Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید«علی آقازاده» روز شنبه در آیین بهره‌برداری از اورژانس پرتوی، سوانح و سوختگی اراک در جمع خبرنگاران، افزود: این مجموعه درمانی می‌تواند به بیماران سوختگی و مصدومان حوادث تششعات پرتوی ارایه خدمت داشته باشد.

وی اظهار داشت: ۳۳ تخت بستری و ۱۰ تخت ویژه بیماران پرتوی تا ماه آینده آماده پذیرش بیماران است.

استاندار مرکزی گفت: این مرکز با کمک سازمان انرژی اتمی، تجهیز وزارت بهداشت و با حمایت‌های استانداری مرکزی در  سه سال اخیر ساخته و تجهیز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقازاده افزود: همچنین گام دوم ترکیبات آب سنگین اراک که برای مصارف پزشکی پیش‌بینی شده بود اکنون در مدار  بهره‌برداری است و این موفقیت به همت دانشمندان هسته‌ای کشور به دست آمده است.

وی اظهار داشت: نصب تجهیزات موتورخانه این مرکز تا ۱۵ روز آینده انجام می‌شود و آماده ارایه خدمات خواهد بود.

این واحد خدماتی درمانی در ۲ طبقه شامل اورژانس سوختگی و پرتوی، بخش سوختگی و استریل ساخته شده و دارای ۲ اتاق عمل مجزا و مجهز با صرف یک هزار میلیارد ریال اعتبار ساخته شده است.

اورژانس پرتوی، سوانح و سوختگی اراک روز شنبه به مناسبت روز ملی فناوری هسته‌ای از طریق ارتباط ویدیو کنفرانس با دستور رییس جمهوری و با حضور استاندار مرکزی و جمعی از مدیران استان راه‌اندازی شد.

۱۶ واحد بیمارستانی استان مرکزی با مدیریت دولتی، سه بیمارستان با راهبری حوزه مدیریت درمان تامین اجتماعی و سه بیمارستان خصوصی در اراک و ساوه ارایه خدمت دارند.
۶۹۸ پزشک عمومی، ۴۸۵ پزشک متخصص و فوق تخصص و یک هزار و ۷۲۶ کارشناس رشته های مختلف پیراپزشکی و مامایی در استان مرکزی فعالیت می‌کنند.

برچسب‌ها اراک استان مرکزی سیدعلی آقازاده سوختگی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی سیدعلی آقازاده اراک استان مرکزی سیدعلی آقازاده سوختگی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۸۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده سازی اراضی طرح نهضت ملی مسکن در رفسنجان

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان ، این طرح در راستای طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت و حمایت از خانواده در ۲۷۸ هکتار از اراضی دولتی رفسنجان اجرا می شود و۴۰ درصد از متقاضیان طرح ملی مسکن در رفسنجان را پوشش می دهد.

  در آیین آغاز اجرای این طرح با حضور دستیار رییس جمهور در امور مردمی سازی دولت محمد مهدی فداکار  استاندار کرمان گفت: در شهرها و مناطق مختلف استان کرمان زمین ویلایی در این طرح واگذار می شود که قرعه کشی واگذاری زمین های نهضت ملی مسکن در تعدادی از مناطق استان انجام شده  وحدود ۶۰۰ هکتار نیز قرار است در مرحله بعد به این طرح اضافه شود که تمامی متقاضیان را پوشش دهد و خدمات زیربنایی این طرح توسط دستگاه های ذیربط نیز همزمان پس از واگذاری انجام خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان هم گفت: ۲۷۸ هکتار از اراضی دولتی تمامی دستگاه ها با مساعدت مسئولان ارشد استان کرمان و پس از طی تمامی مراحل قانونی به شهر رفسنجان الحاق شد و در این سایت، سه هزار و ۸۶۴ قطعه زمین به همراه اراضی مورد نیاز برای خدمات پشتیبان فراهم شده است.

رضا حافظی ادامه داد: فضای مذهبی، فضای سبز، آموزشی، درمانی و غیره برای سکونت افراد متقاضی در این طرح دیده شده و عملیات اجرایی با همکاری شورا و شهرداری شهر رفسنجان انجام می شود که در فاصله اندکی واگذاری و قرعه کشی را برای افراد واجد شرایط و دارای اولویت انجام خواهیم داد.

وی تاکید کرد: تامین زمین برای افراد واجد شرایط به عهده دولت است و سایر دستگاه های خدمات رسان نیز باید زیر ساخت ها را فراهم کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان اظهار داشت: در طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده نیز برای افرادی که از ۲۴ مهر ۱۴۰۰ فرزند سوم آنها به دنیا آمده زمین در اختیارشان قرار داده می شود.

 

 

دیگر خبرها

  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارایه می دهند
  • آماده سازی اراضی طرح نهضت ملی مسکن در رفسنجان
  • بیش از ۱۳ هزار کارگر ساختمانی در مرکزی تحت پوشش بیمه هستند
  • استان مرکزی دارای بیکاری پنهان است
  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد
  • افشای راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی
  • ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 
  • مرد نقاش، راز آتش زدن همسر و فرزندش را فاش کرد
  • راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی