Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@13:55:38 GMT

اجاره ویلا در شهرک دریاکنار بابلسر

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۳۵۱۷۹

اجاره ویلا در شهرک دریاکنار بابلسر

ویلایار یک وب سایت بدون واسطه است که فرصت اجاره ویلا دریا کنار را برای شما فراهم می‌کند... - اخبار بازار -

ویلایار یک وب سایت بدون واسطه است که فرصت اجاره ویلا دریا کناررا برای شما فراهم می‌کند. این وب سایت امکان ارتباط مستقیم با مالکان ویلا را برای شما تسهیل می‌کند. شما از طریق این وب سایت می‌توانید با پرداخت هزینه‌ی کمتر بهترین ویلاها را در شهرک دریاکنار، یکی از قدیمی‌ترین و زیباترین مکان‌های گردشگری و تفریحی در قسمت شمال ایران، اجاره یا رزرو کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شهرک شامل انواع خانه‌های بوم گردی، سوئیت و ویلاهای اجاره‌ای است.

سفر به دریاکنار

اگر قصد سفر کرده‌اید، دست نگه دارید. توصیه‌ی ما برای داشتن سفری هیجان انگیز و پر خاطره به شمال ایران،  اجاره ویلا دریا کنار  است. اگر امنیت و زیبایی مکانی که در طول سفر در آن سکونت می‌کنید برایتان مهم است،  اجاره ویلا بابلسر دریاکنار  را از دست ندهید. دریاکنار یک شهرک توریستی و گردشگری رؤیایی می‌باشد که در شهر بابلسر در استان مازندران واقع شده است. قدم زدن در فضای سرسبز و ناب جنگلی در کنار تماشای غروب خورشید در یک روز دل انگیز تابستانی و تماشای منظره‌ای زیبا از رشته‌کوه‌های البرز، آرزویی است که در شهرک ویلایی دریاکنار به واقعیت تبدیل می‌شود.

شهرک دریاکنار کجاست؟

این شهرک واقع در 5 کیلومتری شهر بابلسر می‌باشد و در مسیر بابلسر به فریدون‌کنار قرار گرفته است.شما می‌توانید از طریق جاده‌های هراز، کناره و فیروزکوه به این شهرک زیبا سفر کنید. شهرک دریاکنار مسافتی بیش از 2٫7 کیلومتر در ازای ساحل دریای خزر را به خود اختصاص داده است و مساحت آن حدود 3٫1کیلومترمربع می‌باشد. دریا کنار از 19 خیابان تشکیل شده است. خیابان ورودی شهرک همان خیابان یکم می‌باشد که معادل 1٫2 کیلومتر طول دارد. فاصله خیابان یکم تا آخرین خیابان برابر با 1٫8 کیلومتر می‌باشد. قدمت این شهرک به دهه‌ی 40 شمسی در دوران محمدرضا شاه پهلوی بر می‌گردد و معماری منحصر به فرد آن توسط معمار آثار معروفی چون میدان آزادی تهران انجام شده است.

شما می‌توانید با اجاره ویلا دریا کناراز جاذبه‌های گردشگری، مذهبی و زیبایی‌های بابلسر و فریدون کنار هم دیدن کنید. امنیت ساکنین این شهرک تحت کنترل شهر بابلسر می‌باشد؛ بنابراین این شهرک از هر نظر تأیید شده و معتبر است. در واقع یکی از قدیمی‌ترین شهرک‌های اصیل شمال ایران به شمار می‌آید.

اجاره ویلا دریا کنار

اجاره ویلا در شهرک دریاکنار

اگر به دنبال ویلای لاکچری، سوئیت و یا حتی اجاره آپارتمان برای ایام تعطیلات خود هستید، اجاره ویلا دریا کناربهترین انتخاب خواهد بود. شما می‌توانید از طریق جستجو در سایت ویلایار به آسانی بسته به سلیقه‌ی خود انواع ویلاهای مورد نظر را در شهرک دریاکنار مشاهده و بدون واسطه ویلای خود را رزرو یا اجاره کنید.

با دیدن عکس ویلاهای مورد نظر در این سایت می‌توانید به طراحی بسیار حرفه‌ای ویلاها، فضای سبز بسیار زیبا و همچنین مجاورت با دریای خزر که از جمله جذابیت‌های این منطقه برای سفر است پی ببرید.

