Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@07:56:19 GMT

توزیع ۱۰ هزار قرص نان بین خانواده های نیازمند

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۳۶۴۷۴

توزیع ۱۰ هزار قرص نان بین خانواده های نیازمند

مسئول مرکز نیکوکاری محسنین شیروان گفت: ۱۰ هزار قرص نان بین خانواده های نیازمند شناسایی شده این شهرستان توزیع خواهد شد.

«جواد حشمتی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: مرکز نیکوکاری محسنین شیروان در نظر دارد در ماه مبارک رمضان علاوه بر توزیع بسته های غذایی تعداد 10 هزار  قرص نان را بین 100 خانواده نیامند شناسایی شده این شهرستان توزیع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مسئول مرکز نیکوکاری محسنین شیروان بیان کرد: با همراهی خوب خیرین تاکنون هزینه هفت هزارو 200 عدد نان جمع آوری شده که خیرین می توانند با واریز هزینه تامین حتی یک قرص نان، در ماه میهمانی خدا در این طرح معنوی شرکت کنند.

 

 

حشمتی حمایت از ایتام، رفع مشکلات معیشتی محرومان، تامین جهیزیه نوعروسان و اهدا لوازم ضروری منزل، ارئه خدمات درمانی، فرهنگی و مسکن به نیازمندان را از جمله اهداف این مرکز عنوان کرد.

 

 

وی با بیان اینکه 14 مرکز نیکوکاری در شهر و چهار مرکز در روستا است، تصریح کرد: 140 نفر عضو ثابت این مراکز هستند که از این تعداد چهار مرکز تخصصی در زمینه اکرام و ایتام، اشتغال، اصناف و خدمات دانش آموزی فعالیت دارند.

 

 

وی خاطرنشان کرد: مرکز نیکوکاری محسنین شیروان با پنج نفر هیات امنا و بیش از 25 خیر (در مرحله اول) با گستره فعالیت شهرستانی امروز فعالیت خود را آغاز کرد.

 

 

مسئول مرکز نیکوکاری محسنین شیروان ادامه داد: هم اکنون 17 هزار و 292 نفر مشتمل  بر 9 هزار و 307خانوار در شهرستان 157 هزار نفری شیروان زیر پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند.

 

 

 

پایان پیام/641

منبع: شبستان

کلیدواژه: نان شیروان نیازمندان قرص نان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۶۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استرس یکی از مهمترین عوامل از بین رفتن آرامش در کانون خانواده است

 ریحانه راحتی مسئول واحد سلامت روان مرکز بهداشت میرجاوه گفت: افرادی که در خانواده استرس دارند معمولا پرخاشگری زیادی از خود نشان می دهند و این موضوع روی کودکان هم تاثیر منفی دارد

وی افزود: استرس در کانون خانواده را می‌توان با تکنیک های موثر که کارشناسان سلامت روان آموزش می‌دهند کنترل نمود.

ریحانه راحتی گفت:  در سه ایستگاه مستقر در بهزیستی ،بخشداری و مراکز بهداشتی شهری و روستایی به مراجعین و کارکنان ادارات  شهرستان میرجاوه به مناسبت هفته سلامت خدمات حوزه سلامت روانی، اجتماعی و پیشگیری از اعتیاد  توسط کارشناسان سلامت روان مرکز بهداشت ارائه می شود

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • آیین نامه توزیع دارو بر بستر سکو‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • جلوگیری از تخلفات ساختمانی نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌های مسئول است
  • اعضای نوجوان لردگانی به بیماران نیازمند عضو زندگی بخشید
  • آغاز توزیع بیش از ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان
  • جلوگیری از تخلفات ساختمانی نیازمند هم افزایی دستگاه‌های مسئول است
  • استرس یکی از مهمترین عوامل از بین رفتن آرامش در کانون خانواده است
  • سردار رادان: دشمن می خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذردY اگر موفق شود دیگر چیزی برای ما نخواهد ماند/ 32 سازمانی که در این نظام مسئول بودند برای ساماندهی حجاب و عفاف نه تنها کار خودشان را نمی کنند بلکه شبهه و شک و تردید در دل مردم نیز می اندازند
  • قارچ‌های خودرو هشت نفر را راهی بیمارستان کرد