Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمد دره‌وزمی ظهر امروز در دومین جلسه قرارگاه ساماندهی مرغ کردستان که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار کرد: مهم‌ترین مسئله در این حوزه ارائه آمار واقعی و برنامه‌ریزی براساس واقعیت است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان خاطرنشان کرد: این موضوع که برخی نداها وجود دارد که آمارها در زمینه جوجه‌ریزی در سطح کشور مغایرت دارد که امیدواریم با یک ارزیابی و رصد درست آمار کاملا درست ارائه شود تا بتوانیم برنامه‌ریزی مناسب داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دره‌وزمی با بیان اینکه وقتی قیمت مرغ اصلاح شده است نباید این تکانه‌هایی که زنده فروش مرغ در کرمانشاه ایجاد می‌کند روی قیمت مرغ در استان تاثیر بگذارد، گفت: نباید به هیچ وجه در برابر دلالان کوتاه بیایم و عرضه مرغ باید براساس قیمت اصلاح شده باشد.

معاون سازمان جهاد کشاورزی کردستان نیز در مورد میزان درست بودن آمار جوجه‌ریزی، گفت: آمار 45 روزه و 60 روزه در مورد میزان جوجه‌ریزی در واحدهای تولید توسط همکاران ناظر جهاد کشاورزی انجام می‌شود اما ارائه آمار کاملا دقیق امکان ندارد.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت کردستان دره وزمی کردستان جوجه مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۰۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید

رئیس شورای تأمین‌کنندگان دام از توزیع روزانه ۲۵۰ تا ۳۰۰ تن گوشت گرم خبر داد و گفت: «واردات روزانه گوشت گرم به ۶۰۰ تن افزایش می‌یابد.»

به گزارش باشگاه خبرنگاران، به گفته او، بنابر سیاست تنظیم بازار مبنی بر افزایش واردات، جمعیت دام رشد زیادی داشته است که واردات و توزیع مناسب منجر به اشباع بازار شده است.

پوریان ادامه داد: با توجه به مازاد دام روی دست دامدار، صادرات دام در راستای تنظیم بازار باید در دستور کار قرار گیرد.

رئیس شورای تامین کنندگان دام افزود: بنابر اعلام سازمان دامپزشکی جمعیت دام سبک بیش از ۷۱ میلیون راش و دام سنگین ۷.۵ میلیون راس است که امسال ۱۸ میلیون دام سبک آماده کشتار است.

او از توزیع روزانه ۲۵۰ تا ۳۰۰ تن گوشت گرم خبر داد و گفت: بنابر سیاست تنظیم بازار، واردات گوشت به ۶۰۰ تن در روز می‌رسد.

پوریان متوسط قیمت هرکیلو دام در کشور را ۲۱۰ هزارتومان اعلام کرد و گفت: قیمت کنونی هرکیلو لاشه ۳۷۰ تا ۳۷۵ هزارتومان است.

دیگر خبرها

  • دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • توفیق در تحقق شعار سال نیازمند ایجاد فضا برای ارائه ایده و طرح از سوی مردم است
  • روی هر مرغ بالای ۱۰ هزار تومان ضرر می‌کنیم
  • قیمت مرغ زنده چقدر شد؟
  • قیمت پیاز ، اولین شوک بازار در سال ۱۴۰۳
  • صادرات ماهانه ۱۵ تا ۲۰ هزار تن مرغ به بازار‌های هدف
  • قیمت پیاز اولین شوک بازار در سال ۱۴۰۳
  • معرفی حافظان و قاریان در ترویج رفتارهای قرآنی اثرگذار است
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • صادرات مرغ با هدف تعادل بازار و ایجاد درآمد ارزی