تجربه‌ی یک ماه عسل عاشقانه در محیطی دنج و آرام، یک سفر خانوادگی به یاد ماندنی در محیطی با امکانات کامل تفریحی و رفاهی و یا حتی یک دورهمی دوستانه در رستوران‌های ساحلی، تجربه‌ای است که تنها با اجاره ویلا دریا کنارحاصل می‌شود.

در کنار تمام امکانات رفاهی، زیبایی‌های طبیعی این منطقه شما را برای تجربه‌ی یک پیاده روی در سواحل شنی، یک ورزش صبحگاهی در کنار ساحل، تماشای غروب دل انگیز خورشید در ساحل زیبای دریاکنار و شنا در سواحل اختصاصی آن، ترغیب خواهد کرد.

دسترسی به رستوران، کافه و مغازه‌ها به منظور تهیه مایحتاج سفر در این شهرک به راحتی امکان‌پذیر است. کلیه امکانات رفاهی به منظور رفاه حال مسافران در شهرک تعبیه شده است.

امکان شنا در ساحل دریاکنار

از جمله نکات مهم اجاره ویلا دریا کنار، امکان شنا و آفتاب گرفتن در ساحل است. سواحلی به طور اختصاصی برای این منظور در نظر گرفته شده است و مجهز به غریق نجات می‌باشد. ساحل خیابان ششم مختص آقایان و ساحل خیابان هفدهم به طور ویژه‌ای برای خانم‌ها در نظر گرفته شده است. یکی از مهم‌ترین امتیازات اجاره ویلا دریا کنارامکان شنا، آب تنی و آفتاب گرفتن در سواحل این منطقه برای بانوان است که با خاطری آسوده روز خود را در آنجا سپری کنند و از زیبایی‌های طبیعت بهره ببرند.

اجاره ویلا دریاکنار بابلسر

امنیت ویلاها در شهرک دریاکنار

شهرک دریا کنار یکی از قطب‌های توریستی و گردشگری در استان مازندران می‌باشد. این شهرک به دلیل طبیعت بکر و دست نخورده، آب و هوای معتدل و مرطوب، سواحل بسیار زیبا و تکرار نشدنی، سالانه انتخاب بسیاری از ایرانیان و توریست‌ها برای سفر و اقامت می‌باشد؛ از این رو امنیت و رفاه این منطقه در رأس امور قرار دارد. تردد در این شهرک برای عموم آزاد نیست و در واقع یک شهرک خصوصی می‌باشد. تنها صاحبان ویلا و همراهانشان با داشتن کارت عبور اجازه تردد خواهند داشت. ورود و خروج صاحبان ویلاها از یک ورودی و تردد مهمانان و مستأجران از ورودی دیگری صورت می‌گیرد. امنیت فضای داخلی شهرک به صورت سه شیفت و 24 ساعته توسط نگهبانان تأمین می‌شود.

بهترین راه برای اجاره ویلا دریا کنار

با مراجعه به سایت ویلایارمی‌توانید ویلاهای واقع در شهرک را مشاهده و برای اجاره ویلا دریاکنار  اقدام کنید.

امید است پس از مطالعه‌ی این مقاله، با صرف وقت و توجه کافی، سفر خوب و خاطره انگیزی داشته باشید.

"این مطلب تبلیغاتی است"

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرک دریاکنار اجاره ویلا وب سایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۵۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایی بسیار زیبا و جذاب از امواج دریا (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: چشم دریا زیباترین غار ساحلی ایران (فیلم) ابعاد عجیب یک کشتی کروز (فیلم) قرمز شدن آب دریا با بارش باران در جزیره هرمز (فیلم)

دیگر خبرها

  • نمایی بسیار زیبا و جذاب از امواج دریا (فیلم)
  • کاهش شدید معاملات مسکن در شمال اسرائیل/ درِ فروش و اجاره تخته شد
  • خلاصه بازی استون ویلا 2-2 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)
  • گل تماشایی کانر گلگر به استون ویلا (استون ویلا ۲-۲ چلسی)
  • گل مادوئکه به استون ویلا (استون ویلا ۲-۱ چلسی)
  • گل راجرز به چلسی (استون ویلا ۲-۰ چلسی)
  • گل به خودی کوکوریا مقابل استون ویلا (استون ویلا ۱-۰ چلسی)
  • استون ویلا - چلسی؛ ترکیب رسمی
  • رزرو هتل میلان ویلا آیدا
  • نرخ رهن در بازار تهران؛ رهن مسکن در محله شادآباد ۵۸۰ میلیون تومان