Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@03:51:37 GMT

سود مالی بزرگ بارسلونا ار مصدومیت ستاره برزیلی!

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۳۷۷۲۱

سود مالی بزرگ بارسلونا ار مصدومیت ستاره برزیلی!

فیلیپ کوتینیو در ادامه فصل قادر به حضور در ترکیب بارسلونا نخواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت جدید فیلیپ کوتینیو به این معنی است که ملی پوش برزیلی در ادامه فصل قادر به همراهی بارسلونا نبوده و حداقل این فصل به 100 بازی با لباس بلوگرانا نخواهد رسید. در صورتی که کوتینیو موفق به انجام چنین کاری شود، کاتالان ها مجبورند 20 میلیون یوروی دیگر به لیورپول بپردازند، زیرا یک بند پاداش بر این اساس در قرارداد دو باشگاه در سال 2018 گنجانده شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

کوتینیو از ماه دسامبر تاکنون حتی یک بازی هم انجام نداده و در این فصل 14 بازی و در کل 90 مسابقه با لباس بارسلونا در میادین حاضر شده است. در قرارداد بارسلونا با لیورپول 120 میلیون یورو بعلاوه 40 میلیون یورو پاداش گنجانده شده که لیورپول تا امروز 15 میلیون یورو از این بند را دریافت کرده است.

 

اخبتار زیادی در مورد احتمال جدایی فیلیپ کوتینیو از بارسلونا در تابستان منتشر شده ات. بارسلونا باید سقف دستمزدهای خود را کاهش دهد و می تواند این کار را با خلاص شدن از شر بیش از 40 میلیون یورویی که ممکن است فصل آینده برای کوتینیو به عنوان پاداش و دستمزد پرداخت کند، انجام دهد. بارسلونا برای یافتن مشتری و جلب علاقه باشگاه هایی که توانایی پرداخت حقوق کوتینیو را دارند، امیدوار به درخشش فیلیپ کوتینیو در آینده کوپا آمریکا که در ماه ژوئن آغاز می شود خواهند بود. البته ممکن است هافبک برزیلی به علت مصدومیت قادر به حضور در این رقابت ها نباشد.

لیورپول فیلیپ کوتینیو بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیورپول فیلیپ کوتینیو بارسلونا فیلیپ کوتینیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۷۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناراحتی ستاره بارسا از لوا: نگذاشت من گل بزنم!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دوشنبه شب در چارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لالیگا روبروی والنسیا به میدان رفت و موفق شد با نتیجه 2-4 برابر این تیم به پیروزی برسد و سه امتیاز مهم و ارزشمند را به دست آورد.

لواندوفسکی ستاره بی چون و چرای تیمش در این بازی بود و موفق شد سه گل از چهار گل تیمش را به ثمر برساند و نقش مهمی را در کسب این پیروزی ایفا کند که می‌تواند به بارسا در قرار گرفتن در جایگاه دوم جدول رده‌بندی لالیگا کمک کند.

اما حالا رادیو کوپه خبر داده است که یکی از گل‌هایی که این ستاره لهستانی به ثمر رساند باعث ناراحتی فران تورس شده است. ظاهرا این بازیکن می‌خواست شخصا ضربه آزادی که به سود بارسلونا اعلام شده بود را به سمت دروازه حریف بزند اما لوا این اجازه را به او نداد.

پس از اینکه این توپ وارد دروازه شد، تورس در جشن و خوشحالی پس از گل بازیکنان بارسا شرکت نکرد و پس از پایان بازی هم بدون اینکه در زمین بماند مستقیما به سمت تونل‌های منتهی به رختکن رفت و به این شکل ناراحتی‌اش را ابراز کرد.»

دیگر خبرها

  • اعتراف ستاره سابق لیورپول: همیشه مضطرب بودم
  • علاقه اریک تن هاخ به دی یونگ: برای بازی به سبک آژاکس، به بازیکنی مثل او نیاز دارید
  • شکایت ستاره بارسا به بازیکنان: انتظارش را نداشتم!
  • بارسلونا توانایی مالی جذب یوسوا کیمیش را دارد
  • صلاح خودخواه‌ترین بازیکنی است که دیده‌ام!
  • یورگن کلوپ، مرد هزار چهره! تیزر جالب کمپانی آلمانی مشاوره مالی با حضور سرمربی لیورپول / فیلم
  • پیش‌بینی ستاره پیشین لیورپول، هواداران را غافلگیر کرد
  • ناراحتی ستاره بارسا از لوا: نگذاشت من گل بزنم!
  • برتری 3-0 بارسلونا مقابل لیورپول با بریس لیونل مسی (لیگ قهرمانان اروپا - 2019/5/1) / فیلم
  • اولین خروجی لیورپول بعد از کلوپ مشخص شد