Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر باشگاه پرسپولیس اعلام کرد در حالی که همه مجوزهای لازم برای سفر به هند مهیا شده بود و با تلاش شبانه‌روزی تیم مدیریتی، پروژه اخذ ویزا، ترانسفر و هتلینگ در شهر گوا پیش رفته بود اما از شب گذشته، اتفاقات عجیبی رخ داده است.

مجوز پرواز به کاروان پرسپولیس از سوی کشور هند داده نمی‌شود و با اینکه اعضای تیم و باشگاه پرسپولیس منتظر شروع سفر و برپایی اردو در گوا هستند، همچنان خبر مثبتی از کشور میزبان به گوش نمی‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اطلاعاتی که در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار داده شده، فرودگاه شهر گوا در اختیار نیروی دریایی کشور هند است و آنها از ارائه مجوز پرواز به پرسپولیس طفره می‌روند.

تا شب گذشته، ویزای سفر به هند در اختیار سرخپوشان ایران قرار گرفته بود و فدراسیون فوتبال هند یک هفته قبل در جریان حضور تیم پرسپولیس قرار گرفته و نیز برای ورود کاروان تیم، تائیدیه ارسال کرده بودند اما در عرض چند ساعت همه چیز دچار تغییر شد. به همین علت فعلاً زمان شروع سفر نامشخص است و در انتظار حل مشکل از سوی کشور هند هستیم. بدون تردید این مشکل ارتباطی به باشگاه پرسپولیس و فدراسیون فوتبال پیدا نمی‌کند و به نظر می‌رسد مسئولان هندی در حال کارشکنی هستند.

طبق قوانین بین‌المللی، مسئولیت این اتفاقات برعهده فدراسیون میزبان (هند) است و آنها باید به سرعت مشکلات پیش آمده را حل کنند. وقتی میزبانی لیگ قهرمانان آسیا به چنین کشورهایی تعلق پیدا می‌کند، باید منتظر اتفاقاتی از این دست باشیم. مطمئناً این اولین مشکل کاروان پرسپولیس در کشور هند نبوده و آخرین مشکل هم نیست. به عنوان مثال، در امر قرنطینه نیز، هندی‌ها هیچ برنامه‌ای ندارند و مهم‌ترین چالش کاروان تیم در گوا، همین بحث مقابله با ویروس کرونا است.

این احتمال وجود دارد که پرواز به سمت هند، به ساعات آینده یا حتی فردا (یکشنبه) موکول شود اما به هر حال، باشگاه پرسپولیس منتظر دریافت یک پاسخ قانع‌کننده است.

کد خبر 5185474

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس هندوستان لیگ قهرمانان فوتبال آسیا فوتبال فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال استقلال تهران کشتی فرنگی لیگ برتر فوتبال ایران کشتی آزاد فدراسیون فوتبال جودو شهاب الدین عزیزی خادم کسب سهمیه المپیک تیم فوتبال فولاد خوزستان تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال نساجی مازندران باشگاه پرسپولیس کشور هند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۵۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها

رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال اعلام کرد مشکل مالکیت استقلال و پرسپولیس با خصوصی‌سازی حل شده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مصطفی زارعی رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای اعلام کرد پس از نهایی شدن واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس، طی مکاتبه‌ای با AFC به این کنفدراسیون اعلام کرده که مشکل مالکیت مشترک سرخابی‌ها برطرف شده است.

مصطفی زارعی در این مورد اظهار داشت: «اسنادی که داشتیم را به AFC ارسال کردیم و با آنها چک کردیم و مشکل حل شده است. دیگر حرف و حدیثی در این خصوص باقی نمانده است».

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • عجیب اما واقعی؛ پرسپولیس با اتوبوس به اراک رفت!
  • پایان بارگذاری: پرسپوليس در انتظار خبر مهم
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • ای‌اف‌سی واگذاری استقلال و پرسپولیس را تأیید کرد
  • زارعی: واگذاری سرخابی‌ها از سوی AFC تایید شد
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها
  • مدارک مالی پرسپولیس از سوی کمیته صدور مجوز حرفه‌ای تایید شد
  • حمید درخشان: واگذاری سرخابی‌ها بهترین راه برای حل مشکلات آنها بود/ مدیریت کردن شرایط دو باشگاه بعد از واگذاری بسیار مهم است
  • خبر خوش آسیایی برای هواداران پرسپولیس