Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی جنبش مقاومت فلسطین "حماس" به مناسبت هفتاد و سومین سالگرد کشتارهای دیر یاسین تصریح کرد که مردم فلسطین فراموش نخواهد کرد و اشغالگر صهیونیستی را به خاطر جنایت‌هایش که از آمدن چریک‌های صهیونیستی به خاک فلسطین متوقف نشده است، نخواهد بخشید.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، حازم قاسم، سخنگوی حماس در اظهاراتی مطبوعاتی عنوان داشت: این کشتارها که توسط گروهک‌های صهیونیستی تروریستی انجام شد و پس از آن این گروهک‌ها به "دولت اسرائیل" بدل شدند و این دولت دست به کشتارها زد تا این دولت کذائی به جنایت‌های تروریستی خود ادامه دهد و با منطق گروهک‌ها و چریک‌ها عمل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با وجود آنکه زمانی از این کشتارها گذشته و تجاوزها به مردم فلسطین ادامه داشته است، اما ما پایبندی‌مان نسبت به خاکمان و مقدساتمان و حقمان برای مقاومت در مقابل اشغالگر تا زمان تحقق اهداف مردممان برای آزادی و بازگشت بیشتر شده است.

حازم قاسم عنوان داشت: این تاریخ و حال حاضر خونین رژیم صهیونیستی، در هر مناسبتی تاکیدی بر این است که این رژیمی متجاوز است و نمی‌تواند حضوری طبیعی در منطقه داشته باشد و روند عادی سازی که برخی از کشورها در مسیر آن حرکت می‌کنند، موفق نخواهد شد که این رژیم را به منطقه پیوند دهد و این اشغالگر، دشمن اصلی تمامی گروه‌های امت باقی خواهد ماند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فلسطين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۵۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرباز سابق ارتش اسرائیل : نباید فراموش کنیم که نمی‌توانیم هم اشغالگر باشیم و هم اخلاق مدار (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: چرا به جای ایران، اسرائیل را تروریست نمی خوانید (فیلم) انتقاد از واکنش برخی کشورهای عربی بعداز حمله سپاه به اسرائیل (فیلم) لحظه حمله چاقویی یک گردشگر ترکیه ای به دو نظامی اسرائیلی در قدس (فیلم)

دیگر خبرها

  • دولت عراق استفاده از واژه «اسرائیل» را در رسانه‌ها ممنوع کرد
  • جبهه مردمی برای آزادی فلسطین: رژیم اشغالگر خواسته‌های مقاومت را بپذیرد، مذاکرات پیش برود
  • قدردانی حماس از تجمعات مردمی در سراسر جهان در حمایت از مردم غزه
  • سرباز سابق ارتش اسرائیل : نباید فراموش کنیم که نمی‌توانیم هم اشغالگر باشیم و هم اخلاق مدار (فیلم)
  • (ویدئو) فراموش نکنیم که نمی‌توانیم هم اشغالگر باشیم و هم اخلاق مدار
  • حماس : پایان هر توافقی باید تضمین‌ کننده آتش‌ بس دائمی باشد
  • قدردانی حماس از اقدام کلمبیا در قطع روابط با رژیم صهیونیستی
  • حماس: پایان هر توافقی باید تضمین‌کننده آتش‌بس دائمی باشد
  • استقبال حماس از قطع روابط کلمبیا با رژیم صهیونیستی
  • تقدیر حماس از قطع کامل روابط کلمبیا با رژیم صهیونیستی