Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور صبح امروز(شنبه) در ستاد ملی مقابله با کرونا اولین عامل موج چهارم کرونا را ورود ویروس انگلیسی به کشور از عراق عنوان کرد و گفت: عامل دوم، تردد و تجمع فراوان در شب عید، عامل سوم، مراسم عید نوروز، عامل چهارم عروسی‌هایی که در ماه رجب و شعبان برگزار شد و عامل پنجم، سفرهای بدون رعایت پروتکل‌ها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روحانی گفت: همه باید برای اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا به میدان بیایند و مصوبات نباید فقط روی کاغذ بماند.

ادامه دارد ...

کد خبر 5185332 طیبه بیات

منبع: مهر

کلیدواژه: ستاد ملی مقابله با کرونا حجت الاسلام حسن روحانی ویروس کرونا رئیس جمهور اسلامی ایران عید نوروز عراق صحن مجلس برجام مجلس شورای اسلامی محمد جواد ظریف محمد باقر قالیباف سید عباس عراقچی ایالات متحده امریکا انتخابات 1400 ویروس کرونا وزارت خارجه سعید خطیب زاده حجت الاسلام حسن روحانی محمدجواد ظریف حسن روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۵۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) واکنش یک روحانی به نقش یک زن در مسلمان شدن مورایس

ژوزه مورایس سرمربی تیم سپاهان اصفهان در دومین فصل حضورش در این باشگاه به دین اسلام و مذهب شیعه مشرف شد. مورایس این موضوع را امشب بعد از برد تیمش در جام حذفی مقابل تیم استقلال ملاثانی اعلام کرد. این موضوع حتی با واکنش اقشار مختلف جامعه هم همراه شده است.

دیگر خبرها

  • ایجاد ۲۲ هسته پژوهشی حوزه‌های علوم شناختی در دانشگاه‌های کشور
  • اولین نشست مجازی مدیر عامل در سال ۱۴۰۳ با کارکنان صندوق
  • صد و پنجاه و هشتمین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • سیگار چه بلایی بر سر پوست می‌آورد؟
  • (عکس) واکنش یک روحانی به نقش یک زن در مسلمان شدن مورایس
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • قرارداد بانک مسکن و صندوق توسعه ملی روی کاغذ ماند
  • مقابله فناورانه با چالش‌های استارت‌آپی/ کسب‌وکارهای نو در رشته‌های روانشناسی و مامایی ایجاد شد