Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر خارجه آلمان می‎گوید همه طرف‎ها در نشست وین تمایل خود را برای اجرای کامل توافق هسته‎ای ابراز داشتند. خبرگزاری میزان - «هایکو ماس»، وزیر خارجه آلمان در مصاحبه با پایگاه «Redaktionsnetzwerk Deutschland»، «نشست کمیسیون برجام را سازنده خواند، اما در مورد خوش بینی زودهنگام هشدار داد.»   ماس، گفت «همه طرف‌ها تمایل خود را برای تلاش جدی در جهت دستیابی به یک هدف یعنی اجرای کامل توافق هسته‌ای، نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»   به گفته وی، «این روند آسان نخواهد بود و ما فقط در آغاز مسیر گفت‎وگوهای فشرده هستیم؛ سوال‌های پیچیده‌ای وجود دارند که برای حل و فصلشان همه باید به مصالحه تمایل داشته باشند.»  بیشتر بخوانید:  ادعای وزیر خارجه آلمان درباره همکاری ایران و آژانس  رایزنی وزرای خارجه آلمان و فرانسه درباره برجام این مقام آلمانی ضمن سازنده خواندن نشست کمیسیون برجام، در مورد خوش بینی زودهنگام در مورد نتیجه این گفت‎وگوها هشدار داد.   خروج آمریکا از برجام در سال ۲۰۱۸، سبب بروز مشکلاتی در ادامه کار این توافق شد.   انتهای پیام/ برچسب ها: آلمان هایکو ماس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ماس آلمان هایکو ماس وزیر خارجه آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۵۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودداری اریک تن هاخ از پاسخ به پرسش خبرنگاران منتقد

ساموئل لاکهرست در واکنش به عملکرد منچستریونایتد مقابل کاونتری نوشته بود: اریک تن هاخ همین الان باید برود. 

طرفداری | سرمربی منچستریونایتد از این که نحوه صعود این تیم به فینال جام حذفی توسط برخی رسانه‌ها به عنوان «شرم‌آور» یاد شده، آزرده‌خاطر است. 

به گزارش تلگراف؛ در نشست خبری پس از بازی با شفیلدیونایتد، اریک تن هاخ از پاسخ به بعضی از خبرنگاران منتقد خودداری کرد. مرد هلندی واکنش‌ها به از دست دادن برتری 3-0 مقابل کاونتری را «تحقیرآمیز» توصیف کرده بود. تن هاخ احساس می‌کند برخی از نظرات و گزارش‌ها در مورد آینده او به عنوان سرمربی یونایتد از خط قرمز گذشته و به او بی احترامی شده است. در نشست‌های پس از بازی، خبرنگاران با علامت به مدیر رسانه‌ای سوال خودشان را مطرح می‌کنند. تن هاخ از پرسش تعدادی از خبرنگاران که دستاوردهای او را زیر سوال برده بودند جلوگیری کرد. در ماه دسامبر نیز با تصمیم او خبرنگاران منچستر ایونینگ نیوز، اسکای، میرر و ای‌اس‌پی‌ان از نشست خبری منچستریونایتد کنار گذاشته شده بودند. 

اریک تن هاخ که یک فصل دیگر با منچستریونایتد قرارداد دارد، تضمینی برای ادامه همکاری دریافت نکرده است. سر جیم رتکلیف و تیم مدیریتی او در حال ارزیابی وضعیت سرمربی هلندی هستند. منچستریونایتد شب گذشته با وجود دو بار عقب افتادن مقابل شفیلدیونایتد، با گل‌های برونو فرناندز و راسموس هویلوند به مسیر پیروزی بازگشت. 

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • آلمان ۸۰۰ پهپاد «وکتور» دیگر به اوکراین می‌دهد
  • سفر معاون امیرعبداللهیان به ریاض
  • احضار سفیر روسیه از سوی وزارت خارجه ایتالیا
  • دیدار مخفیانه دبیرکل ناتو و وزیر خارجه آلمان در رستوران تا پاسی از شب لو رفت+ تصاویر
  • واکنش ترکیه به حمله وزیرخارجه اسرائیل به اردوغان
  • تاکید اعضای بریکس بر توقف نسل‌کشی در غزه
  • خودداری اریک تن هاخ از پاسخ به پرسش خبرنگاران منتقد
  • معاون سیاسی وزیر امور خارجه: ریشه ناآرامی‌ها در منطقه در دخالت خارجی است
  • بررسی تحولات خاورمیانه و شمال‌آفریقا با حضور اعضای بریکس در مسکو
  • آغاز به کار نشست تحولات خاورمیانه بریکس با حضور ایران در مسکو