Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه روابط عمومی دادگستری البرز، حسن مددی با حضور در  موسسه  تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی، مجتمع دارویی برکت(شرکت شفا فارمد) و مجتمع انستیتو پاستور ایران از این واحدها بازدید و مشکلات آن ها  را مورد بررسی قرار داد.

مددی گفت : با توجه به وجود مشکلات حفاظتی، سخت افزاری و نرم‌افزاری و حفاظت محیطی انستیتو پاستور ایران  مقرر شد با توجه به حساسیت محل استقرار موسسه، موضوع در جلسه شورای تامین مطرح و پیگیری  تا خط تولید این مجموعه در تابستان سال جاری بتواند واکسن مورد نیاز کشور را تامین و عرضه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: در بازدید از شهرک دارویی برکت  برای رفع مشکلات مربوط به معارضین و خدمات رسانی به این شرکت، دستوراتی به دادستان شهرستان ساوجبلاغ صادر شد.

مددی اضافه کرد: همچنین در بازدید از «مجتمع تولیدی تحقیقاتی انستیتو پاستور ایران» با توجه به وجود مشکلات حفاظتی، سخت افزاری و نرم‌افزاری و حفاظت محیطی مقرر شد با هماهنگی مسئول حراست مجتمع با توجه به حساسیت محل استقرار موسسه، موضوع در جلسه شورای تامین مطرح و پیگیری شود تا خط تولید این مجموعه در تابستان سال جاری بتواند واکسن مورد نیاز کشور را تولید و عرضه کند.

وی متذکر شد: در این دیدار همچنین مقرر شد مباحث و مشکلات طی مکاتبه ای به حوزه دادستانی مرکز استان اعلام تا با توجه به برنامه های ستاد اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی دادگستری کل البرز و با استفاده از ظرفیت های استانی و در صورت لزوم ملی جهت رفع مشکلات اقدام شود.

مددی گفت: تاکید بر تسریع و پیگیری اجرای مراحل آزمایشات مربوط به فازهای انسانی، ارائه مشکلات به حوزه دادستانی مرکز استان جهت تسهیل و حل آنها، ایجاد تعامل و هماهنگی میان این موسسات برای هم افزایی و تسهیل و تولید واکسن در کشور از محورهای مهم بازدید انجام شده بود.

مجتمع بزرگ تولیدی و تحقیقاتی انستیتو پاستور ایران دارای بخش های ارزیابی و بهبود روش ها، انسکتاریوم، واکسن ب ث ژ، بیوتکنولوژی، تضمین کیفیت،علوم حیوانات آزمایشگاهی، کنترل کیفیت ، محلول های تزریقی،واکسن های باکتریایی و تهیه آنتی ژن،واکسن های ویروسی ، هپاتیت ب و چهار فرآورده نو ترکیب است.

برچسب‌ها موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی البرز انستیتو پاستور ایران تولید واکسن پروندهٔ خبری واکسن کرونا، از نظریه تا عمل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی البرز انستیتو پاستور ایران موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی البرز انستیتو پاستور ایران تولید واکسن اخبار کنکور انستیتو پاستور ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۷۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنرستان‌ها متناسب با نیازهای بومی خراسان شمالی نیرو تربیت کنند

استاندار خراسان شمالی با اشاره به فعالیت ۹۲ هنرستان در استان گفت: این مجموعه‌ها متناسب با نیاز استان، نیرو تربیت کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، محمد رضا حسین‌نژاد امروز _ چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در آئین افتتاح نمایشگاه معرفی مشاغل اظهار کرد: تقویت هنرستان‌ها متناسب با زیست بوم استان ضروری است تا علم و مهارت جوانان در مسیر توسعه استان قرار گیرد.

وی وجود ۹۲ هنرستان در خراسان شمالی با ۱۴ هزار دانش‌آموز را مورد توجه قرار داد و افزود: تولید با دستان توانمند کسانی امکان پذیر خواهد بود که دانش لازم را داشته باشند و دولت هم در بخش تجهیزات به افراد دارای مهارت کمک خواهد کرد.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به اینکه استان در بخش‌های تولید فرش و پرورش اسب پتانسیل‌های قابل توجهی دارد، خاطرنشان کرد: تربیت و پرورش نیروهای غنی و اثرگذار در تولید توسط هنرستان‌ها و هنرجویان اجرایی شود.

حسین‌نژاد با تاکید بر اینکه متناسب با نیاز استان باید هنرجو تربیت شود، گفت: هنرستان‌ها و دانشگاه‌ها باید متناسب با نیازها، نیروی انسانی را تربیت کنند.

وی افزود: با تاکید در جلسات شورای آموزش و پرورش استان و سفر رئیس‌جمهور و تصویب ایجاد هشت هنرستان، در مسیر عملیاتی شدن جهش تولید گام‌های مؤثری را خواهیم برداشت.

کد خبر 747499

دیگر خبرها

  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ  
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • تامین همه نیازهای ارزی توسط بانک مرکزی
  • تلاش دانشمندان ایرانی برای تولید واکسن آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمترتوسعه‌یافته است
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است
  • الجزایر:کمک‌های هوایی ۰.۰۳% نیازهای غزه را برآورده می‌کند
  • نظام مسائل نواحی شهری قزوین با حضور مدیران مناطق پیگیری می‌شود
  • هنرستان‌ها متناسب با نیازهای بومی خراسان شمالی نیرو تربیت کنند