Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-07@13:59:22 GMT

شاهمیری در المپیک توکیو قضاوت نمی‌کند

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۳۹۵۲۹

فدراسیون جهانی والیبال (FIVB)، فرهاد (محمد) شاهمیری داور بین‌المللی کشورمان را به صورت رسمی بازنشسته کرد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون والیبال، فدراسیون جهانی والیبال پیش از این تاریخ بازنشستگی این داور بین‌المللی کشورمان را یک سال تمدید کرده بود، اما با توجه به منع قانونی قضاوت و حضور در کمیته داوران کنفدراسیون والیبال آسیا، شاهمیری رسماً بازنشسته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاهمیری که دارای کتگوری A است، قبلاً برای قضاوت در بازی‌های المپیک توکیو نیز دعوت شده بود، اما دیگر این دعوت لغو شده است. وی سابقه قضاوت در بازی‌های المپیک ۲۰۰۸ پکن و ۲۰۱۶ ریو را در پرونده کاری خود دارد.

شاهمیری با تایید این قانون که اگر داوری عضو کمیته داوران کنفدراسیون آسیا شود، دیگر نمی‌تواند در میادین مختلف والیبال قضاوت کند، گفت: زمانی که برای حضور در کمیته داوران درخواست دادم، آگاهی کامل نسبت به این منع قانونی داشتم.

وی تصریح کرد: در مشورت با مسئولان فدراسیون ایران، به این نتیجه رسیدم که حضورم در کمیته داوران کنفدراسیون والیبال آسیا کمک بیش‌تری برای والیبال ایران خواهد داشت تا افزودن به تجربه شخصی‌ام در لیگ ملت‌ها و المپیک که قبلا تجربه آن را داشته‌ام.

داور بین‌المللی والیبال ایران تاکید کرد: تلاش می‌کنم همان‌گونه که والیبال ایران جایگاه خود را در جهان به دست آورده است، داوران والیبال کشورمان نیز بتواند به جایگاه واقعی خود برسند.

وی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های خود در کمیته داوران کنفدراسیون والیبال آسیا را معرفی توان واقعی داوران والیبال ایران و دفاع از حق و حقوق آن‌ها دانست، گفت: امیدوارم در آینده، داوران با درجه بالا داشته باشیم تا در رویداد‌های مختلف جهان قضاوت کنند.

همچنین آندره زانوویچ از روسیه، زوریتسا از صربستان و آرتورو از بلژیک که قبلا برای قضاوت در المپیک توکیو انتخاب شده بودند، به دلیل عضویت در کمیته داوران کنفدراسیون اروپا، بازنشسته شدند و به همراه شاهمیری دیگر در بازی‌های المپیک توکیو قضاوت نخواهند کرد.

بیشتر بخوانید: شاهمیری: در فینال لیگ از داوری در مسابقات داخلی خداحافظی می‌کنم/ هم در لیگ ملت‌ها قضاوت خواهم کرد، هم در المپیک

انتهای پیام/

برچسب ها: شاهمیری فدراسیون جهانی والیبال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون والیبال شاهمیری فدراسیون جهانی والیبال کمیته داوران کنفدراسیون فدراسیون والیبال والیبال ایران المپیک توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۹۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته اول خوب باشیم کسب سهمیه المپیک آسان خواهد بود

به گزارش خبرنگار مهر، امین اسماعیل‌نژاد، قطر پاسور تیم ملی والیبال در مورد تمرینات تیم ملی والیبال و شانس ایران برای کسب سهمیه المیپک گفت: هر سال تجربه بازیکنان بیشتر می‌شود تمام تلاش ما این است که بتوانیم به تیم ملی کمک کنیم. مربی تیم ملی نیز شناخت خوبی از بازیکنان و اطلاعات روز والیبال دنیا دارد. همه ما برای کسب سهمیه تلاش می‌کنیم و همه با انگیزه بالایی آمدیم.

وی با اشاره به برنامه تیم ملی در رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال گفت: هفته اول با رقیبان اصلی بازی داریم و هر کسی از هفته اول بتواند امتیازات لازم را بگیرد به هفته‌های بعد و کسب سهمیه امید بیشتری خواهد داشت.

پاسور تیم ملی والیبال در پایان در واکنش به نبود برخی از بازیکنان در تیم ملی عنوان کرد: هر بازیکنی زندگی شخصی و دلایل خودش را دارد که نیاید. همه آنها دوستان ما هستند ولی نتوانستند بیایند من هم تلاش می‌کنم جای خالی دوستانم را پر کنم.

اسماعیل نژاد در مورد ادامه همکاری با تیم ورونا ایتالیا گفت: می‌خواهم سورپرایز کنم. تیمم تغییر می‌کند.

کد خبر 6099418

دیگر خبرها

  • عبادی‌پور: جز از جانب مردم، حمایت دیگری نداشتیم
  • هفته اول خوب باشیم کسب سهمیه المپیک آسان خواهد بود
  • نشست پریچهره با رئیس کنفدراسیون سپک تاکرای آسیا
  • برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • ۷ داور از ایران در سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • قضاوت داوران چهارمحالی در مسابقات انتخابی تیم ملی اسکیت
  • معرفی داوران دیدار سپاهان و استقلال خوزستان
  • اعتراض استقلال خوزستان به داور بازی سپاهان
  • قضاوت داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور
  • داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دو فوتبال سوت می‌زنند