۲۹۸ روستای فارس واجد برگزاری انتخابات شوراها

احمدی‌زاده، تعداد روستاهای واجد شرایط برگزاری انتخابات شوراهای روستایی این استان را ۲ هزار و ۲۹۸ روستا برشمرد و گفت: هشت هزار و ۲۴ نفر در انتخابات پیش رو به عنوان اعضای اصلی و پنج هزار و ۲۷۷ نفر به عنوان اعضای علی البدل شوراهای روستایی استان انتخاب خواهند شد.

او افزود: شوراهای روستایی در روستاهای بالای یک هزار و ۵۰۰ نفر جمعیت با پنج عضو و روستاهای دارای جمعیت کمتر با سه عضو تشکیل خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: علاوه بر شوراهای روستایی، در ۲۳۰ تیره عشایری در استان فارس نیز انتخابات برگزار خواهد شد.

احمدی‌زاده، از افراد تحصیل کرده، تاثیرگذار و فعال در امور عمرانی و آبادانی روستاها تقاضا کرد که در فرصت باقیمانده (ساعت ۱۸ روز یکشنبه ۲۲ فروردین) اقدام به ثبت نام در انتخابات شوراهای روستایی کنند.

به گزارش ایسنا، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بیست و هشتم خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات شوراهای ششم فارس اقدام به نام نویسی انتخابات شوراهای شوراهای روستایی احمدی زاده نفر دارای یک هزار ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۴۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کریمیان: ۷۲۰ هزار داوطلب کارت آزمون سراسری را دریافت کردند

مشاور عالی سازمان سنجش آمار داوطلبانی که کارت آزمون سراسری نوبت اول را دریافت کردند را اعلام کرد.

علیرضا کریمیان، مشاورسازمان سنجش آموزش کشور در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به آمار دریافت کارت نوبت اول آزمون سراسری گفت: تاکنون بیش از ۷۲۰ هزار داوطلب نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ اقدام کرده اند.

وی افزود: مهلت دریافت کارت آزمون سراسری فردا چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه به پایان می‌رسد بنابراین داوطلبان تا فردا مهلت دارند که نسبت به دریافت کارت آزمون از طریق سایت سنجش آموزش کشور اقدام کنند.

لازم به ذکر است، نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳، ۶ و ۷ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۱۵۴ پنل خورشیدی در روستاهای دیلم راه اندازی می‌شود
  • شوراهای برتر استان بوشهر تجلیل شدند
  • رقابت بیش از ۱۳۰۰ داوطلب کنکور در استان خراسان رضوی/ مشهد مقدس دارای ۸ حوزه برگزاری آزمون است
  • توجه به ظرفیت‌های مناطق روستایی گامی بلند در تحقق شعار سال است
  • ۹۰ داوطلب در دور دوم برای تصاحب ۴۵کرسی مجلس رقابت می‌کنند
  • ۹۰ داوطلب در دور دوم برای تصاحب ۴۵کرسی مجلس رقابت می کنند
  • از برگزاری اجلاسیه سراسری روسای شوراهای اسلامی کشور تا تدوین شناسنامه باغ‌های شهر قم
  • قم میزبان اجلاسیه سراسری روسای شوراهای اسلامی می‌شود
  • مصالحه بیش از ۳۴ هزار پرونده در شورای حل اختلاف قزوین
  • کریمیان: ۷۲۰ هزار داوطلب کارت آزمون سراسری را دریافت کردند