Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@20:16:22 GMT

استخدام 3 عنوان شغلی در تهران

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۳۷۴۶۶

استخدام 3 عنوان شغلی در تهران

گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،یک شرکت  معتبر جهت تکمیل کادر خود در استان‌  تهران از افراد  واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می کند.

متقاضیان می‌توانند، رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال کنند

آدرس ایمیل: ceo@rastegarsanat.com

عنوان شغلی شرایط احراز مزایا کارمند مسلط به زبان انگلیسی جنسیت: خانم نوع همکاری: تمام وقت، دورکاری آشنایی به برنامه ورد و اکسل منظم و قانونمند به قوانین مجموعه دارای روحیه تیمی ساعت کاری از ساعت 9 تا 5:45 حقوق، عیدی، سنوات، بیمه و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
.. کارمند اداری جنسیت: خانم نوع همکاری: تمام وقت آشنایی به برنامه ورد و اکسل منظم و قانونمند به قوانین مجموعه دارای روحیه تیمی ساعت کاری از ساعت 9 تا 5:45 حقوق، عیدی، سنوات، بیمه و... کارمند فروش جنسیت: خانم نوع همکاری: تمام وقت آشنایی به برنامه ورد و اکسل منظم و قانونمند به قوانین مجموعه دارای روحیه تیمی ساعت کاری از ساعت 9 تا 5:45 حقوق، عیدی، سنوات، بیمه و...

 

انتهای پیام/

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استخدام در تهران استخدام نیرو دعوت به همکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۷۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه در طول روز پر انرژی باشیم؟ 

برای داشتن انرژی بیشتر در طول روز باید چند کار تأثیر گذار روی سلامت جسمی و روانی تان را انجام دهید. به طور کلی شما باید تغذیه سالم، ورزش منظم، خواب کافی، برنامه‌ریزی روزانه داشته باشید و کنترل استرس و اضطرابتان را در دست بگیرید.

۱. تغذیه سالم: مصرف غذاهای سالم و با ارزش غذایی بالا مانند میوه، سبزیجات، مغزهای خشک، ماهی، مرغ و محصولات کامل‌مغذی برای افزایش انرژی بدن بسیار مفید است.

۲. ورزش منظم: ورزش و فعالیت بدنی منظم به افزایش انرژی و تقویت قدرت بدنی کمک می‌کند.

۳. خواب کافی: خواب به موقع و کافی حدود ۷-۹ ساعت در شب برای بازسازی بدن و افزایش انرژی ضروری است.

۴. آب کافی: مصرف آب به میزان کافی برای حفظ هیدراسیون بدن و افزایش انرژی بسیار مهم است.

۵. کاهش استرس: استرس و نگرانی‌های زیاد می‌توانند باعث کاهش انرژی شما شوند. به دنبال روش‌های کاهش استرس و آرامش پیدا کنید.

۶. استفاده از روش‌های تنظیم احساسات: تمرین‌های تنفس، مدیتیشن و یوگا می‌توانند به شما کمک کنند تا احساسات خود را تنظیم کرده و انرژی بیشتری داشته باشید.

۷. برنامه روزانه: برنامه‌ریزی منظم روزانه و تعیین اهداف قابل دست‌یابی می‌تواند به شما احساس موفقیت و انگیزه بدهد که در نتیجه انرژی شما را افزایش دهد.

کد خبر 750766

دیگر خبرها

  • پیکان 0-1 آلومینیوم اراک؛ دشت 3 امتیازی از تهران با ضربه سر حاجی عیدی
  • ۱۹ رباط صلیبی پاره! هدیه برنامه منظم لیگ
  • تأکید سازمان همکاری اسلامی بر حق تحصیل دختران در افغانستان
  • آخرین خبرها از لایحه اصلاح قانون کار برای قراردادهای کاری
  • پیشنهاد دائمی شدن قراردادهای موقت مشاغل پنج ساله به کجا رسید؟ | آخرین وضعیت لایحه اصلاح قانون کار برای قراردادهای کاری
  • آخرین وضعیت لایحه اصلاح قانون کار برای قراردادهای کاری
  • اخذ سهمیه استخدام ۵۷۷۶ معلم در شهرستان های استان تهران
  • نصراللهی با اعتقاد به «ما می‌توانیم» روحیه جهادی را معنا می‌کرد
  • سومین صعودکننده به لیگ برتر انگلیس 25-2024 چه تیمی خواهد بود؟
  • چگونه در طول روز پر انرژی باشیم؟