Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@22:07:26 GMT

آخرین وضعیت جوی مازندران تا پایان هفته

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۳۷۷۴۷

آخرین وضعیت جوی مازندران تا پایان هفته

ایسنا/مازندران معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مازندران به تشریح آخرین وضعیت جوی این استان تا پایان هفته پرداخت.

 احمد اسدی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به پیش بینی وضع هوای مازندران اظهار کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه هواشناسی وضعیت جوی در روز  شنبه ۲۱ فروردین، نیمه ابری همراه با کاهش دما، گاهی افزایش ابر، وزش باد نسبتا شدید در مناطق غربی و ارتفاعات با رگبار پراکنده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از  روز یکشنبه تا سه شنبه هفته‌ی جاری نیز، اسمان استان نیمه ابری گاهی افزایش ابر بویژه در ارتفاعات با رگبار و رعدوبرق پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مازندران خاطرنشان کرد: در روز چهار‏شنبه ۲۵ فروردین نیز وضعیت جوی استان، نیمه ابری در بعدازظهر در ارتفاعات با رشد ابرو رگبار و رعدوبرق پراکنده  و از اواخر شب ابری از سمت غرب استان همراه با بارندگی و وزش باد همراه خواهد بود.

اسدی گفت: در روز پنج‏شنبه آسمان استان، ابری همراه با بارندگی، وزش باد و کاهش نسبی دما که به تدریج با کاهش ابر پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هواشناسي استانی اجتماعی وضعیت جوی پیش بینی وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۷۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی تندباد تا پایان هفته در اصفهان

به گزارش خبرنگار مهر، منصور شیشه فروش ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه میانگین بارش‌های استان از اول مهر تا کنون ۱۹۲ میلیمتر بوده است، اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته نیز بیشترین بارش‌ها در فریدونشهر با ۳۹ میلیمتر و خوانسار با ۲۹ میلیمتر ثبت شده است.

وی با بیان اینکه این موج بارشی از غرب وارد استان شده است، ابراز کرد: این سامانه امروز نیز به ویژه در مناطق غربی بارش‌های پراکنده‌ای را دارد.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به اینکه وزش تندبادهای لحظه‌ای را تا پایان هفته خواهیم داشت، افزود: این پدیده در آران وبیدگل، نطنز، نائین و اردستان بیش از دیگر مناطق پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه در ارتفاعات شمال استان اصفهان مانند گلپایگان، خوانسار، کاشان، آران و بیدگل، قمصر، نیاسر و برزک نیز در حال حاضر بارش‌های پراکنده را داریم، ادامه داد: خاصیت بارش‌های بهاری همرفتی همواره بارش پراکنده باران، تگرگ و صاعقه است، اضافه کرد: این بارش‌ها می‌تواند در عرض چند دقیقه روان‌آب ایجاد کند.

شیشه فروش ابراز کرد: پیش بینی شده این بارش‌های همرفتی تا پایان اردیبهشت با شدت و ضعف ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به آماده‌باش نیروهای امدادی در استان اصفهان تا پایان هفته گفت: باید توجه داشت که ۱۵ درصد عشایر در حال حاضر وارد استان و شهرهای سمیرم و فریدونشهر شده‌اند و آبگرفتگی را در برخی از روستاهای فریدونشهر و بخش موگویی داشتیم که کنترل شد و حادثه خاصی اتفاق نیفتاد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه خسارت به قنوات میمه و وزوان را طی روز گذشته داشتیم، اضافه کرد: اقدامات ایمنی و امدادرسانی لازم در این زمینه نیز انجام شد.

وی با بیان اینکه استانداردسازی سازه‌های گلخانه‌ای و تابلوهای تبلیغاتی با توجه به وزش تندباد لحظه‌ای تاکید شده است، افزود: همچنین نسبت به سقوط درختان نیز هشدارهای لازم صادر شده است.

کد خبر 6099494

دیگر خبرها

  • تهران تا پایان هفته میزبان باد و باران است
  • پیش بینی رگبار باران و رعد و برق در البرز
  • پیش بینی تندباد تا پایان هفته در اصفهان
  • هوایی خنک و نیمه‌ابری مهمان مازندران
  • وقوع تندبادهای لحظه‌ای در راه کرمان
  • پیش‌بینی بارش باران در قم
  • پیش بینی وزش باد نسبتاً شدید و کاهش نسبی دما در البرز
  • آسمان چهارمحال و بختیاری صاف تا کمی ابری
  • هوای صاف و آفتابی در مازندران
  • پایان بدون توافق روز اول مذاکرات قاهره درباره غزه/ گفت‌وگوها احتمالا یک هفته طول بکشد