Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@03:37:38 GMT

اعلام زمان سفارش اینترنتی کتاب‌ درسی دانش آموزان

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۳۷۵۰۴

اعلام زمان سفارش اینترنتی کتاب‌ درسی دانش آموزان

ثبت سفارش وخرید اینترنتی کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۰ -۱۴۰۱ از روز یکشنبه ۲۲ فروردین ماه آغاز خواهد شد.

به گزارش مشرق، دانش آموزان برای سفارش اینترنتی کتاب‌های  درسی سال تحصیلی آینده می‌توانند از فردا ( یکشنبه ۲۲ فروردین) اقوام کنند.

ثبت سفارش کتاب‌های درسی از طریق سایت irtextbook.ir  یا  irtextbook.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

com
  انجام خواهد شد.

دانش آموزان پایه‌های اول دبستان، هفتم و دهم از ۶ تیرماه باید برای ثبت سفارش اینترنتی کتاب‌های درسی اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: آغاز ثبت‌نام آزمون ورودی دبیرستان‌های نمونه دولتی

در همین رابطه محمد علوی تبار معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی در خصوص اینکه ثبت سفارش کتاب‌های درسی تا چه زمانی ادامه خواهد داشت؟ گفت: برای گروه میان پایه(پایه های تحصیلی دوم تا ششم، هشتم و نهم، یازدهم و دوازدهم) تا ۲۲ خرداد ماه فرصت ثبت سفارش وجود دارد و برای پایه‌های ورودی اول، هفتم و دهم نیز تا ۱۶ شهریور ماه این امکان لحاظ شده است.

علوی تبار ادامه داد: فرآیند توزیع کتاب‌های درسی سال تحصیلی نیز از ۲۲ اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه از ۱۲ تیرماه امکان ویرایش و اصلاح اطلاعات فراهم است، یادآور شد: در این زمان، خانواده‌هایی که فرزندشان از مدرسه‌ای به مدرسه دیگر منتقل شده و یا تغییر رشته داشته است می‌توانند اطلاعات را ویرایش کنند.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی با تاکید بر اینکه سازمان پژوهش تمام تلاش خود را به منظور قرار گرفتن کتاب‌ها با کمترین قیمت در اختیار خانواده‌ها انجام داده است، گفت: امسال قیمت کتاب‌های درسی به طور میانگین ۲۵ درصد افزایش داشته است.

علوی تبار در مورد قیمت کتاب‌های درسی ادامه داد: برای پایه‌های تحصیلی ابتدایی بیشترین قیمت ۴۲۵۰۰، در پایه هفتم تا نهم ۶۴۵۰۰ و در پایه‌های تحصیلی دهم تا دوازدهم در رشته ریاضی مبلغ ۸۸۷۰۰ و در  رشته علوم تجربی ۸۴۲۰۰ تومان خواهد بود.

وی ادامه داد: امکان ثبت نام با کد ملی و اطلاعات شناسنامه‌ای دانش آموز به شرط قبولی در آن پایه تحصیلی فراهم است و پرداخت‌ها به صورت اینترنتی انجام خواهد شد.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی افزود: متناسب با سنوات قبل برای دانش آموزان مناطق محروم و کمتر برخوردار کتاب‌ها به صورت رایگان و یا نیم بها ارسال خواهد شد.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی دانش آموزان کتاب های درسی ثبت نام ثبت نام کتاب درسی کتاب درسی دانش آموزان فناوری اینترنتی کتاب کتاب های درسی سازمان پژوهش دانش آموزان ثبت سفارش خواهد شد کتاب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۷۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

والدین ثبت‌نام کُتب درسی را تا ۲۵ اردیبهشت انجام دهند

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: ثبت‌نام کتب درسی آغاز شده است و توصیه می‌کنیم والدین تا بیست‌وپنجم اردیبهشت ثبت‌نام کتب درسی دانش‌آموزان را قطعی کنند.

ابوالقاسم اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان شمالی اظهار کرد: ثبت‌نام کتب درسی آغاز شده است و توصیه می‌کنیم والدین تا ۲۵ بیست‌وپنجم اردیبهشت ثبت‌نام کتب درسی دانش‌آموزان را قطعی کنند.

وی افزود: هرچه زودتر ثبت‌نام انجام شود تا محموله‌های کتاب را زودتر تحویل بگیریم و به دانش‌آموزان بدهیم.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی خاطرنشان کرد: ثبت‌نام برای پایه‌های اول، هفتم و دهم نیز از تیر آغاز می‌شود.

کد خبر 750724

دیگر خبرها

  • لزوم ثبت سفارش کتاب‌های درسی در سریع‌ترین زمان ممکن
  • شغلی که مسیرش با کوله‌بار عشق طی می‌شود
  • بهترین سایت سفارش آنلاین کتاب در ایران
  • طراحی سؤالات امتحانات نهایی فقط از کتب درسی است
  • والدین ثبت‌نام کُتب درسی را تا ۲۵ اردیبهشت انجام دهند
  • قابل توجه دانش‌آموزان دهم، یازدهم و دوازدهم؛ سؤالاتی که در امتحان نهایی طرح می‌شود
  • چه نوع سؤالاتی در امتحان نهایی طرح می‌شود؟
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت/ زمان ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع مشخص نیست
  • سوالات امتحانات نهایی دانش‌آموزان چطور طراحی می‌شود؟
  • سوالات امتحانات نهایی چگونه طراحی می‌شود؟