Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@21:23:18 GMT

جزئیات فعالیت بانک‌ها در شرایط کرونایی

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۳۵۳۸۰

جزئیات فعالیت بانک‌ها در شرایط کرونایی

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی نحوه فعالیت بانک‌های دولتی و نیمه دولتی را از ۲۱ فروردین ماه سال جاری اعلام کرد.

به گزارش برنا، علیرضا قیطاسی در خصوص نحوه فعالیت بانک‌ها از ۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۰ طبق بخشنامه قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مدیریت کرونا، اعلام کرد: بانک‌ها در تمام کشور فعال بوده و کارکنان با توجه به وضعیت و شرایط هشدار هر شهر که توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای هر شهر اعلام می‌شود، در محل کار حاضر خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی، طبق این بخشنامه کارکنان بانک‌ها در شهر‌های وضعیت «زرد» با ۱۰۰ درصد پرسنل، در شهر‌های وضعیت «نارنجی» با دو سوم پرسنل و در شهر‌های وضعیت «قرمز» نیز با حضور ۵۰ درصد کارکنان فعالیت خواهند داشت.

وی در پایان از مردم عزیز کشور درخواست کرد برای حفظ سلامتی خود و کارکنان بانک ها، خدمات بانکی را به صورت غیر حضوری از منزل و محل کار دریافت کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: درمان و آموزش پزشکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بانک فعالیت دولتی شرایط بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۵۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۲۱ بانک نشا در آمل/کشت مکانیزه ۲۴ هزار هکتاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مهرداد فولاد با اشاره به اینکه رونق بازار برنج موجب افزایش امید و اشتیاق شالیکاران به کار و تولید در شالیزار شد، گفت: تأمین ۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات خرید ماشین‌آلات کشاورزی برای شهرستان آمل در سال زراعی جاری موجب توسعه و افزایش ضریب نفوذ مکانیزاسیون کشاورزی بویژه در مرحله کاشت و نشاء مکانیزه برنج شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل با اشاره به اینکه این شهرستان دارای ۴۰ هزار هکتار اراضی شالیزاری است، افزود: پیش‌بینی می‌شود ۲۴ هزار هکتار شالیزار این شهرستان به صورت مکانیزه کشت شود که در مقایسه با سال گذشته رشدی ۲۰ درصدی خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه ۲۱ واحد بانک نشاء برنج در این شهرستان مشغول فعالیت هستند، گفت: کشت مکانیزه برنج با بکارگیری ۷۷۰ دستگاه نشاکار ۴ ردیفه و ۱۶۵ دستگاه نشاکار ۶ ردیفه انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • روایت خسروپناه از آمار وضعیت دانش‌آموزان مدارس دولتی در میان داوطلبان برتر کنکور
  • قطع خدمات دولتی برای صاحبان مجوزی که شناسه یکتا ندارند
  • افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک با وجود وعده بانک مرکزی
  • ۱۶ میلیارد یورو تعهد ارزی ایفا نشده در کدام سیاه چاله اقتصادی مخفی بود؟
  • وضعیت دسترسی به داروهای خاص/ افزایش مراکز دندانپزشکی دولتی
  • روز‌های خوب تولید در نیشکر هفت تپه
  • فعالیت‌های حوزه بهداشت و سلامت از ارزشمندترین کارها است
  • گلایه رئیس‌ دادگستری زنجان از وضعیت بد نگهداری اموال دولتی
  • ‌اقتصاد کشور را نباید دولتی مدیریت کرد
  • فعالیت ۲۱ بانک نشا در آمل/کشت مکانیزه ۲۴ هزار هکتاری