Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@22:37:51 GMT

کشف محموله قاچاق/دستگیری سوداگر مرگ

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۳۵۶۳۸

کشف محموله قاچاق/دستگیری سوداگر مرگ

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین از کشف محموله کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال از یک دستگاه خودروی سواری و دستگیری یک نفر در این خصوص در قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سرهنگ مهدی حاجیان راد  در این باره اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در حین کنترل خودروهای عبوری در محور «قزوین - زنجان» به یک دستگاه خودروی سواری مشکوک و آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران در بازرسی از خودرو، هزار و ۱۲۸ ثوب لباس خارجی، ۳۰ جفت کفش چرمی زنانه و هزار و ۱۰ عدد شارژر گوشی خارجی قاچاق کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان با اشاره به اینکه کارشناسان مربوطه ارزش تقریبی محوله قاچاق کشف شده را ۱۰۰ میلیون تومان اعلام کرده اند، گفت: خودرو به همراه متهم ومحموله کشف شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

کشف محموله قاچاق در شهرستان آوج

فرمانده انتظامی شهرستان آوج گفت: ۲ دستگاه وانت نیسان حاوی هزار و ۲۰۰ کیلوگرم چوب گردو و ۵۰ کیسه سیمان سیاه قاچاق در محوررزن –آوج توقیف شد.

سرهنگ شهرام منصوری افزود: خودرو‌ها به همراه متهمان و محموله کشف شده با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

دستگیری سوداگر مرگ با بیش از ۲ کیلوگرم تریاک

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در یک اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یکی از فروشندگان مواد مخدر در قزوین شدند.

سرهنگ فرهاد علی بیگی افزود: ماموران در بازرسی از محل سکونت این شخص ۲ کیلو و ۲۹۵ گرم تریاک کشف کردند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نیروی انتظامی قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۵۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد

فرمانده انتظامی خراسان رضوی از کشف ۲۴۷ کیلوگرم حشیش در مشهد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی پلیس، سردار سرتیپ پاسدار محمدکاظم تقوی اظهار کرد: تیم‌های مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در اقدامی اطلاعاتی، یک محموله مواد مخدر را ردزنی و پس از کنترل و مراقبت‌های پوششی در اقدامی غافلگیرانه خودرو پژو ۴۰۵ حامل مواد افیونی را در یکی از خیابان‌های شهر مشهد متوقف کردند.

وی افزود: در این عملیات مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در بازرسی از خودرو موردنظر ۵۰ کیلوگرم حشیش کشف و یک متهم زن و یک متهم مرد تبعه خارجی را نیز دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه با اشاره به بازرسی از مخفیگاه متهمان در بلوار توس، ۱۹۷ کیلوگرم حشیش را کشف کردند، تصریح کرد: در مجموع در این عملیات مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ۲۴۷ کیلو گرم حشیش را کشف و دو متهم دستگیرشده به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 748535

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد
  • چایی‌های قاچاق به مقصد نرسید
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • غافلگیری حاملان ۴۳۵ کیلو موادمخدر در ریگان
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان