Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@14:41:25 GMT

تعویق اکران ۳ فیلم مهم «تام کروز»

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۳۵۹۴۹

تعویق اکران ۳ فیلم مهم «تام کروز»

کمپانی پارامونت پیکچرز از تعویق اکران قسمت‌های جدید فیلم‌های «ماموریت غیرممکن» و «تاپ گان» با بازی تام کروز خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از هالیوود ریپورتر، کمپانی پارامونت  بار دیگر چندین تغییر در برنامه اکران خود ایجاد کرده که شامل چند فیلم مهم با بازی «تام کروز» می‌شود. بر این اساس فیلم «تاپ گان: ماوریک» با چهار ماه تاخیر نسبت به تاریخ اکران قبلی‌ش در دوم جولای، از تاریخ ۱۹ نوامبر راهی سینماها خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همچنین فیلم «ماموریت غیرممکن ۷» طبق این تغییرات از ۲۷ می ۲۰۲۲ اکران خواهد شد، در حالی که پیش‌تر تاریخ ۱۹ نوامبر ۲۰۲۱ برای آن در نظر گرفته شده بود. 

در «ماموریت غیرممکن ۷» علاوه بر «‌تام کروز»‌، «ربکا فرگوسن»، «نیکلاس هولت»، «هایلی اتول»‌،‌ «شیا ویگهام»‌، «‌پام کلمنتیئف» و «هنری چرنی» نیز  به ایفای نقش می‌پردازند و «کریستفر مک کوایر» که کارگردانی دو سری پیشین «ماموریت غیرممکن»‌ یعنی «فال اوت»‌ و «ملت یاغی» را بر عهده داشت در هفتمین سری از فیلم‌های «ماموریت غیرممکن» نیز به عنوان نویسنده و کارگردان حضور خواهد داشت.

«ماموریت غیرممکن ۸» هم که پیش‌تر قرار بود ۴ نوامبر ۲۰۲۲ اکران شود بر اساس اعلام جدید کمپانی پارامونت از ۷ جولای ۲۰۲۳ میهمان سینماهای جهان خواهد بود. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تام کروز ماموریت غیرممکن 7 و 8 ماموریت غیرممکن تام کروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۵۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعویق تخلیه دانشجویان حامی غزه از دانشگاه کلمبیا | بازداشت۳۳دانشجو

به گزارش جام جم آنلاین، دانشگاه کلمبیا در نیویورک آمریکا تخلیه تظاهرکنندگان طرفدار غزه را از محوطه دانشگاه به تعویق انداخت.

ریاست دانشگاه کلمبیا ضمن اعلام این خبر افزود که مذاکرات با تظاهرکنندگان حامی فلسطین پیشرفت نشان داده و این مذاکرات همچنان ادامه دارد و پلیس نیویورک به محوطه دانشگاه دعوت نشده است.

این خبر در حالی است که شبکه ان بی سی آمریکا اعلام کرد که بر اساس آمارها، دانشجویان ۴۰ دانشگاه در آمریکا و کانادا برای اعلام همبستگی با غزه تحصن کرده اند.

منابع خبری هم اعلام کردند که پلیس آمریکا تحصن دانشجویان دانشگاه ایندیانا را در حمایت از غزه و فلسطین هدف حمله قرار داد. این حمله پس از آن صورت گرفت که تحصن کنندگان حاضر به جمع کردن چادهای نصب شده در محوطه دانشگاه نشدند.

به گفته منابع مذکور، پلیس دست‌کم ۳۳ دانشجوی معترض به نسل کشی در غزه را در این دانشگاه بازداشت کرده است.

تحصن دانشجویان دانشگاه جورج واشینگتن در حمایت از غزه و فلسطین نیز با وجود بازداشت‌ها و سرکوب‌ها همچنان ادامه دارد.

پلیس آمریکا دانشجویانی را در دانشگاه اوهایو در حمایت از غزه و فلسطین تظاهرات کرده بودند، هدف حمله و سرکوب قرار داد و شماری از آنها را بازداشت کرد.

این تحولات در حالی است که رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که پلیس آمریکا طی هفته گذشته حدود ۵۵۰ دانشجو حامی فلسطین و غزه را در دانشگاه‌های بزرگ این کشور بازداشت کرد.

دیگر خبرها

  • اعزام «ناوگان آزادی ۲» به نوار غزه به دلیل تاخیر در روند کار به تعویق افتاد
  • تعویق تخلیه دانشجویان حامی غزه از دانشگاه کلمبیا | بازداشت۳۳دانشجو
  • حرف‌های سیدجواد هاشمی درباره رپ کردنش
  • بازگشت حسن یزدانی به تشک به تعویق افتاد
  • بدون دانش ایرانیان اجرای طرح بزرگ «اومااویا» غیرممکن بود
  • رضا درویش: کار غیرممکن، ممکن شد/ علی دایی؟ اوسمار گزینه اول ماست
  • درویش: کار غیرممکن، ممکن شد/ دایی؟ اوسمار گزینه اول ماست
  • حضور حسن یزدانی در تیم ملی به تعویق افتاد
  • حضور حسن یزدانی در تیم ملی به تعویق افتاد!
  • آل پاچینو در مستندترین جن‌گیری تاریخ آمریکا + جزئیات