Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-05@19:52:21 GMT

مهاجم گاندو ها سه هفته از میادین دور است

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۳۸۳۰۶

مهاجم گاندو ها سه هفته از میادین دور است

پزشک تیم فوتبال ذوب آهن گفت: قاسم حدادی فر و دارکو بیدوف نیاز به استراحت دارند.

به گزارش ایمنا، دارکو بیدوف مهاجم صربستانی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان زانوی خود را به تیغ جراحان سپرد، امیرحسین شریفیان پور در رابطه با وضعیت این بازیکن، اظهار کرد: این بازیکن مدتی بود که از ناحیه زانو دچار آسیب دیدگی جزئی شده بود که با نظر کادر پزشکی تیم فوتبال و مشورت با پزشک متخصص روز جمعه زانوی خود را عمل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش بینی می‌شود این بازیکن حداقل سه هفته از میادین به دور باشد.

پزشک تیم فوتبال ذوب آهن در خصوص کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن، تصریح کرد: قاسم حدادی‌فر دچار آسیب دیدگی مختصری شده که او هم چند هفته‌ای باید استراحت کند.

کد خبر 485961

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال ذوب آهن ذوب آهن باشگاه ذوب آهن ذوب آهن اصفهان ذوب آهن ايران قاسم حدادی فر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق تیم فوتبال ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۸۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقم هزینه رم برای سردار آزمون مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم فوتبال رم ایتالیا که در ابتدای فصل و به صورت قرضی و به مدت یک فصل از بایرلورکوزن راهی رم شده بود، در پایان فصل باید این باشگاه را ترک کند.

روزنامه «کوریره دلو اسپورت» در این باره نوشت: مهاجم ایرانی دوست دارد در تیم بماند و کادر فنی رم هم از عملکرد او رضایت دارند. سران باشگاه بایرلورکوزن برای انتقال دائمی آزمون به رم خواستار دریافت ۵/‌۱۲‬ میلیون یورو شده‌اند که با مخالفت مدیران رم همراه شده زیرا آنها معتقد هستند که برای یک بازیکن ذخیره و بالای ۳۰ سال نباید چنین رقمی را هزینه کنند.

مدیران باشگاه رم در همین خصوص به سران بایرلورکوزن گفته‌اند که حاضرند حداکثر ۷ میلیون یورو برای آزمون هزینه کنند تا قرارداد او با این باشگاه دائمی شود.

لازم به ذکر است که کادر فنی بایرلورکوزن خواستار حضور آزمون در این تیم نیست و باید دید سرنوشت مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در پایان فصل چه خواهد شد.

کد خبر 6097085

دیگر خبرها

  • روزهای سخت مهاجم جوان برزیلی در بارسلونا؛ ویتور روکه ناامید و افسرده است!
  • بحران خط دفاعی در منچستریونایتد؛ دوری سه هفته‌ای هری مگوایر از میادین
  • مهاجم کلیدی استقلال در آستانه محرومیت از بازی با فولاد
  • رقم هزینه رم برای سردار آزمون مشخص شد
  • شب تاریخی لیونل مسی در آمریکا رقم خورد
  • پنج بازی مهم برای مهاجم با انگیزه پرسپولیس
  • سوپرگل زاهدی در لیگ ژاپن
  • ارائه بیش از ۱۰ هزار و ۷۰۰ نفر خدمت رایگان در حوزه سلامت
  • لیونل مسی بازیکن ماه MLS شد
  • لوکاس هرناندز رباط پاره کرد