Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@23:44:57 GMT

طعنه مورینیو به اوله؛ فرگوسن حتما نظر دیگری دارد

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۳۶۴۷۹

طعنه مورینیو به اوله؛ فرگوسن حتما نظر دیگری دارد

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی به طعنه پاسخ مصاحبه اخیر اوله گونار سولسشر را داده است.

به گزارش "ورزش سه"، دو سال و نیم قبل بود که اوله گونار سولسشر جوان به جای ژوزه مورینیو سرمربی یونایتد شد. او که ابتدا به عنوان گزینه موقت برگزیده شده بود، در ادامه و با نتایج خوب خود باعث شد مدیران یونایتد قراردادش را دائمی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما سولسشر در این مدت موفق به کسب حتی یک جام هم نشده و برخی معتقدند او گزینه مناسبی برای هدایت یونایتد نیست، اما مدیران باشگاه قصد دارند قرارداد این سرمربی نروژی را تمدید کنند.

 

 

سولسشر اخیرا در مصاحبه ای مدعی شد کسب جام اولویت اول او در یونایتد نیست و این موضوع تبدیل به وسواسی برای دیگر مربیان شده، اما ژوزه مورینیو به طعنه پاسخ داد که سرالکس فرگوسن حتما نظر دیگری در این مورد دارد.

 

ژوزه مورینیو در پاسخ به سوالی درباره اظهارات سولسکایر گفت: "این نظر او است. من کاملا مطمئن هستم که رئیس بزرگ او یعنی سر الکس فرگوسن نظر دیگری در این باره داشت. اما من به عقیده اوله گونار سولسشر در این رابطه احترام می گذارم. آزادی تفکر و عقاید وجود دارد و اگر سولسشر در مورد مربیگری اینگونه فکر می کند از نظر من مشکلی نیست، زیرا او با گفتن عقیده اش نسبت به کسی بی احترامی نکرده است. اما من حرفم را دوباره تکرار می کنم، معتقدم رئیس بزرگ او و بزرگترین سرمربی تاریخ لیگ برتر، دیدگاه دیگری در رابطه با این موضوع دارد."

تاتنهام ژوزه مورینیو (سرمربی) منچستر یونایتد اوله گونار سولسشر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تاتنهام ژوزه مورینیو سرمربی منچستر یونایتد اوله گونار سولسشر اوله گونار سولسشر ژوزه مورینیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۶۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه بامزه سید جواد هاشمی به مهران رجبی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 سید جواد هاشمی، بازیگر سینما و تلویزیون در برنامه مدار بسته با اجرای حسین رفیعی متلک بامزه‌ای به مهران رجبی بازیگر و مجری انداخت. این بخش را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • همسر سرمربی سپاهان کیست؟ این دختر ایرانی دل و دین ژوزه مورایس را برد!
  • ژوزه مورایس اسلام آورد و شیعه شد
  • ببینید | ازدواح سرمربی سپاهان با یک دختر ایرانی؛ ژوزه مورایس مسلمان شد
  • طعنه بامزه سید جواد هاشمی به مهران رجبی
  • حمایت دروسی از مورینیو: رم بدون من هم برنده می‌شود
  • جان تری: تلاش فرگوسن برای انتقالم باورنکردنی بود اما من عاشق چلسی شده بودم
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • شاگرد فرگوسن در منچستریونایتد، سرمربی واتفورد شد
  • شرط میلیون دلاری منچستر یونایتد برای نگه داشتن تن هاخ | یا صعود کن یا فقیر شو!
  • تماس بایرن مونیخ با سرمربی سابق منچستر یونایتد