Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشکین قلم با اشاره به اهمیت وقت گذاری و تبلیغ چهره به چهره برای تبیین اقامه نماز گفت: محبت ورزی بهترین راهکار برای دعوت دانش آموزان به اقامه نماز است.

« سپیده مشکین قلم» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص اهمیت و جایگاه اقامه نماز در جامعه گفت: بیشترین عرصه فعالیت ام در عرصه فرهنگی در قالب جهادی و به صورت چهره به چهره با دانش آموزان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مسئول یاوران نماز استان البرز در زمانه ای به سر می بریم که محبت ورزی مهم ترین اصل ارتباطی میان انسان ها است، افزود: محبت ورزی بهترین راهکار برای دعوت دانش آموزان به اقامه نماز است.

 

به گفته مدیرگروه امین استان البرز، حجاب و خانواده از ارکان اقامه نماز در جامعه است که با توجه به اهمیت پرداختن به این امر مهم جامعه از بسیاری از آسیب های اجتماعی در امان است. 

 

 

وی با اشاره به فعالیت ۱۱ ساله خود در عرصه نماز دانش آموزان بیان کرد: سال گذشته در عرصه نماز رتبه برتر استانی را کسب کردم که این مهم متناسب با میزان جذب دانش آموزان محقق شد. 

 

وی توضیح داد: نماز مهمترین رکن زندگی است که اقامه آن برکات و فوائد بی نهایتی دارد آنچنان که قبولی دیگر عمل به واسطه اقامه نماز است.

 

مشکین قلم با بیان اینکه تأثیر رفتار خوب بهترین عامل جذب دانش آموزان است عنوان کرد: در بحث یاوران نماز زمینه سازی تبلیغ و ترویج فرهنگ نماز را ویژه دانش آموزان مورد نظر قرار داده ایم. 

 

مسئول یاوران نماز استان البرز خاطرنشان کرد: متناسب با شرایط شیوع بیماری کرونا تبیین اقامه نماز و اهمیت آن با سختی های متعددی روبه رو است و نیازمند همراهی و هم افزایی خانواده ها با مربیان پرورشی است.

 

 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح یاوران نماز یاوران نماز اقامه نماز دانش آموزان محبت ورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۰۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود

نماز عبادی - سیاسی این هفته تهران به امامت آیت‌الله سید احمد خاتمی و در دانشگاه تهران اقامه می‌شود.

به گزارش مشرق، نماز عبادی - سیاسی این هفته تهران هفتم اردیبهشت ماه به امامت آیت‌الله سید احمد خاتمی و در دانشگاه تهران اقامه می‌شود.

طبق روال ساعت ۱۰:۳۰ صبح درب‌های دانشگاه به روی نمازگزاران گشوده می‌شود و برنامه‌ها از ساعت ۱۱ آغاز خواهد شد.

دیگر خبرها

  • سه راهکار طلایی برای انس کودکان قرن جدید با امام زمان (عج)
  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • راه اندازی سومین مرکز تخصصی نماز کشور در استان؛بزودی
  • اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله مهدوی
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت الله مهدوی
  • برگزاری مراسم جشن تكليف دانش آموزان دختر در شهر نسر  
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد