Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: به مناسبت دهه حساب ۱۰۰ حضرت امام خمینی(ره) ۴۰ میلیارد تومان پروژه در استان توسط این نهاد، افتتاح و کلنگ زنی می‌شود. - اخبار استانها -

سهراب رئیسی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در  شهرکرد  اظهارداشت: به مناسبت دهه حساب 100 حضرت امام خمینی(ره) و تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی 23 پروژه با اعتباری بالغ‌بر 40 میلیارد تومان در استان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: 19طرح هادی روستایی با اعتباری بالغ بر 17 میلیارد تومان در روستاهای سراسر استان افتتاح و پروژه 54 واحد میثاق 1 در منظریه شهرکرد با 16 میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: همچنین پروژه مجمع خیرین سلامت روستای چنارمحمودی شهرستان لردگان، موزه و مرکز فرهنگی، هنری داراب افسر بختیاری د شهرستان بروجن با 6 میلیارد و 400 میلیون تومان کلنگ‌زنی می‌شود. 

ساخت پروژه های طرح ملی مسکن در 617 شهر توسط بنیاد مسکن29 واحد مسکونی با مشارکت خیران و بنیاد مسکن در قشم افتتاح شدساخت 1300 واحد طرح ملی مسکن از بنیاد مسکن پس گرفته شد/اجرای طرح به مردم واگذار می‌شود‌

رئیسی ادامه داد: 40 هزار و سیصدمین واحد مقاوم سازی شده استان از محل تسهیلات طرح ویژه بهسازی مسکن افتتاح می‌شود که برای این تعداد واحد 595 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است. 

انتهای پیام/7540/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کلنگ زنی می شود میلیارد تومان بنیاد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۵۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۵۰۰ میلیون تومان برای کمک به ساخت مسکن روستایی در کردستان

به گزارش خبرنگار مهر، رضا طوسی ظهر سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه یکی از خدمات ماندگار و ارزشمند این نهاد تأمین سرپناه مناسب برای مددجویان تحت حمایت است، عنوان کرد: مددجویان روستایی که فاقد مسکن مناسب هستند می‌توانند از خدمات این نهاد برای ساخت مسکن استفاده کنند.

وی افزود: بر اساس بخشنامه امسال، این نهاد به تمام مددجویان روستایی متقاضی ساخت مسکن ۱۵۰ میلیون تومان بلاعوض پرداخت خواهد کرد.

طوسی تصریح کرد: همچنین این مددجویان با معرفی به بنیاد مسکن می‌توانند از تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی با باز پرداخت ۲۰ ساله بهره مند شوند.

وی ادامه داد: خانوارهای تحت حمایت ۲ نفره به بالا که ساکن روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر هستند می‌توانند از این خدمات بهره مند شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان گفت: سال گذشته ۷۳۸ واحد مسکن روستایی برای مددجویان استان کردستان ساخته و تحویل داده شد.

وی تصریح کرد: بر اساس تفاهم‌نامه کمیته امداد و بنیاد مسکن امسال نیز در مرحله نخست ۵۰۰ واحد مسکونی روستایی برای مددجویان روستایی ساخته خواهد شد.

کد خبر 6099448

دیگر خبرها

  • پرداخت ۵۰۰ میلیون تومان برای کمک به ساخت مسکن روستایی در کردستان
  • پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر افتتاح می‌شود
  • ۵۹۰۰ پلاک مسکونی نوسازی شد/کلنگ زنی ۱۵۰ هزار واحد مسکونی
  • برگزاری رویداد «شهید اصلانی» در چهارمحال و بختیاری
  • کلنگ‌زنی و افتتاح ۴ طرح بزرگ کشاورزی و دامپروری در چهارمحال و بختیاری
  • افتتاح گلخانه سبزی و صیفی هفشجان
  • راه اندازی کارخانه فرآوری و بسته‌بندی آبزیان در شهرکرد
  • کلنگ مجتمع پرورش اسب در شهرکرد به زمین زده شد
  • افتتاح دومین نمایشگاه کار در چهارمحال و بختیاری
  • خسارت بارندگی به عشایر ۳۰ میلیارد ریال برآورد شد