Web Analytics Made Easy - Statcounter

جابرخالدی گفت: بانوان دهستان جرگلان در نخستین جمعه ماه مبارک رمضان در اولین نماز جمعه این دهستان که در مسجد جامع شهر یکه سعود برگزار می شود، حضور می یابند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جابر خالدی، شهردار یکه سعود در گفتگو با عصر اترک گفت :  طی مراسمی در نماز جمعه روز گذشته با حضور جمعی از اهالی و علما و مسئولان بومی، مسجد جامع شهر یکه سعود به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

خالدی افزود: مسجد جامع شهر یکه سعود به نام بانی آن  آتانیاز آخوند از علمای اعظام درگذشته شهر بعد از یازده سال تلاش مستمر به بهره برداری رسید.

وی گفت: ساخت این مسجد از یازده سال قبل با ۶۰۰ متر زیر بنا در سه طبقه شروع شد که تا قبل از افتتاح نمازگزاران در طبقه همکف نماز های یومیه و جمعه خود را به جا می آوردند و از روز گذشته طبقه همکف جهت پذیرایی در اعیاد و آیین های مختلف و سایر طبقات ویژه آقایان و بانوان برای برگزاری نماز جمعه در نظر گرفته شده است.

وی افزود: این مسجد با کمک های مردمی و خیران احداث و افتتاح شده است و ظرفیت آن بالغ بر سه هزار نفر است که علاوه بر شهروندان یکه سعود، اهالی روستاهایی  مجاور اعم از گرکز، قاولقا و حاشیه مرزی این بخش ،می توانند در آن نمازهای جمعه و یومیه خود را به جا بیاورند .

وی همچنین افزود: بنا به اعلام علما، بانوان مرکز بخش برای اولین بار از اولین جمعه ماه رمضان می توانند نمازهای جمعه خود را در این مسجد به جا بیاورند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: نماز جمعه یکه سعود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۵۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ عنوان ویژه برنامه هفته هلال احمر در استان سمنان برگزار می‌شود

حسین درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه طی هفته هلال احمر ۳۰ عنوان برنامه در استان سمنان اجرایی خواهد شد، ابراز داشت: آغازگر برنامه‌ها طبق روال معمول غبارروبی مزار شهدا و تجدید پیمان با آرمان‌های جان باختگان راه امام راحل و انقلاب است.

وی ضمن بیان اینکه فردا سه شنبه هجدهم اردیبهشت ماه هلال احمر میزبان رسانه‌ها و خبرنگاران است، افزود: جزئیات اقدامات و برنامه‌های هلال احمر طی یک سال گذشته از طریق اصحاب رسانه به سمع و نظر مردم خواهد رسید.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان ضمن بیان اینکه رژه خودرویی برای فردا سه شنبه برنامه‌ریزی شده است، ابراز داشت: دوره دوازدهم مسابقه استانی دادرس نیز طی امروز و فردا برگزار می‌شود.

درخشان بابیان اینکه تشریح برنامه‌های هلال احمر در نماز جمعه برای عموم مردم دیگر برنامه مهم است، در ادامه تصریح کرد: در میعادگاه نماز جمعه ایستگاه سلامت سنجش فشار خون نیز دایر خواهد بود.

وی از برگزاری مانور سراسری پناه گیری در مدارس با محوریت خانه‌های هلال برای روز ۲۳ اردیبهشت خبر داد و افزود: هدف از این برنامه توجه دانش آموزان و انتقال آگاهی غیر مستقیم به خانواده‌ها پیرامون روش صحیح پناه گیری هنگام بحران است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان اضافه کرد: اجرای برنامه‌های ورزشی و فرهنگی، انجام طرح نیابت، برگزاری اردوی توان افزایی و مانور بهداشت و درمان و اعزام کاروان سلامت به مناطق محروم تنها بخشی از برنامه‌های مهم هفته هلال را در بر دارد.

کد خبر 6098150

دیگر خبرها

  • ۳۰ عنوان ویژه برنامه هفته هلال احمر در استان سمنان برگزار می‌شود
  • آیا بانوان می‌توانند امام جماعت شوند؟ + نظرات مراجع تقلید
  • ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟
  • جنجال شعرخوانی علم الهدی درباره منیژه از تریبون نماز جمعه /مشاوران شما بیت هایی بهتر از شاهنامه را می توانستند پیدا کنند
  • تجلیل از معلمان بهادرانی
  • مساجد پنهان در کوچه‌پس‌کوچه‌های توکیو
  • برگزاری میز خدمت در مصلی نماز جمعه شهرکرد
  • اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در فارس
  • خطبه های نماز جمعه نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان
  • برپایی میز خدمت دانشگاه آزاد اسلامی رودسر و املش در نماز جمعه