Web Analytics Made Easy - Statcounter

اتاق اصناف ایران اطلاعیه‌ای درباره ضرورت تشدید برخورد قانونی با واحدهای صنفی متخلف در اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با کرونا منتشر کرد.

این نهاد با توجه به اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا برای تعطیل شدن واحدهای صنفی در شیوع دوباره این بیماری در کشور اطلاعیه‌ای منتشر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: همان‌گونه که به‌کرات از سوی اتاق اصناف ایران، رعایت دستورالعمل‌ها و رویه‌های اجرایی بهداشتی مختص اصناف و واحدهای صنفی در دوران پاندمی ویروس کووید-۱۹ در کشور اطلاع‌رسانی و مورد تاکید واقع شد و با مشارکت بالا، تمکین و مسوولیت‌پذیری در خور توجهی در همراهی با حاکمیت در این زمینه روبه‌رو بوده‌ایم، با توجه به شروع موج چهارم همه‌گیری بیماری کرونا در کشور و مواجهه با گونه‌های جهش‌یافته این ویروس لازم است خانواده بزرگ اصناف از تصمیمات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا تمکین کرده تا مشمول ۱۵ روز پلمب در شهرهای قرمز و نارنجی نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اطلاعیه تاکید شده است: ضروری است تشکل‌های صنفی در تشدید نظارت، بازرسی و برخوردهای قانونی از صبح شنبه مورخ ۲۱ فرودین‌ماه ۱۴۰۰ با متخلفان اهتمام ورزند.

در ادامه اطلاعیه اتاق اصناف آمده است: با توجه به شرایط کنونی مقتضی است با همت جدی‌تر، مشارکت و همراهی همیشگی صنوف با ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و قرارگاه عملیاتی مربوطه مورد توجه واقع شود که در غیر این صورت با تبعات و خسارت‌های وسیع‌تر مالی، اقتصادی و جانی در کشور برای آحاد جامعه از جمله صنوف مواجه خواهیم شد.

در این اطلاعیه تاکید شده است: حفظ سلامت عموم مردم و خانواده بزرگ اصناف در گرو دقیق بودن در اجرای بهینه دستورالعمل‌ها، اعمال قانون و برخوردهای قانونی با متخلفان خواهد بود.

به گزارش ایرنا، با توجه به افزایش شیوع ویروس کرونا و قرار گرفتن پایتخت در وضعیت قرمز، ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت‌های ۲ هفته‌ای در کشور را تصویب کرد.

همچنین روز پنجشنبه «قاسم نوده‌فراهانی» رییس اتاق اصناف تهران از تعطیلی ۲ هفته ای بازار بزرگ پایتخت از امروز خبر داده بود.

این تعطیلی و محدودیت‌ها برای گروه های شغلی ۲، ۳ و ۴ اعمال خواهد شد و گروه شغلی یک که شامل مشاغل خدماتی می‌شود، در این مدت می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند.

برچسب ها: کرونا ، محدودیت‌های کرونایی ، ستاد تنظیم بازار لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Nua

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: کرونا محدودیت های کرونایی ستاد تنظیم بازار واحدهای صنفی اتاق اصناف محدودیت ها ستاد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۸۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند

سرهنگ اسدیان گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و ساماندهی صنوف فاقد پروانه کسب طرح نظارت و کنترل بر اصناف توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی مرند اجرا شد.

وی اظهار کرد:در همین راستا ۳۱۰ واحد صنفی مورد بازدید قرار گرفتند که در جریان این طرح ۴۸ واحد صنفی متخلف به علت نداشتن پروانه کسب و عدم رعایت قوانین و مقررات مربوطه پلمب و برای ۱۸۳واحد صنفی دیگر اخطاریه پلمب و تذکر لسانی صادر شد.

وی خاطرنشان کرد: در راستای ارتقای کارآمدی صنوف اجرای طرح‌های مشابه به صورت نوبتی و فصلی در دستور کار پلیس این فرماندهی قرار دارد و از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد پلمب شدند
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • هیچ‌گونه کمبود آردی در اسدآباد نداریم
  • رئیس اتاق اصناف کشاورزی مشکلات کشاورزان را به معاون وزیر منتقل کرد
  • شهرک صنفی در رزن احداث می‌شود
  • اطلاعیه شماره یک ستاد انتخابات کشور / مهلت تبلیغات کاندیداهای مجلس اعلام شد
  • اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد
  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • مهر و موم واحد‌های صنفی متخلف در رودسر
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند