Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@03:55:01 GMT

کارشناس اورژانس در هرمزگان بر اثر کرونا آسمانی شد

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۳۵۳۷۶

کارشناس اورژانس در هرمزگان بر اثر کرونا آسمانی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، فاطمه نوروزیان ضمن تایید خبر، نهمین شهید مدافع سلامت استان را مسعود منصوری معرفی کرد و بیان داشت: این شهید مدافع سلامت، چهاردهم فروردین امسال (یک هفته قبل) اولین دوز واکسن را دریافت کرده بود اما با توجه به علائم بالینی و میزان درگیری ریه، به نظر می رسد پیش از دریافت واکسن به کرونا مبتلا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان توضیح داد: شهید منصوری که دارای بیماری زمینه ای نیز بود، هجدهم فروردین در بیمارستان بستری شد که پس از سه روز درگذشت.

زنده یاد مسعود منصوری متولد سال ۱۳۵۶ بود و از سال ۸۵ تا ۹۲ به عنوان تکنسین اورژانس جاده ای کهورستان خدمت می کرد و پس از آن به مرکز دیسپاچینگ اورژانس بندر خمیر منتقل شد.

کد خبر 5185455

منبع: مهر

کلیدواژه: فاطمه نوروزیان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ویروس کرونا ویروس کرونا شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر انتخابات شورای شهر و روستا گرگان انتخابات 1400 ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت های کرونایی اردبیل ماه مبارك رمضان هفته هنر انقلاب اسلامی شهرستان کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۵۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدر شهید جعفر بابازاده آسمانی شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران سلماس گفت: پیکر این پدر شهید در بردوش مردم قدر شناس سلماس تشییع و در مزار شهدای این شهرستان به خاک سپرده شد .

خانم پناهی گفت: شهید جعفر بابازاده در سال ۱۳۴۴در سلماس چشم به جهان گشود و بلافاصله پس از آغاز جنگ تحمیلی عازم جبهه های حق علیه باطل شد .

او گفت: شهید جعفر بابازاده در ۴اسفند ۶۲در عملیات خیبر و در جزیزه مجنون به درجه شهادت نایل امد و پیکر مطهر این شهید والامقام اول اسفند ۷۵تفحص و به خاک سپرده شد .

رییس بنیاد شهید سلماس گفت: این شهرستان ۷۲۸شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده و ۱هزار ۱۵۷پرونده جانبازی و ۱٠۴پرونده ازاده را در برگ زرین انقلاب اسلامی به ثبت رسانده است.

دیگر خبرها

  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • مادر شهید اصغر حیدری آسمانی شد
  • پدر شهید جعفر بابازاده آسمانی شد
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • آسمانی شدن پدر شهید در شاندرمن ماسال
  • آسمانی شدن مادر روحانی شهید حبیب الله رضایی در رودسر
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • مسعود اسکویی درگذشت + سوابق
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون