Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقازاده گفت: امروز به مناسبت روز ملی فناوری هسته ای و با حضور رئیس جمهوری دو پروژه مهم فاز دوم واحدهای تولید صنعتی ترکیبات دوتره در خنداب اراک و اورژانس پرتویی، سوانح و سوختگی اراک به بهره برداری رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  دیار آفتاب؛ سید علی آقازاده استاندار مرکزی در جمع خبرنگاران گفت: امروز به مناسبت روز ملی فناوری هسته ای و با حضور رئیس جمهوری دو پروژه مهم فاز دوم واحدهای تولید صنعتی ترکیبات دوتره در خنداب اراک و اورژانس پرتویی، سوانح و سوختگی اراک به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقازاده اظهار کرد: اورژانس پرتوی سوانح و سوختگی اراک به وسعت سه هزار و ۱۰۰ متر به اضافه ۳۰۰ متر موتورخانه است که از شهریور سال ۹۶ آغاز و فروردین امسال به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: این پروژه در ۳ قرارداد ساختمانی و موتورخانه و با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال ساخته شده که در قرارداد نخست که شهریور سال ۹۶ با مبلغ ۶۱ میلیارد ریال منعقد شد، پس از ۱۸ ماه و پیشرفت ۵۰ درصدی طرح ادامه کار با پیمانکار خاتمه و طی قرار دادی جدید، ادامه روند ساخت و تکمیل پروژه از سر گرفته شد.

استاندار مرکزی گفت: همچنین در قرارداد دوم که دی ماه سال ۹۸ و با اعتباری بالغ بر ۷۳ میلیارد ریال بسته شد، کار با قدرت ادامه یافت تا  امروز شاهد به ثمر نشستن این پروژه باشیم و قرارداد موتور خانه نیز به صورت مجزا با هزینه ای بالغ بر ۹۱ میلیارد ریال منعقد شد.

وی خاطرنشان کرد:  هزینه ساخت این طرح ۳۰۰ میلیارد ریال برآورد شد که با احتساب هزینه‌ تکمیل و تجهیز ساختمانی (حدود ۵ میلیارد) و محوطه سازی (۵ میلیارد) به بیش از ۴۰ میلیارد تومان خواهد رسید که البته این رقم به غیر از تجهیز، تجهیزات درمانی از جمله تخت ها است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: سوانح و سوختگی اراک بهره برداری رسید میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۹۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از طرح فروسیلیس منگنز ازنا تا چند ماه آینده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛مدیرعامل شرکت‌شهرک‌های صنعتی لرستان گفت:در منطقه ویژه اقتصادی ازنا،اولین سرمایه‌گذاری خارجی جذب شد و این موضوعی بود که در سال‌های گذشته شاهد آن نبودیم.
فرزاد محمدی افزود:طرح فروسیلیس منگنز ازنا پیشرفت بسیار خوبی دارد و تا دو یا سه ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی گفت:این سرمایه‌گذار چینی پروژه فروسیلیس منگنز را در ازنا در حال احداث دارد و پیشرفت بسیار خوبی دارد که تا چند ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.
فرزاد محمدی با بیان اینکه توسعه فناوری یکی از زیرپروژه‌های اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان است، افزود:برای  رفع موانع تکنولوژی و فنی، واحدهای صنعتی احیا شده که وطیفه و رسالت آن شناسایی نیازهای فناورانه است که فن‌بازار در استان تشکیل شد.
مدیرعامل شرکت‌ شهرک‌های صنعتی لرستان گفت:هم اکنون نیازهای فناوری چندین واحد صنعتی در استان شناسایی و مرتفع شدند.
وی گفت:در استان چندین واحد صنعتی دانش‌بنیان شده و با حمایت‌های مالی واحدهای تحقیق و توسعه مورد حمایت قرار گرفته شده‌اند.




دیگر خبرها

  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد
  • بهره‌برداری از طرح فروسیلیس منگنز ازنا تا چند ماه آینده
  • بهره برداری از پایگاه اورژانس ۱۱۵ در اردل
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • بهره‌برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن کمیته امداد خراسان رضوی‌
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور
  • بهره برداری از واحد تخصصی فیزیوتراپی کف لگن در شهرکرد
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده