Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-02@03:38:35 GMT

واکنش مومنی به تائید حرفش توسط علی دایی!

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۳۵۷۸۷

آفتاب‌‌نیوز :

این ماجرای استقلالی بودن علی دایی موضوعی است که چند وقت یک بار به آن پرداخته می شود. شاید جالب ترین اظهارات را در این مدت محمد مومنی داشت که با قاطعیت گفت دایی استقلالی است. سرمربی اسبق تیم ملی هم البته در گفت و گویی که تازه منتشر شده تائید کرده در جوانی استقلالی بوده است. حالا محمد مومنی در واکنش به تائید دایی می گوید: «پیش بینی ما درست از آب در آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(خنده) بالاخره ما رفت و آمد داریم. می‌رویم و آئیم. اتفاقا من بعد از برنامه ای که آن حرف را زدم، با علی آقا صحبت کردم. به او گفتم که این حرف را زدم که علی آقا سخت نگیر.»

مومنی اضافه می کند: «راستش نمی خواستم به علی آقا بربخورد. او از دوستان ماست ولی واکنشش برای خود من جالب بود که گفت سخت نگیر و حرفی است که زده‌ای.»

مومنی درباره اینکه چرا گفت دایی استقلالی است، می گوید: «علی آقا اول با پرویز مظلومی کار کرد. بعد هم با ناصر حجازی. من با محمد دایی هم در ارتباط هستم. بالاخره می دانستم از قبل شرایط چطور بوده که آن حرف را زدم.»

پیشکسوت استقلال مکثی می کند و ادامه می دهد: «البته علی آقا دیگر متعلق به یک رنگ نیست. او یک چهره ملی است. هر جای جهان که بگوئید علی دایی او را می شناسند. رکورددار گل های ملی جهان است. افتخار همه ما ایرانی هاست. دیگر متعلق به رنگ نیست. فکر می کنید چرا حتی استقلالی ها علی دایی را دوست دارند؟ جواب این سوال مشخص است. او اسطوره فوتبال ایران است.»

منبع: آفتاب

کلیدواژه: محمد مومنی علی دایی علی دایی علی آقا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۵۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تائید آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از سفر گروسی به تهران

 آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت که «رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ایران از ۶ تا ۷ ماه مه(۱۷ تا ۱۸ اردیبهشت) برای دیدار با مقامات بلندپایه ایرانی به ایران سفر می‌کند.

خبرگزاری اسپوتنیک در این باره گزارش داد که این نهاد بین‌المللی به این خبرگزاری گفت: ما تایید می‌کنیم که رافائل گروسی، مدیرکل از ۶ تا ۷ مه برای دیدار با مقامات رسمی ارشد ایران به این کشور سفر می‌کند.

پیش از این «بهروز کمالوندی» سخنگو و معاون امور بین‌الملل، حقوقی و مجلس سازمان انرژی اتمی اعلام کرده بود، در سفر گروسی، مقامات آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و سازمان انرژی اتمی ایران درباره موضوعات فی مابین مذاکره می‌کنند.

به گفته وی،مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای شرکت در اولین کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای ایران که ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت در اصفهان برگزار می‌شود به ایران می‌آید.

گروسی علاوه بر شرکت در این کنفرانس با مقامات کشورمان در تهران و اصفهان نیز دیدار می‌کند.

دیگر خبرها

  • واکنش آلومینیوم اراک به استقلالی یا پرسپولیسی شدن لیموچی: دلال‌ها آرامش تیم را برهم می‌زنند
  • اولین‌نشست سری‌جلسات ایده‌پردازی برگزار می‌شود
  • تجربه تلخ بیماران از نسخه الکترونیکی
  • تائید آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از سفر گروسی به تهران
  • کشت برنج در ۶۷ هزار هکتار از شالیزار‌های مازندران
  • مرد در سایه به زودی مدیرعامل استقلال می شود؟ | مدیری که علی دایی را آبی‌پوش کرد!
  • تائید بیمه هنرمندان صنایع‌دستی فارس پس از ۱۵ سال
  • ببینید | نقض حکم اعدام بابک زنجانی با تائید و موافقت رهبر انقلاب
  • علی دایی در خانه خبرنگار ورزشی و مادر ۸۹ساله‌اش!
  • این زن اصلا مدال نداشته که به علی دایی تقدیم کند!