Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس اعلام سامانه ماسک، در حال حاضر استان قزوین در بحران شیوع کرونا دارای ۶ شهرستان با وضعیت قرمز است و شهرستانی با وضعیت سفید، آبی، نارنجی و زرد ندارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بر اساس اطلاعات به دست آمده از سامانه اطلاع رسانی وضعیت شیوع بیماری کرونا در کشور (ماسک)، وضعیت استان قزوین در زمینه کنترل شیوع کرونا نامناسب است به گونه‌ای که بر اساس نقشه آماری درج شده در این سامانه در حال حاضر استان قزوین در بحران شیوع کرونا دارای ۶ شهرستان با وضعیت قرمز است و شهرستانی با وضعیت سفید، آبی، زرد و نارنجی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس شاخص نمادهای این سامانه، رنگ آبی نشانه کم خطر، رنگ زرد خطر متوسط، رنگ نارنجی وضعیت پرخطر، رنگ قرمز نشانه وضعیت خیلی پرخطر است.

وضعیت شهرستان‌های استان قزوین در زمینه شیوع کرونا به شرح ذیل است

وضعیت قرمز:

تاکستان

قزوین

بوبین زهرا

البرز

آبیک

آوج

کد خبر 485989

منبع: ایمنا

کلیدواژه: قزوین آمار مبتلایان به کرونا قزوین ابتلا به کرونا قزوین رنگ بندی جدید شهرها در کرونا رنگ بندی شهرها در کرونا وضعیت رنگ بندی استانها ویروس کرونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق استان قزوین شیوع کرونا بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۹۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرمشهر در وضعیت «نارنجی» آلودگی هوا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، بر اساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، در ساعت ۱۱ امروز (۶ اردیبهشت‌ماه) شاخص کیفیت هوا بر اساس اندازه‌گیری ذرات معلق با اندازه ۲.۵ میکرون در ایستگاه خرمشهر ۱۱۸ میکروگرم بر مترمکعب بوده، بنابراین هوای این شهر در وضعیت «ناسالم برای گروه‌های حساس» و «نارنجی» بوده است.

همچنین در این مدت هوای اهواز، مسجدسلیمان و ماهشهر در وضعیت «قابل قبول» بوده و هوای هندیجان در وضعیت «پاک» بوده است.

شاخص کیفیت هوا (AQI) به پنج دسته اصلی تقسیم‌بندی می‌شود. بر اساس این تقسیم‌بندی از عدد صفر تا ۵۰ هوا پاک، از ۵۱ تا ۱۰۰ هوا قابل قبول، از ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا ناسالم برای گروه‌های حساس، از ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا ناسالم برای همه گروه‌ها، از ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا بسیار ناسالم و از ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا خطرناک است. 

 

 

دیگر خبرها

  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • وضعیت قرمز هوا در دو ایستگاه اصفهان
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • خرمشهر در وضعیت «نارنجی» آلودگی هوا
  • پیگیری و اجرای پروژه‌ها بر اساس زمان‌بندی در اولویت مدیران باشد
  • وضعیت «نارنجی» هوا در خرمشهر
  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • سازماندهی ۴۹۰ تیم عملیاتی و امدادی برای مقابله با حوادث احتمالی سامانه بارشی
  • آخرین وضعیت شیوع سرخک در کشور/ بیشترین آمار در ۴ استان