Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@23:51:28 GMT

حضور خیرین در زمینه کمک به ساخت مسکن محرومین تقویت شود

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۳۹۳۷۶

حضور خیرین در زمینه کمک به ساخت مسکن محرومین تقویت شود

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، با اشاره به افتتاح حساب ۱۰۰ امام برای کمک به مسکن محرومین، گفت: امروز نیز با اقدامات جهادی و حضور خیرین برای رفع مشکل مسکن محرومین اقدام شود.

حجت الاسلام والمسلمین «سیداحمدرضا شاهرخی»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به به ۲۱ فروردین سال ۵۸ سالروز افتتاح حساب شماره ۱۰۰ امام راحل، اظهارداشت: کمک به تهیه مسکن محرومان و ترویج کارهای خیر در جامعه از اهداف افتتاح این حساب بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در لرستان تشکیل بنیاد مسکن برای هدفمند شدن مسکن محرومان پس از افتتاح حساب 100 امام راحل و راه اندازی شعبه بنیاد مسکن در همه شهرها از اقدامات مهم در این زمینه بود.

 

وی ادامه داد: با وجود اقدامات ارزشمند بنیاد مسکن و اقدامات جهادی مشکل مسکن محرومان همچنان پا برجاست و باید در سایه اقدامات جهادی و انقلابی برای رفع این مشکلات تلاش شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره سیل ۹۸ و ویران شدن مسکن مردم به ویژه در شههرستان پلدختر، یادآور شد: پای کاربودن خیرین و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در رفع مشکل مسکن مردم بسیار چشمگیر بود.

 

وی ادامه داد: در این راستا شاهد شاهد ارائه خدمات ارزشمندی به مردم سیل زده و کمک به ساخت مسکن سیل زدگان بودیم.

 

پایان پیام/666

منبع: شبستان

کلیدواژه: حمایت از محرومان محرومان مسکن بنیاد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۹۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم توجه بیشتر به مقاوم سازی بافت فروسوده در بویین زهرا

به گزارش خبرنگار مهر، محمد ادیب رامندی صبح چهارشنبه در جلسه بررسی اقدامات صورت گرفته توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سطح شهرها و روستاهای تابعه شهرستان، تصریح کرد: در سطح شهرستان بوئین‌زهرا با مشارکت بنیاد مسکن در حوزه اجرای پروژه‌های عمرانی و نوسازی بافت‌های فرسوده اقدامات مناسبی صورت گرفته است و در سال جاری نیز با جدیت بیشتری این امور پیگیری می‌شود.

وی افزود: در اجرای پروژه‌های طرح ملی نهضت مسکن اقدامات مناسبی جهت تخصیص زمین، واگذاری آن به واجدین شرایط و نیز پرداخت تسهیلات در راستای خانه‌دار شدن مردم شهرستان صورت گرفته است که این امر نیز با جدیت بیشتری در سال جاری پیگیری می‌شود.

فرماندار بوئین زهرا اظهار کرد: بنیاد مسکن یکی از نهادهای انقلابی و یادگار بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران است، اجرای طرح هادی، بهسازی معابر در روستاها به خصوص روستاهای محروم و ساخت مسکن محرومین این شهرستان به کمک این بنیاد صورت گرفته است.

وی تاکید کرد: با تعامل و همراهی فی مابین دستگاه‌های اجرایی، شاهد تحقق اهداف مجموعه بنیاد مسکن در این شهرستان خواهیم بود، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یقیناً می‌تواند در تأمین مسکن محرومین در سطح شهرها و روستاهای تابعه کمک‌های زیادی انجام دهد و ما به دنبال مقاوم سازی بافت‌های فرسوده شهری و روستایی با توجه به لرزه خیز بودن این شهرستان هستیم.

کد خبر 6087289

دیگر خبرها

  • بیش از ۴۶ هزار میلیارد ریال به حساب سازندگان نهضت ملی مسکن استان پرداخت شد
  • ببینید | ادعای جدید ابراهیم رئیسی در حضور مردم درباره ساخت مسکن
  • ساخت هزار و ۵۰۰ مسکن برای خانواده های کم درآمد مشهدی
  • ساخت ۱۵۰۰ واحد مسکن محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • درحال ساختن بودن۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد در حال ساخت است
  • مردم پروژه‌های نهضت ملی مسکن را کامل می‌کنند؟
  • مقاوم سازی بافت‌های فرسوده در بوئین زهرا با جدیت دنبال می‌شود
  • لزوم توجه بیشتر به مقاوم سازی بافت فرسوده در بویین زهرا
  • لزوم توجه بیشتر به مقاوم سازی بافت فروسوده در بویین زهرا