Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@12:40:39 GMT

زلمی خلیلزاد به کابل سفر کرد

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۳۵۱۳۳

زلمی خلیلزاد به کابل سفر کرد

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، «زلمی خلیلزاد»، نماینده ویژه آمریکا در امور صلح افغانستان در آستانه نشست استانبول برای دیدار با مقامات افغانستان درباره طرح ایجاد دولت مشارکتی با گروه طالبان به کابل آمده است.

پیش از این نیز اشرف غنی رئیس جمهور افغانستان گفته بود که خلیلزاد قرار است این هفته به کابل بیاید تا پیرامون صلح رایزنی‌های منظمی صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور افغانستان همچنین در مراسمی در ارگ ریاست جمهوری این کشور، طرح سه قسمتی خود را برای صلح تشریح کرد که در آن بر ضرورت انتقال قدرت از طریق انتخابات تاکید کرد.

نماینده ویژه آمریکا برای صلح افغانستان نیمه اسفندماه سال گذشته در سفر به کابل و دوحه طرح ایجاد حکومت مشارکتی یا انتقالی را مطرح کرد.  «محمد نعیم» سخنگوی دفتر سیاسی طالبان نیز به تلویزیون آریانا گفته بود که طرح حکومت مشارکتی  صلح توسط خلیلزاد به طالبان نیز ارائه شده است.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: زلمی خلیلزاد افغانستان کابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۵۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از طالبان برای شرکت در کنفرانس وقف

سفارت طالبان در مالزی اعلام کرد: رئیس سازمان بررسی و توسعه اتاق تجارت مالزی از نقیب‌الله احمدی، سفیر طالبان در این کشور برای حضور در کنفرانس بین‌المللی وقف که به میزبانی مالزی برگزار می‌شود، دعوت کرد.

این سفارت افزود: این مقام مالزیایی اظهارداشت که سرمایه‌گذاران مالزی خواهان سرمایه‌گذاری در افغانستان هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ارسال اولین محموله کمک چین به افغانستان
  • طالبان افغانستان برای جذب توریست خارجی دست به کار شده‌اند
  • طالبان افغانستان برای جذب توریست خارجی دست به کار شده اند
  • از سرگیری پروازهای ترکیش ایرلاین به افغانستان
  • کابل: به کسی اجازه تخریب وحدت ملی در افغانستان را نمی‌دهیم
  • سفیر چین: روابط پکن و کابل در بهترین حالت قرار دارد
  • ایران حمله تروریستی هرات را محکوم کرد
  • دعوت از طالبان برای شرکت در کنفرانس وقف
  • کابل خطاب به مسکو: حکومت افغانستان فراگیر است
  • قزاقستان: کشورهای مختلف به برقراری روابط با کابل تمایل دارند